Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-05-15, 17:27
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | dice111, Temat dotyczy D4 i włożenia 20 gdzie dziura jest fi 57 albo jak się znajdzie 66.5. Mowa cały czas o oryginałach a nie gównolicie. |
A ktore to OE Rotory R20 mialy 57 ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-15, 18:45
|
|
|
19-tki były i chyba jeszcze są ale 20-tek raczej nie było na 57,1mm ...tak mi się wydaję |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-05-16, 21:54
|
|
|
Przeglądałem me kajety i fucktycznie nie widzę 20" ALE jeszcze zaglądnę w inny zeszyst do notowałem nr oe i tam było na pewno et okolice 36 i 9,5". Pożyjem, zobaczym. |
_________________
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-06-08, 22:45
|
|
|
Jak poznać ori Rotory 20? chciałbym kupić takie ze względu na poszukiwania a7 lub s5, oba te auta wyglądają najlepiej na rotorach w rozm 20" |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-06-08, 23:23
|
|
|
raftor napisał/a: | Jak poznać ori Rotory 20? | Najpewniejszą metodą jest OE numer na wewnętrznej części felgi |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-06-18, 01:50
|
|
|
A ktoś z was kojarzy nr felgi z małym Et wtedy ta felga jest tak fajnie wklęśnięta środkiem do piasty i wystawiona do karoserii nie umiem tego wytłumaczyć ale mi sie to podoba. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-06-18, 11:01
|
|
|
raftor napisał/a: | A ktoś z was kojarzy nr felgi z małym Et wtedy ta felga jest tak fajnie wklęśnięta środkiem do piasty i wystawiona do karoserii nie umiem tego wytłumaczyć ale mi sie to podoba. |
To tzw. "concave" ale coś pomieszałeś bo z małym ET na pewno nie może być wklęśnięta |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-06-20, 13:56
|
|
|
FOSS napisał/a: | To tzw. "concave" ale coś pomieszałeś bo z małym ET na pewno nie może być wklęśnięta |
Hmmm no jak to pomieszałem http://uniwers.vot.pl/et/ Mniejsze Et przy tej samej szerokości oznacza że felga wychodzi na zewnątrz, czyli jej obręcz oddala się nijako od środka felgi co skutkuje tym fajnym wklęśniętym efektem.
Et to odległość gładzi montażowej od symetrii felgi czyli im mniejsza tym gładź montażowa jest bliżej osi symetrii lub też wychodzi nawet po za nią. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-06-20, 15:59
|
|
|
raftor napisał/a: | Hmmm no jak to pomieszałem... Mniejsze Et przy tej samej szerokości oznacza że felga wychodzi na zewnątrz... |
Tak, oczywiście, jak mniejsze ET to bardziej na zewnątrz i nie zamierzam udowadniać że jest inaczej
Coś pisałem pomiędzy jedną myślą a drugą i strzeliłem babola |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
KrzysiekR
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 39 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-03-05, 13:17
|
|
|
Odświeżę temat.
Kupiłem A8 D4 z felgami letnimi 9j 20" Et30 Rotor podrabiane niby producent Stalowa Wola nie Chińczyk teraz mam na zimowych 9j 20" Et37
Wczesniej na Rotorach opony były 235/45/20 za wąskie mi się wydaway i chce kupić OE 265/40/20
Różnica 9j ET 37 na 9j ET 30 wynosi 7mm na zewnatrz
Czy ta róznica na zewnątrz nie będzie powodowała np. podczas "kapcia" lub awarii pneumatyki zerwania nadkola botnika?
Nikt o tym nie pisze ale czarną wersje trzeba brać pod uwagę.
Ma ktoś 9j 20" z ET 30 265/40/20 u siebie w aucie?
Jaki jest zapas bo rozne są ET w felgach podrabianych?
Czy ET30 miesci się w zakresie tolerancji? |
|
|
|
|
|
|
|
|