Autor |
Wiadomość |
Mati946
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: mateusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2012 Posty: 17 Skąd: Miejscowosc
|
Wysłany: 2019-02-15, 20:51 [D4 11 4.2TDI
] DPF Problem tryb serwisowy awaryjny
|
|
|
Witajcie pare dni temu uruchomila sie funkcja wypalania filtra dpf niestety zignorowalem ja nastepnego dnia kiedy parkowalem juz auto po raz kolejny uruchomila sie procedura a ja wylaczylem auto po wlaczeniu zaczela migac kontrolka pomaranczowa spirala auto przestawilo sie w tryl awaryjny.Po podpieciu vcds pojawily sie dwa bledy P2463 , P24A3
Prosze Was o pomoc co w tym wypadku powinienem zrobic ? posiadam najnowszego VCDSA
niestety w trybie awaryjnym nie moge wymusic wypalenia programowego
Audi A8 4.2TDI 350 KM 2011r |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2019-02-16, 15:24
|
|
|
tylko odis |
|
|
|
|
|
|
|
Mati946
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: mateusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2012 Posty: 17 Skąd: Miejscowosc
|
Wysłany: 2019-02-19, 20:46
|
|
|
mógłbyś bardziej szczegółowo napisać co mam zrobić ? |
|
|
|
|
Karizmo
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lis 2017 Posty: 174 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-02-22, 18:56
|
|
|
Musisz wymusić regeneracje DPF, podczas jazdy a jak nie pójdzie to podczas postoju. |
|
|
|
|
|
|
|
angel_lubin
Użytkownik
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8L D4/4H 299PS
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 22 Skąd: Heidelberg
|
Wysłany: 2019-03-08, 16:46
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | tylko odis |
I tutaj nie zgodze sie z Toba Kolego, bo ja wypalilem VCDSem.
Oczywiscie jak ktos ma taniego klona to moze i nie pojdzie ale ja moim wykonalem procedure od A do Z na postoju.
Troche to trwa (w zaleznosci od stopnia zawalenia filtra), nogi bola od wciskania pedalu hamulca i gazu, ale wszystko jest do ogarniecia |
_________________ Seba |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2019-03-09, 09:45
|
|
|
Nie trzeba nic wciskać sterownik sam podnosi obroty silnika |
|
|
|
|
|
|
|
angel_lubin
Użytkownik
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8L D4/4H 299PS
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 22 Skąd: Heidelberg
|
Wysłany: 2019-03-09, 10:32
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | Nie trzeba nic wciskać sterownik sam podnosi obroty silnika |
W Odisie może i tak ale nie w VCDS. |
_________________ Seba |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2019-03-09, 18:28
|
|
|
Nie wiem jak to dopaliłeś ale uważaj bo 20 tyś może wyparować a teraz będą na przeglądach sprawdzać czy sa filtry |
|
|
|
|
|
|
|
Kamila8d3
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: a8 d4
Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2018 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-08-27, 12:58
|
|
|
Sorry za odgrzewanie kotleta ale nie będę zakładał nowego tematu skoro można w przyszłości znaleźć wszystko tu. Potwierdzam można wypalić na postoju VCDS i trzeba wciskać pedały na raz. Co do wpisu o 20 tys. to nie rozumiem a i o filtrach brakujących też, przecież napisał , że wypalał więc filtry były . Miałem podobną sytuację niedawno i udało się wszystko wypalić (sadzę) bo popiół olejowy się gromadzi i tu mam pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć jaka jest maksymalna ilość popiołu na jeden bank? Oil Ash Volume silnik 4.2 tdi D4 przed lift 350km. A drugie pytanie o taki błąd, który po wypaleniu mi się pojawił w ster. silnika, w sterowniku skrzyni brak błędów. Przed tym nie było żadnych błędów ani w silniku ani w skrzyni do czasu zapchania DPF, ale tego błędu już brak bo DPF wypalony za to pojawił się ten:
10577 - MIL Request Signal Active (Check TCM for errors too!)
P1624 00 [047] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Będę wdzięczny za pomoc |
|
|
|
|
|