Autor |
Wiadomość |
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2017-09-29, 12:58 [D4 13 3.0TDI
] Filtr paliwa i filtr kabinowy
|
|
|
Witam
Zrobilem wlasnie serwis samochodu, ale wciaz ciekawy jestem gdzie w D4 znajduje sie filtr kabinowy i jak sie do niego dostac. To samo dotyczy filtra paliwa, w D3 byl pod maska, w tym nie widze nigdzie takowego pod maska, nie chce go wymieniac a dowiedziec sie gdzie on sie chowa.
Nie znalazlem w necie zadnych informacji odnosnie tych dwoch , czy ktos z Was moze mi pomoc?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-09-30, 10:35
|
|
|
Paliwowy powinien być przy zbiorniku paliwa. Chyba z lewej strony.
[ Dodano: 2017-09-30, 11:39 ]
E...! Z prawej. |
|
|
|
|
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2017-10-02, 15:18
|
|
|
Dzieki, nie spodziewalem sie, ze w tym miejscu bedzie. Zapamietam:) uzlik napisał/a: | Paliwowy powinien być przy zbiorniku paliwa. Chyba z lewej strony.
[ Dodano: 2017-09-30, 11:39 ]
E...! Z prawej. |
To tez sprawdze, ale pewnie pozniej, jak przy okazji jakis najazd sie trafi. Dzieki. |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-02, 20:36
|
|
|
Ja kiedyś u siebie wymieniałem paliwowy na parkingu. Blokada zawiechy, lewarek, coś miękkiego pod schaby i prawy tył do góry.
[ Dodano: 2017-10-02, 21:40 ]
Michale, może tak będzie lepiej:
http://pl.realoem.me/Audi.../R/2/201/201025 |
|
|
|
|
masa3000
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D4 2011
Wiek: 38 Dołączył: 14 Lip 2017 Posty: 12 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2017-12-30, 00:25
|
|
|
Filtr paliwowy tak jak koledze wspomnieli pod autkiem z lewej strony. Filtr kabinowy - wystarczy się położyć w miejscu na nogi pasażera i pod schowkiem masz czarną klapeczkę, wyjmij ją zaświeć do środka i znajdziesz czarną klapkę z zatrzaskiem. Gdy ją otworzysz masz już super dostęp do filtra kabinowego. Ogólnie ok 10 - 20 min roboty
Pytanie mam odnośnie filtra paliwowego - czy podczas wymiany filtra wcześniej podłączacie kompa i "zalewacie" filtr ?
W poprzednim aucie a było to A6 C6 po lifcie nic takiego nie robiłem, instalowałem normalnie filtr bez zalewania, tutaj mam obawy............
Jakiekolwiek sugestie ? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-12-30, 08:24
|
|
|
masa3000 napisał/a: | Filtr paliwowy tak jak koledze wspomnieli pod autkiem z lewej strony. |
Chyba jednak z prawej : http://www.oemepc.com/aud...d/700908/lang/o |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
masa3000
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D4 2011
Wiek: 38 Dołączył: 14 Lip 2017 Posty: 12 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2018-01-02, 00:25
|
|
|
Zgadza się identycznie jak w A6 C7.
..." Pytanie mam odnośnie filtra paliwowego - czy podczas wymiany filtra wcześniej podłączacie kompa i "zalewacie" filtr ?
W poprzednim aucie a było to A6 C6 po lifcie nic takiego nie robiłem, instalowałem normalnie filtr bez zalewania, tutaj mam obawy............
Jakiekolwiek sugestie ? ............" |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-01-02, 13:13
|
|
|
masa3000 napisał/a: | czy podczas wymiany filtra wcześniej podłączacie kompa i "zalewacie" filtr ? | Koniecznie ! ...inaczej pompa moze pracowac na sucho a wiadomo co to oznacza |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
ralf
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43 Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 119 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 2018-01-04, 18:20
|
|
|
danishow napisał/a: | masa3000 napisał/a: | czy podczas wymiany filtra wcześniej podłączacie kompa i "zalewacie" filtr ? | Koniecznie ! ...inaczej pompa moze pracowac na sucho a wiadomo co to oznacza |
Masakra . To zaklęcia z opla kadeta ! Boże widzisz i nie...... ehh |
|
|
|
|
|
|
|
masa3000
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D4 2011
Wiek: 38 Dołączył: 14 Lip 2017 Posty: 12 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2018-01-04, 18:29
|
|
|
No to dalej jestem skonsternowany - miałem A6 C6 , 2011 rocznik CR. Podczas wymiany filtra paliwowego nigdy nie był zalewany i nie było żadnych problemów. Mało tego filtr był przy silniku czyli znacznie wyżej.
Tutaj w A8 D4 jest na dole więc nie powinno być problemu............
Jeden "fachowiec" z ASO mówił że nie potrzeba zalewać ..........
To jak Panowie ? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-01-04, 18:57
|
|
|
masa3000 napisał/a: | Jeden "fachowiec" z ASO mówił że nie potrzeba zalewać | A to tam już mają fachoffców ?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2018-01-04, 20:20
|
|
|
Jeżeli nie zalejesz to może się uszkodzić pompa wysokiego ciśnienia.
Procedura napełniania systemu:
Proceed as follows to fill fuel system with fuel:
– Connect a → Vehicle diagnostic tester.
– Switch on ignition.
– Select „Engine electronics“ in vehicle self-diagnosis.
– Then select „Basic setting“.
– Select „Checking fuel system pressurisation pump“ from the list.
– Press „Start“ key: The fuel pump will start running.
– The fuel pump must run for approx. 1 minute to ensure that the fuel system is filled sufficiently with fuel.
– Start engine after filling fuel system.
– Run engine at moderate speed for several minutes and then switch off.
– Check fuel system for leaks.
– Erase event memory. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|