Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 11 4.2TDI ] Alternatywa dla zacisków 2-tłoczkowych  
Autor Wiadomość
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-17, 15:22   

FOSS napisał/a:
Mariusz-zg napisał/a:
emdzej napisał/a:
Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.


Zdjęcia

6-tłok Brembo z RS6?....
Znam ten zestaw - mam u siebie w D3 - będzie pan zadowolony <hihi>


proponuję jeszcze sliki założyć i jazda po mieście niezapomniana <faktycznie>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-02-17, 18:11   

walus30 napisał/a:
proponuję jeszcze sliki założyć i jazda po mieście niezapomniana <faktycznie>

Jak zwykle błyskotliwa uwaga.
Nie bardzo tylko rozumiem jaki jest jej sens ale pewnie zaraz się dowiemy <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-17, 18:44   

FOSS napisał/a:
walus30 napisał/a:
proponuję jeszcze sliki założyć i jazda po mieście niezapomniana <faktycznie>

Jak zwykle błyskotliwa uwaga.
Nie bardzo tylko rozumiem jaki jest jej sens ale pewnie zaraz się dowiemy <faktycznie>


no sliki dużo lepiej trzymają nie ? <hmm> - zartuje oczywiście
lepiej podpowiedz mi dlaczego kessy mi wariują bo myciu, a po kilku godzinach wszystko wraca...? założyłem nawet nowy temat.. błędów żadnych nie ma, otwieranie działa zawsze tylko problem z zamykaniem,
Hmmm??? <hmm> <hmm>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-02-17, 22:55   

walus30 napisał/a:
no sliki dużo lepiej trzymają nie ? <hmm> - zartuje oczywiście

Slicki trzymają... ale temat jest o hamulcach <jezyk2>

walus30 napisał/a:
lepiej podpowiedz mi dlaczego kessy mi wariują bo myciu, a po kilku godzinach wszystko wraca...? założyłem nawet nowy temat.. błędów żadnych nie ma, otwieranie działa zawsze tylko problem z zamykaniem,
Hmmm??? <hmm> <hmm>

Czyżby popsuta klamka?...
Ale o tym nie tutaj bo tu o hamulcach mowa <cicho>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Mariusz-zg 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 73
Skąd: Kraków/Zielona Góra
Wysłany: 2019-03-15, 19:16   

walus30 napisał/a:
Mariusz-zg napisał/a:
emdzej napisał/a:
Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.


Zdjęcia


z ciekawości ,jaka jest średnica tarcz??


Tarcza jest taka sama jak w serii tylko zmodyfikowana :)
_________________
- Audi A8D4 4.2TDI quattro
 
 
Pestek123456 

Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 41
Dołączył: 31 Lip 2019
Posty: 3
Skąd: MALBORK
Wysłany: 2019-08-22, 17:56   

Cześć Panowie ja tak z innej beczki nie chce smiecic nowym tematem. Jakim kluczem odkrece zaciski w d4 3.0tdi.
_________________
Pestek123456
 
 
Freestyller 

Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D4 4.2 TDI
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 28
Skąd: Polska
Wysłany: 2021-12-02, 11:06   

Odświeżę temat, bo właśnie zbieram się do zakupu nowych tarcz na przód do A8 D4 4.2 TDI.

Wiem już, że będę kupował oryginały, między oryginalnymi tarczami do A8 D4 i S8 D4 nie ma dużej różnicy w cenie, dlatego zastanawiam się nad przejściem na zestaw od S8.

Co jest potrzebne przy takiej wymianie - czy wystarczą tarcze od S8, zaciski od S8 (albo może S6/RS6 ?) i nowe osłony chłodzące ? Czy jest to taki zestaw "plug&play" czy może trzeba jeszcze coś dokupić (pompę ?) lub coś przerabiać (mocowania/adaptery ?).

Z góry dziękuje za odpowiedź, na zimę mam felgi 19" na lato 20", więc większe tarcze też chyba "podejdą"?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-12-02, 12:05   

Teraz masz 2 tłok z 380mm ? S8 D4 ma 6 tłok z 400 mm tarcza, może być problem z R19 (nie tarcza, ale zacisk) w zależności od modelu felgi.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Manius 

Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D4 611km
Wiek: 48
Dołączył: 15 Cze 2023
Posty: 3
Skąd: Lubań
Wysłany: 2023-06-17, 15:41   

Wszystko pasuje. Zaciski od S z jarzmami i potrzebujesz tarcz osłaniających. na felgę 19 pasi, ale ceramiki już nie wsadzisz do 19.
Mam do sprzedania używane zaciski z tarczami od S.
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/8890c88ba5b46bab][IMG]https://images92.fotosik.pl/670/8890c88ba5b46babm.jpg[/IMG][/URL]
_________________
Sprzedam części z demontażu do A8L D4 4.0TFSI
510390057
 
 
zabawiking 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jurek
Jeżdzę: D3, 4.2 BFM
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 49
Skąd: Okolice wieliczki
Wysłany: 2024-03-20, 20:10   

Pytanie czy zaciski 4K0615105AL (A6/S6 C8) będą pasowały do D4 bez przeróbek? Niby są do tarczy 375mm ale 6 tłoczkowe
Ktos moze to montował?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2024-03-20, 20:28   

Wygląda na Akebono. Róznice tak naprawdę w rozmiarze tłoczków i jarzmie. Z jaką tarcza chcesz to ożenić ? Tam zapewne będzie zapas klocka aż do 385.
_________________
Black Cars Matters
 
 
zabawiking 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jurek
Jeżdzę: D3, 4.2 BFM
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 49
Skąd: Okolice wieliczki
Wysłany: 2024-03-20, 20:33   

Myślałem użyć ORI 380 - zmienić jedynie zaciski. Jeżeli jest zapas to powinno byc ok, tylko czy profil tarczy jest taki sam i mocowanie jarzm?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2024-03-21, 21:44   

To by trzeba było zmierzyć, a najlepiej założyć. Jarzma, prosto dorobić (opcja droższa), albo podkładki, czy tulejki (opcja tańsza) jakby nie pasowało. W C8 nie wiem jaka jest konkretnie różnica, z C7 na pewno pasują. Generalnie praktycznie każdy zacisk z nowego modelu dopasujesz, jedyny problem to jego mocowanie (czyli tzw jarzmo).
Wysokość tarcz i ich odsadzenie sprawdzisz sobie w dowolnym katalogu ATE, Textar, Brembo itd i porównasz do swojej 380.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.