Ogłoszenie 

Opony samochodowe opony width= Porównywarka OC mfind forum a8 zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Sprawdzanie VIN
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 11 4.2FSI ] Pytanie o zderzak i klape tył  
Autor Wiadomość
Quattro7887 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konio
Jeżdzę: A8L
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 18
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2019-12-29, 20:57   [D4 11 4.2FSI ] Pytanie o zderzak i klape tył

Muszę kupić tylny zderzak i klapę. Tu pytanie, czy do wersji Long i zwykłej jest tylny zderzak taki sam? Wydaje mi się, ze będzie to to samo. Ale chciałem się upewnić jeszcze. Ewentualnie czy zderzak z S8 D4 pasuje do zwykłej w longu plug & play Druga sprawa Czy tylne lampy się jakoś różniły w D4? Bo wydaje mi sie ze tak.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4525
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-12-29, 21:04   

Masz na myśli poszycie ? Tak. Zależy co kupisz, co zostało uszkodzone ze sterowników, modułów, wiązek, czujników, bo część sprzedaje gołe, część komplety do założenia (jak trafisz to i w kolor).
W12 i S8 mają inaczej profilowane otwory na końcówki układu wydechowego, plus Ska bodajże dyfuzor.
Co do lamp, byleby EU i dla preFL, inne lampy były po lifitngu.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
Quattro7887 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konio
Jeżdzę: A8L
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 18
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2019-12-30, 23:40   

Chodzi o poszycie błotnika tył. Czy wersja long i zwykła ma taki sam błotnik? Wersja long jest dłuższa chyba w miejscu gdzie są nogi pasazera? Więc błotniki są takie same?

Klapa bagażnika i zderzak czy long czy zwykła jest to samo?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4525
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-12-31, 11:12   

Tak, ale będziesz kupował ćwiarę nową i wspawywał czy naprawiał co jest ? Jak dostał tylko błotnik, możesz kupić tak cięty jak Ci pasuje, zazwyczaj i tak tną z częścią progu i dachu, że masz dość materiału co by se samemu przyciąć.
Klapy i zderzaki to samo.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
Quattro7887 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konio
Jeżdzę: A8L
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 18
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2019-12-31, 15:26   

Mógłbym kupić sam błotnik, ale kupię ćwiartkę, zawsze lepiej mieć więcej materiału i potem sobie to można po swojemu dociąć na miejscu tak by pasowało.

Pokrywa nad tylną wanną, chodzi mi o tą pokrywe otwieraną do gory by dostać się do koła/akumulatora tez są takie same we wszystkich wersjach w D4? W zależności od silnika PB / Diesel tez nie robi to różnicy? Bo widziałem, że tam delikatnie się różnią przetłoczeniem i chyba uchwytem ale czy wymiarowo jest to samo? Bo muszę tylko to kupić bo moja lekko wygięta i listwę na pas / próg bagażnika.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4525
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-12-31, 15:41   

Jeśli chodzi o nr 48 widzę jedno:
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
Quattro7887 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konio
Jeżdzę: A8L
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 18
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2020-01-02, 13:57   

Ok, dzięki wielkie. Czyli wychodzi na to, że wszystko pasuje. Miałbyś jeszcze podobne zdjęcie dotyczące bagażnika ale góry, tzn. co tam idzie za plastik pod tylną półkę wewnątrz od bagażnika? Czy to po prostu ten plastik na foto nr 40?

I kolejne pytanie tym razem o tłumiki końcowe / wydech. Fabryczne z tego co posłuchałem sa dosyć ciche a chciałbym trochę to zmienić. Macie pomodzony wydech w 4.2FSi, jeśli tak to jak? ;)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4525
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-01-02, 18:29   

Tu masz przykład https://www.youtube.com/watch?v=YpEaaUq_C8U gość z BB, jest wystawiona na sprzedaż. Opcji masz wiele, w zależności ile chcesz wydać. Na śląsku polecam MG Motorsport.
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 29 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 944
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-01-03, 01:02   

