Autor |
Wiadomość |
motospectrum
Użytkownik
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzyś
Jeżdzę: S8 D4
Dołączył: 17 Lut 2020 Posty: 6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-02-18, 18:34
|
|
|
Auto po gwarancji, przebieg 60tys.km. Wymiana w serwisie po rabatach ok 3400 brutto w tym 2x rura z katami, 2x uszczelka, 2x wieszak.
Nie jest źle ale.... akcja serwisowa poza gwarancją powinna być bezpłatna.
Jest to powtarzający się problem, wina dostawcy części, auto chyba klasy wyższej więc niesmak spory |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2020-02-18, 19:00
|
|
|
Soft jak chcesz mogę Ci podesłać |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-02-18, 20:35
|
|
|
motospectrum napisał/a: | Wymiana w serwisie po rabatach ok 3400 brutto w tym 2x rura z katami, 2x uszczelka, 2x wieszak. |
Brak słów |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-18, 21:03
|
|
|
motospectrum, to jeszcze przy tym przebiegu musisz wymienić sitko (079115175G)
i można S-ką latać
dice111 napisał/a: | Brak słów |
dokładnie |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-19, 00:39
|
|
|
123 |
|
|
|
|
motospectrum
Użytkownik
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzyś
Jeżdzę: S8 D4
Dołączył: 17 Lut 2020 Posty: 6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-02-19, 07:51
|
|
|
No w zawieszeniu odezwał się też jeden z wahaczy przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające. Jak dotąd wszystko było ok |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-19, 12:12
|
|
|
123 |
|
|
|
|
motospectrum
Użytkownik
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzyś
Jeżdzę: S8 D4
Dołączył: 17 Lut 2020 Posty: 6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-02-19, 13:54
|
|
|
Jeżeli chodzi o zawias to tylko łączniki stabilizatora - coś koło 150zł sztuka. Reszta sztywna. |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-19, 14:46
|
|
|
123 |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2020-02-20, 09:21
|
|
|
panton napisał/a: | greg26, aktualizacja daje efekt ale nie zawsze rozwiązuje problem dlatego kolejnym krokiem jest wymiana "rur"
Audi wydało TSB do tego problemu i od aktualizacji softu trzeba zacząć
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek |
aktualizacja ECU czy J391?? |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-23, 01:10
|
|
|
do aktualizacji jest sterownik silnika i sterownik J391 który odpowiada za sterowanie ("aktywne zawieszenie") dwóch poduszek silnika... z uwagi na COD charakterystyka pracy musi być zmienna i błędne sterowanie tych elementów zamiast niwelować wibracje daje odwrotny efekt co szybko kończy ich życie
z uwagi na cenę poduszek pojawiają się opinie by wyłączyć COD tylko jeżeli sterowanie nie zostanie poprawione (nowy soft + adaptacja) to w trybie 8 cylindrowym też nie będą miały długiego życia bo nie COD je zabija |
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2020-02-23, 10:47
|
|
|
panton napisał/a: | motospectrum, to jeszcze przy tym przebiegu musisz wymienić sitko (079115175G)
i można S-ką latać
|
dużo roboty i rozkręcania jest z wymianą tego sitka? |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2020-02-23, 14:14
|
|
|
trochę zabawy z tym jest.Zastanawiam się czy jakoś nie ogarnąć tego w pakiecie w jakiejś firmie tuningowej tj. usunięcie COD,wyczyszczenie zaworów,ogarnięcie wibracji od wydechu,wymiana tego sitka,ewentualnie coś jeszcze dojdzie + zrobienie jakiegoś programu 600+. |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-23, 16:56
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|