Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 ALL ] Aktywny mechanizm różnicowy- wymiana oleju  
Autor Wiadomość
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2018-02-27, 23:46   [D4 ALL ] Aktywny mechanizm różnicowy- wymiana oleju

Przerabiał ktoś temat?Przymierzam się na wiosnę powymieniać oleje i płyny eksploatacyjne w tym olej w dyfrze.Moje auto posiada sportowy mechanizm różnicowy.Na stronie Ravenola podają tylko ile wchodzi do zwykłego mostu(0,9l),nie ma zaś informacji co do ilości w aktywnym moście.Produktem,który zastosuje będzie RAVENOL Transfer Fluid TF-0870.
Jeśli ktoś ma już doświadczenie odnośnie tego tematu będę wdzięczny.
Aso nie zaleca wymiany,podobnie jak w automatach...
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-03-01, 21:37   

przekładniowy G052145S2 75W85 GL-5(0,9L)+2 korki
ATF G055515A2 (850ml)+2 korki
po wymianie jest procedura uruchomienia pompy oraz odpowietrzenie układu(można VCDSem)poprzez test elementów wykonawczych
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2018-03-01, 22:48   

Jacek82 napisał/a:
przekładniowy G052145S2 75W85 GL-5(0,9L)+2 korki
ATF G055515A2 (850ml)+2 korki
po wymianie jest procedura uruchomienia pompy oraz odpowietrzenie układu(można VCDSem)poprzez test elementów wykonawczych

czyli w dwóch miejscach wymienia się olej?Robiłeś to u siebie/kogoś?
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-03-02, 06:19   

Nie wymieniałem.Wymieniałem natomiast czujniki w dyfrze które notabenę też mają poprawione numery.Taniej było kupić cały testowy dyfer 500km przebiegu niż dwa czujniki u Lellka.Tylko trzeba stoczyć długą nasadkę 27mm aby je wykręcić.Po wymianie też trzeba uruchomić pompę w testach elementów wykonawczych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.