Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 12 4.2FSI ] Epc  
Autor Wiadomość
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-01-12, 21:38   [D4 12 4.2FSI ] Epc

Dzisiaj w trasie do Włoch po 600 km na tempompacie , komunikat EPC, silnik może być na obrotach nie wyższych niż 4 tys <boisie> . ( aktualny przebieg 130tk)
Parking , wyłącznie auta , stres, włączenie i komunikatu brak <hmm> . Zrobione następne 800 bez problemu. Nie wiem jak u Was, ale zaczynam podzielać opinie wielu użytkowników, ze elektronika w D4 żyje własnym życiem i wkurw** właściciela . A stres bezcenny na autostradzie
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Silasdiablo_PL 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Lip 2019
Posty: 2
Skąd: Szkocja
Wysłany: 2019-07-24, 21:26   

nie koniecznie mozliwe ze zawor egr daje o sobie znac. mialem podobnie tylko ze w skodzie superb jechalem do polski i wyskakiwal blad silnika, auto wchodzilo w tryb awaryjny. po zatrzymaniu sie i wylaczeniu silnika problem znikal po jakims czasie sie pojawial znowu ale to bylo na autosteardzie w niemczech gdzie auto osiagalo wieksze predkosc. a o egr ze jest z nim problem dowiedzialem sie od razu bo zawsze mam jakies urzadzenie diagnostyczne przy sobie (nauczony doswiadczeniem) po powrocie do do mu mieszkam w szkocji przy normalnym uzytkowaniu nic juz nie wyskoczylo, ale mimo to wylaczylem ten zawor zeby miec swiety spokoj Pozdraweim
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 85 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1720
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-07-24, 21:46   

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
ex : D2 A8 95r 4.2
D2 S8 98r
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 52
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 191
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-07-25, 13:37   

Uważam że wożenie VCDS lub innego urzadzenia jest wskazane , miałem podobnie to naczy jechałem z domu do Bielska-Białej i w połowie trasy tryb awaryjny , uuups ,hmm miałem lapka i VCSDS-a , diagnoza : turbosprężarka po 17 tyś km zakończyła żywota , całe szczęście że miałem gwarancje fabryczną dlatego 12 tyś zł zapłacił producent . Urządzenie diagnostyczne to podstawa w trasie <boisie> .......
_________________

 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 201 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4479
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-07-25, 20:26   

No.. przy D2 za to warto też wozić zapasowe moduły, cewki, świece, ECU (najlepiej oba jak ASB), pewnie Pepek coś dorzuci od siebie ;)
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 52
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 191
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-07-25, 21:50   

dice111 napisał/a:
No.. przy D2 za to warto też wozić zapasowe moduły, cewki, świece, ECU (najlepiej oba jak ASB), pewnie Pepek coś dorzuci od siebie ;)


Przy D2 to najlepiej wozić ze sobą lawetę :-)))))
_________________

 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Pepek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 402
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-07-25, 23:14   

dice111 napisał/a:
No.. przy D2 za to warto też wozić zapasowe moduły, cewki, świece, ECU (najlepiej oba jak ASB), pewnie Pepek coś dorzuci od siebie ;)

Czujnik położenia wału z wiązką do ECU, czujnik temperatury, przepływomierz i jeśli wszystko zawiedzie gazetę, żeby ją wsadzić we wlew paliwa i podpalić.
_________________
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |