Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 12 4.2FSI ] Limit prędkości, limit na tempomacie, radi  
Autor Wiadomość
varro 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 10
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2017-05-27, 02:36   [D4 12 4.2FSI ] Limit prędkości, limit na tempomacie, radi

Siema chłopy
Szczęśliwe stałem się posiadaczem A łosiem i mam kilka małych modyfikacji, jest to moje pierwsze Audi, więc się uczę. Myślę o kupieniu odis. I pytanie czy te trzy rzeczy będę w stanie zrobić tym oprogramowaniem.

1. Zdjęcie limitu prędkości.
2. Zwiększenie limitu na tempomacie (wersja amerykańska limit jest do 150km/h)
3. I oczywiście radyjko, aby się zmieniało co 0,1

Jest też vcds, ale licencja na 3xvin kosztuje 1200pln. No może troszkę za dużo. Oczywiście można pojechać do serwisu, ale tu jest chęć rezania.

I tu moje pytanie, czy ma ktoś namiar na jakąś stronę gdzie jest to opisane jak to się robi, a może ktoś ma ochotę to opisać.

No i dziękuję z góry. <muzyka>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-05-27, 10:06   

Co do limitu prędkości nie zrobisz, bo modyfikować trzeba ECU. W ASO (widzę, że jesteś z BB, to tam masz np. Inter-Welm) też Ci tego nie zrobią (tzn na upartego wymienią ECU, ale jest to nieopłacalne). Także jechać do jakiegoś tunera, w BB masz bardzo polecany CompSport.
VASa z ODISem i tak sobie kup jak chcesz mieć ten samochód na dłużej, bo VCDSem dużo tam nie zdziałasz.
_________________
Black Cars Matters
 
 
varro 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 10
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2017-05-27, 21:03   

Dice111 no to jeden punkt rozwiązany. Rozumiem, że dwa następne tzn. radio i modyfikację tempomatu z odisem powiniem dać radę zakodować? I jeżeli tak to czy jakaś podpowieć jak to zrobić. Zamówię vas z odisem, więc po weekendzie powinien być u mnie. Dice111 widzię, że blisko mieszkasz, jeżeli miałbyś ochotę i czas i masz wiedzę to ja chętnie się spotkam i z wdzięczności jakieś dobre % dostarczę. <chura>
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2017-05-27, 21:29   

Kolego
wydaje mi sie że ktos wprowadził Ciebie w błąd.
ani VASEM ani ODISEM nie przeprowadzisz operacji:
1. modyfikacji sterownika silnika
2. zmiany paramilitaryzacji sterownika radia
3. adaptacji/parametryzacji tempomatu

PS.
znam tylko 2-3 osoby w Polsce które mają dostęp online poza ASO to głowic które planujesz czy też juz nabyłeś ...
nie sadzę, aby te które zakupiłeś dały taką możliwość.
 
 
varro 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 10
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2017-05-27, 22:53   

To jeszcze troszkę dopytam, jeżeli maksymalną prędkość to modyfikacja ECU czy limit tempomatu to również?

Jeżeli chodzi o radio znalazłem takie kroki- czy możecie potwiedzić czy to się zgadza?

This modification also turns off the key in ignition chime. It can be performed on cars with the standard radio just for this reason. On those cars it will not change the radio settings or effect the AM portion of the radio like it does on the cars with the navigation radio.

1) start VAG-COM

2) click: “select control module” button

3) in Direct Entry box type: 17

4) click: RECODE 07

5) In the Software Coding box should be a number (mine was 0007231). The second digit after the three 0s (2 in the above example) seems to be a region code.

1 - Europe

2 - USA

3 - Canada

4 - UK

In other words by changing the coding from 0007231 to 0007131 you'd get rid of the acceptance screen! So enter the number you want and click: DO IT.

6) click: close controller, go back

7) click: go back
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-05-27, 23:21   

varro napisał/a:
Rozumiem, że (...) modyfikację tempomatu z odisem powiniem dać radę zakodować?

Nie

varro napisał/a:
To jeszcze troszkę dopytam, jeżeli maksymalną prędkość to modyfikacja ECU czy limit tempomatu to również?

Tak, rowniez, bo sam ogranicznik predkosci jest scisle z tym powiazany.

Tak jak juz z reszta pisalem kiedys, zamawiajac samochod z ACC nigdy nie bierzcie wersji z nizsza predkosci, bowiem powyzej tempomat w ogole nie bedzie dzialac.
_________________
Black Cars Matters
 
 
varro 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 10
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2017-05-27, 23:38   

dice111 napisał/a:
ACC nigdy nie bierzcie wersji z nizsza predkosci, bowiem powyzej tempomat w ogole nie bedzie dzialac.


No to fajne. Zadzwonię do compsport i podpytam czy uda się coś takiego stworzyć, aby te dwa limity poszły do góry. Jak już odłożę kilka drobniaków (pewnie za 100 lat) i zamówię nową A łosiem to będę pamiętał o tej radzie <okok>
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2017-05-29, 21:53   

Zmiana fali w tunerze radia nie jest możliwa przez złącze, trzeba wylutować eeprom i go zmienić.

MMI masz juz przerobione na europę z polskim menu?
 
 
varro 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 10
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2017-05-29, 22:35   

shaqal rozumiem, trochę mnie zwiodła informacja
Cytat:
Opis zawiera również przekodowanie modułu radia tak aby odbierało fale w częstotliwości parzystej i nieparzystej zgodnie ze specyfikacją Europejską!

w ogłoszeniu
[url]https://www.olx.pl/oferta/zrobtosam-polskie-menu-radio-mmi-3g-audi-a4-a5-a6-a7-a8-usa-eu-CID5-IDfVh7p.html#bbdffcd5b5[url]
Więc myślałem, że kodowanie

Tak MMI mam w języku polski i mapę również.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.