Warto dodać, że taki głośny wydech przy dłuższej jeździe autostradowej potrafi być bardzo uciążliwy więc jeżeli auto ma być użyteczne i zachować odpowiedni poziom komfortu to nie szalałbym z tym tematem. Kolejny istotny temat to papiery.... robiłem cały wydech w EL-TEC S.C. Wojciech Lutomski i w fazie projektowania jak i realizacji wszystko było bez najmniejszych uwag. Finalnie wyszło tak jak chciałem. D3 sprzedałem i poszła do Niemiec...o ile do kół 20 MTMa, hebli MTMa bez problemu nowy nabywca dostał papiery z MTMa o tyle już na wydech nie było papierów i przeglądu nie przeszedł. Nowy właściciel kupił wydech od S8 D3 (tłumiki końcowe) a, że cały tył, zderzak był z S8 D3 więc wszystko P&P poszło i przegląd przeszedł, auto zostało zarejestrowane w DE.
W momencie kontaktu z firmą, która ten wydech robiła (EL-TEC S.C. Wojciech Lutomski) już nie było tak kolorowo i zostałem olany.....aa bo to trzeba robić badania bo każdy wydech indywidualny.... a bo to drogo kosztuje jak wydech kompletny wychodzi 8k to zrobienie papierów na niego kosztuje drugie 8k.... itp. I ok ktoś będzie latał w Polsce i może temat olać ale warto mieć tę wiedzę, tę świadomość jak to wygląda.
Żadna firma w Polsce, zaznaczam żadna firma w Polsce nie robi wydechu z papierami. Dotyczy to EL-TEC S.C., MG Motosport z Siemianowic Śląskich - czyli TOP ohhh i ahhh w PL.
Firmy takie jak Akrapovic, Capristo sprzedając swoje produkty mają wszystkie niezbędne papiery a jeżeli jest wydech, który został opracowany ale jest w fazie badań i przygotowywania papierów w urzędach to klient ma wyraźną informację, że jest to produkt bez papierów, nie można się poruszać po drogach publicznych bo nie został dopuszczony. Oczywiście możemy taki wydech montować i zignorować brak papierów ale mamy świadomość tego faktu i świadomie ponosimy ryzyko.
 
 
Quattro7887 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konio
Jeżdzę: A8L
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 18
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2020-01-03, 09:59   

Ok Panowie rozumiem. Fanaberie zostawiam na koniec :D

Gdzie jest moduł kamery cofania, i gdzie jest moduł kamery z przodu / night vision?
 
 
Joey 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3,D4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2019
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-01-22, 12:07   

blotniki tylne z krotkiej wersji w d4 roznia sie wzgledem longa, inne jest wyciecie na szybkę karoseryjna.
 
 
EL-TEC 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: STI
Dołączył: 10 Cze 2020
Posty: 1
Skąd: Piastów
Wysłany: 2020-06-10, 20:07   

panton napisał/a:
Warto dodać, że taki głośny wydech przy dłuższej jeździe autostradowej potrafi być bardzo uciążliwy więc jeżeli auto ma być użyteczne i zachować odpowiedni poziom komfortu to nie szalałbym z tym tematem. Kolejny istotny temat to papiery.... robiłem cały wydech w EL-TEC S.C. Wojciech Lutomski i w fazie projektowania jak i realizacji wszystko było bez najmniejszych uwag. Finalnie wyszło tak jak chciałem. D3 sprzedałem i poszła do Niemiec...o ile do kół 20 MTMa, hebli MTMa bez problemu nowy nabywca dostał papiery z MTMa o tyle już na wydech nie było papierów i przeglądu nie przeszedł. Nowy właściciel kupił wydech od S8 D3 (tłumiki końcowe) a, że cały tył, zderzak był z S8 D3 więc wszystko P&P poszło i przegląd przeszedł, auto zostało zarejestrowane w DE.
W momencie kontaktu z firmą, która ten wydech robiła (EL-TEC S.C. Wojciech Lutomski) już nie było tak kolorowo i zostałem olany.....aa bo to trzeba robić badania bo każdy wydech indywidualny.... a bo to drogo kosztuje jak wydech kompletny wychodzi 8k to zrobienie papierów na niego kosztuje drugie 8k.... itp. I ok ktoś będzie latał w Polsce i może temat olać ale warto mieć tę wiedzę, tę świadomość jak to wygląda.
Żadna firma w Polsce, zaznaczam żadna firma w Polsce nie robi wydechu z papierami. Dotyczy to EL-TEC S.C., MG Motosport z Siemianowic Śląskich - czyli TOP ohhh i ahhh w PL.
Firmy takie jak Akrapovic, Capristo sprzedając swoje produkty mają wszystkie niezbędne papiery a jeżeli jest wydech, który został opracowany ale jest w fazie badań i przygotowywania papierów w urzędach to klient ma wyraźną informację, że jest to produkt bez papierów, nie można się poruszać po drogach publicznych bo nie został dopuszczony. Oczywiście możemy taki wydech montować i zignorować brak papierów ale mamy świadomość tego faktu i świadomie ponosimy ryzyko.


