Ogłoszenie 

Opony i alufelgi Opony samochodowe opony width= Porównywarka OC mfind zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony & Alufelgi
Opony
samochodowe
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 12 4.2TDI ] Problem z przepływomierzem - G70 - Niewiar  
Autor Wiadomość
Karizmo 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lis 2017
Posty: 113
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-12-06, 20:59   

Pewnie ECU uszkodzony albo może wyszła jakaś aktualizacja sterownika silnika na to.
Trzeba wziąć oscyloskop i zbadać sygnał przep[pływomierza jaki dochodzi do ECU, jak prawidłowy to albo coś innego zakłóca (w co wątpię) albo ECU do wymiany.
 
 
danishow 
DER MODERATOR



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2 FL AQG
Pomógł: 128 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3687
Skąd: Halsenbach - DE
Wysłany: 2017-12-09, 23:32   Re: Problem z przepływomierzem - G70 - Niewiar

opentn napisał/a:
Mam problem ponieważ od ponad miesiąca walczę prawdopodobnie z przepływomierzami

kal_el napisał/a:
Koledzy mam podobny problem

robertskp napisał/a:
Witam serdecznie mam podobny problem, walczę od dwóch miesięcy


Czy któryś z kolegów diagnozował/sprawdzał chłodnicę spalin (AGR)? Może były robione jakieś update-y w ASO związane ze słynną aferą?
Sprawdźcie też czy nie ma "dławików" powietrza przed przepływkami (chociaż w to ostatnie wątpię).
_________________
MOJE A8 - FOTKI - WYDECH - LPG

NIE odpowiadam na pytania techniczne przez pw !
 
 
robertskp 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2017
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-02-02, 10:47   

Witam,
problem rozwiązany. Uszkodzona lewa turbina (zacinały się łopatki geometrii). Kupiłem nową za 4,4k. Mechanik doszedł do uszkodzenia sprawdzając obroty turbiny(były za wysokie). Sugeruję wymianę obydwu turbin, bo roboty od groma, trzeba opuścić silnik. Ja dwa miesiące wcześniej wymieniłem tylko prawą(uszkodzony był nastawnik), a potem musiałem drugi raz opuszczać silnik do lewej. Proszę pamiętać o czyszczeniu EGR co 100tyś. km, wyczyszczeniu czujnika temperatury spalin w chłodnicy EGR (można wykręcić bez wyciągania chłodniczki), oraz sprawdzić czy szczelne czujniki różnicy ciśnień. Są na ścianie grodziowej za EGR-ami. U mnie jeden był dziurawy(widać było po okopceniu w okół
czujnika. Uszkodzenie przepływomierza raczej w tym silniku się nie zdarza, aby to sprawdzić wystarczy je zamienić(dojście od nadkola). I jeszcze jedno, zapchanie DPF z reguły jest skutkiem wadliwej pracy innych elementów, a jeśli wszystko jest ok, to wypala się bez problemu przy stałej prędkości w 30min.
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 680
Skąd: Śląski
Wysłany: 2018-02-02, 11:14   

Patrz co pisałem wcześniej :)
 
 
Bartiq7 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Auto
Zasilanie: ON
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-05-24, 20:26   

Miałem te same objawy...kontrolka po kilkunastu km zazwyczaj spokojna jazda. Komputer pokazywał niewiarygodne wskazanie przepływomierza. Wymieniłem turbiny i po problemie. Komp może tylko podpowiedzieć które turbo jest do wymiany po błędzie przeplywomierza prawa g70 lub lewa strona.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Akumulatory samochodowe Audi A6 Porównywarka OC
opony samochodowe 24opony.pl
| Forum Audi A6 i A7 |