Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 11 4.2TDI ] DPF Problem tryb serwisowy awaryjny  
Autor Wiadomość
Mati946 

Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: mateusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 17
Skąd: Miejscowosc
Wysłany: 2019-02-15, 20:51   [D4 11 4.2TDI ] DPF Problem tryb serwisowy awaryjny

Witajcie pare dni temu uruchomila sie funkcja wypalania filtra dpf niestety zignorowalem ja nastepnego dnia kiedy parkowalem juz auto po raz kolejny uruchomila sie procedura a ja wylaczylem auto po wlaczeniu zaczela migac kontrolka pomaranczowa spirala auto przestawilo sie w tryl awaryjny.Po podpieciu vcds pojawily sie dwa bledy P2463 , P24A3
Prosze Was o pomoc co w tym wypadku powinienem zrobic ? posiadam najnowszego VCDSA
niestety w trybie awaryjnym nie moge wymusic wypalenia programowego :(

Audi A8 4.2TDI 350 KM 2011r
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2019-02-16, 15:24   

tylko odis
 
 
Mati946 

Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: mateusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 17
Skąd: Miejscowosc
Wysłany: 2019-02-19, 20:46   

mógłbyś bardziej szczegółowo napisać co mam zrobić ?
 
 
Karizmo 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2017
Posty: 174
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-22, 18:56   

Musisz wymusić regeneracje DPF, podczas jazdy a jak nie pójdzie to podczas postoju.
 
 
angel_lubin 
Użytkownik


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8L D4/4H 299PS
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 22
Skąd: Heidelberg
Wysłany: 2019-03-08, 16:46   

PABLO200 napisał/a:
tylko odis


I tutaj nie zgodze sie z Toba Kolego, bo ja wypalilem VCDSem.
Oczywiscie jak ktos ma taniego klona to moze i nie pojdzie ale ja moim wykonalem procedure od A do Z na postoju.
Troche to trwa (w zaleznosci od stopnia zawalenia filtra), nogi bola od wciskania pedalu hamulca i gazu, ale wszystko jest do ogarniecia <okok>
_________________
Seba
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2019-03-09, 09:45   

Nie trzeba nic wciskać sterownik sam podnosi obroty silnika
 
 
angel_lubin 
Użytkownik


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8L D4/4H 299PS
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 22
Skąd: Heidelberg
Wysłany: 2019-03-09, 10:32   

PABLO200 napisał/a:
Nie trzeba nic wciskać sterownik sam podnosi obroty silnika


W Odisie może i tak ale nie w VCDS.
_________________
Seba
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2019-03-09, 18:28   

Nie wiem jak to dopaliłeś ale uważaj bo 20 tyś może wyparować a teraz będą na przeglądach sprawdzać czy sa filtry
 
 
Kamila8d3 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: a8 d4
Wiek: 41
Dołączył: 26 Maj 2018
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-27, 12:58   

Sorry za odgrzewanie kotleta ale nie będę zakładał nowego tematu skoro można w przyszłości znaleźć wszystko tu. Potwierdzam można wypalić na postoju VCDS i trzeba wciskać pedały na raz. Co do wpisu o 20 tys. to nie rozumiem a i o filtrach brakujących też, przecież napisał , że wypalał więc filtry były <bezradny> . Miałem podobną sytuację niedawno i udało się wszystko wypalić (sadzę) bo popiół olejowy się gromadzi i tu mam pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć jaka jest maksymalna ilość popiołu na jeden bank? Oil Ash Volume silnik 4.2 tdi D4 przed lift 350km. A drugie pytanie o taki błąd, który po wypaleniu mi się pojawił w ster. silnika, w sterowniku skrzyni brak błędów. Przed tym nie było żadnych błędów ani w silniku ani w skrzyni do czasu zapchania DPF, ale tego błędu już brak bo DPF wypalony za to pojawił się ten:
10577 - MIL Request Signal Active (Check TCM for errors too!)
P1624 00 [047] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Będę wdzięczny za pomoc :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.