Witaj Panton. odnosząc się do twojego tekstu słowo "Olany" użyłeś w rozumieniu słowa: "Nie pomogliśmy w tej sprawie". Nie pomoglismy, gdyz tworząc układy wydechowe na indywidualne zamówienie nie mamy możliwości wykonac do nich badań technicznych TUV czy ABE, gdyż cena samych badań przewyższa nawet kilkakrotnie cenę układu wydechowego. Przytaczasz dla porównania wydechy za kilkadziesiąt tysięcy złotych a ja powiem tak: Zapłać mi tyle co za Akrapovic'a a ja specjalnie dla Ciebie zrobię badania. Niestety realia sa takie, że Klienci szukają w miarę niedrogich rozwiązań i jeśli układ wydehcowy bez TUV-u w niczym nie ustępuje wydechowi z TUV-em, a my wykonujemy układy wydechowe na rynek polski, a nie niemiecki, to wybacz, ale do kogo te pretensje? każdego Klienta z NIEMIEC czy z zagranicy, który przyjeżdza do nas na niemieckich czy zagranicznych tablicach informuję o braku TUV-u. Klientom z Polski (99%) TUV nigdy do szczęścia nie był potrzebny. Jesteśmy na rynku od kilkunastu lat i standardy obsługi mamy już poznane. Nie chcę wchodzic w szczegóły przyznawania TUV-u, jak sie odbywają badania i co jest badane, ale kwintesencja: Nasze układy wydechowe w niczym nie ustępują tych z TUV-em, a powiem więcej w bardzo wielu przypadkach przewyższają technologicznie te z badaniami, sa lepiej dopracowane i wykonane.

Druga sprawa i ważna informacja dla fanów tuningu, oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu: Jesli macie auto, w którym fabryczne średnice przelotu są po prostu zbyt małe, ich powiększenie spowoduje wzrost mocy, jest lgicznie uzasadnione i pozwoli silnikowi pracować lżej, np w silnikach V8 lepiej sprawdzi się przelot 2x63,5 versus 2x55mm czy 2x50mm, to taki wydech nie będzie miał TUV-u. Tak jest z bardzo wieloma produktami "uznanych" firm na rynku światowym: albo masz wydech na fabrycznej średnicy, z tłumikami komorowymi z przegrodami, który tylko lepiej wygląda i.... trochę lepiej brzmi, albo masz wydech o ograniczonych oporach przepływu, z powiększoną średnica przelotu, ale bez TUV-u. Dlatego takie firmy wykonujące swoje wydechy na zamówienie jak nasza cieszą się zainteresowaniem - bo podchodzimy do każdego Klienta indywidualnie, jestesmy w stanie wykonac wydech lepiej brzmiący (nie zawsze najciszej), o powiększonej średnicy przelotu, innej, nie standardowej budowie. Dodatkowo wykonujemy teraz wydechy z regulacją głośności, co daje wiele frajdy Użytkownikom, a sam fakt sterowania poziomem dźwięku może kłócić się z oznaczeniem ilości DB podczas badania TUV. Podsumowując: z TUV-em masz masówkę, robioną "z kopyta", wszystko z katalogu, czyli o budowie komorowej, na średnicach fabrycznych, o zblizonych do seryjnych oporach przepływu (czyli sportowych tylko z wyglądu). Jeśli masz zrobiony program podnoszący moc auta lub w Twoim silniku (jak w zdecydowanej większości aut) do szczęścia przydałoby się powiększyć średnicę przelotu, bądź wykonać tłumiki o przelotowej budowie - i tak TUV-u nie dostaniesz, i.... jedyna możliwość wtedy skorzystać z oferty firmy która zrobi Ci wydech customowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe 24opony.pl Porównywarka OC

| Forum Audi A6 i A7 | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |