Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 15 ] Podsumowanie dwoch lat z Audi S8 D4 2015  
Autor Wiadomość
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2017-10-01, 17:59   [S8 D4 15 ] Podsumowanie dwoch lat z Audi S8 D4 2015

Wczoraj zakonczyl sie moj prawie dwuletni romans z Audi S8 2015. Niewatpliwie bylo to moje najbardziej zaawansowane technologicznie, najszybsze i najladniej wykonczone auto. Elementy rozrywki pokladowej byly lekko w tyle za innymi samochodami.

Dla przypomnienia, specyfikacja modelu:
Audi S8 D4 4.0 TFSI 520KM
Rok produkcji: 2015
Pojemność silnika (cm3): 3,993
Moc silnika (KM): 520
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kolor: Havanna Black. W cieniu i bez slonca wyglada jak czarny, na sloncu brazowieje.
Srodek: Bezowa tapicerka skorzana - velvet beige
Wyposazenie: standardowe wyposazenie na rynek UK, dodatkowo podgrzewana kierownica, przyciemniane szyby od slupka B, wentylowane przednie siedzenia.

W porownaniu do polskiego rynku, nie ma w standardzie:
-klimatyzacja jest tylko dwustrefowa
-szyberdachu

Co jest w standardzie w UK, czego nie ma w PL:
-kazdy lakier w cenie
-Pakiet Alcantara
-Pakiet skórzany rozszerzony
-listwy dekoracyjne Upper inlays - Carbon Atlas, ktorych nie widze w ogole w polskiej broszurze (opcja 5MK)
-System kamer: przednia, tylna oraz dwie kamery boczne w obudowie lusterek zewnętrznych
-Reflektory przednie LED Audi Matrix
-Dodatkowe wyposażenie przestrzeni bagażowej

Zdjecia z dnia dostawy - https://goo.gl/photos/ctmBBSf4Chg1QkQr6

Czego mi brakowalo? Dzwieku silnika. Po AMG 6.2l, Audi bylo bardzo ciche. Zaluje, ze nie dodalam do wyposazenia sportowego wydechu, ale w czasie zamawiania wydawalo mi sie, ze wydech sportowy nie pasuje do limuzyny.

Przyspieszenie bylo natychmiastowe i tego bedzie mi brakowalo w przyszlosci. Zaczelam jezdzic bardziej agresywnie niz powinnam, pare razy zestresowalam pasazerow wchodzace i wychodzac z ronda ze zbyt duza predkoscia, ale auto nie zawiodlo i uratowalo nasze siedzenia. Na autostradzie bez problemu mozna bylo osiagnac predkosc maksymalna/blokade 268kmh. Nawet powyzej 200km/h bylo niezle przyspieszenie. Za pierwszym razem troche balam sie jechac szybko, bo auto bylo jak lodka w porownaniu do poprzedniego i mialam wrazenie, ze nie trzyma sie dobrze drogi. Wrazenie to pozostalo do konca. W trybie komfort jazda byla bardzo wygodna, az za bardzo :-)

Mimo, ze jest to bardzo szybki samochod i dobrze wyposazony, to nie oferowal takich wrazen jak np AMG. W Wielkiej Brytani nie ma racji bytu dla takich limuzyn, bo ograniczenie predkosci wynosi ledwie 115km/h, a mandaty sa wysokie. Za to na pewno jest to idealny pojazd na Niemcy.

Dzieki desperacji/strategii Volkswagen Finance moglam cieszyc sie tym cudem techniki "za grosze" w porownaniu do standardowych cen.

Przez 22 miesiace przejechalam lacznie 20291mil / 32648km. Ponioslam nastepujace koszty w tym czasie:
1. Leasing - 12260 funtow / 64978 zl
2. ubezpieczenia, plan serwisowy, itp - 2487 funtow 13181zl
3. benzyna - 4177 funtow / 22138 zl
Koszt calkowity to 19344.48 funtow, co daje 102525.744 zl. Koszt przejazdu 1km - 60p/ 3.18zl, jednej mili 95p/ 5zl
Na potrzeby tego posta przeliczam po srednim kursie funta miedzy 2015, a 2017, 5.3zl
Srednie spalanie z calego przebiegu to 12l/100km. 80% to glownie autostrady i poza miastem. Link do statystyk spalania jest w moim podpisie.

Co sie popsulo:
-po okolo 10 miesiacach, w listopadzie, uszczelka w drzwiach kierowcy odksztalcila sie i na poczatku bylo wrazenie jakbym nie domknela drzwi, tyle ze na pewno byly domkniete. Z racji wielu podrozy serwis mialam zarezerwowany dopiero na poczatku marca, ale wyjazd mi sie przeciagnal i dopiero w polowie marca pojechalam do Audi. Technik pojechal ze mna na jazde probna i stwierdzil, ze on nic nie slyszy, a potem dali mi zwykle A8 do porownania, a ono bylo jeszcze gorsze. Nie wspomne o tym, ze w zwyklym A8 nie ma takiego wyciszenia. Serwisanci powiedzieli, ze w takim razie S8 jest ok. Po mojej bulwersacji zaoferowali, ze moga zamowic uszczelki i wymienic, ale zrobili to z wielka laska. Zaoferowano mi auto zastepcze A3 diesel manual i jeszcze chcieli, zebym doplacila za jego ubezpieczenie. W tym momencie podziekowalam im za usluge i pojechalam do domu. Problem nigdy nie zostal rozwiazany, ale jak zrobilo sie cieplej to bylo ciszej w srodku.
-nie wiem kiedy, przestala dzialac opcja blokowania (w MMI) otwierania bagaznika z klamki. Jak poprzednio Audi nie garnelo sie, zeby to szybko zalatwic, stwierdzili, ze trzeba wymienic klamke, zamowienie czesci potrwa, najwczesniejsza dostepna data za iles tygodni, a ja juz wiedzialam, ze oddaje samochod za 2 miesiace, wiec rowniez zrezygnowalam z naprawy.

Serwis zrobilam przy 17tys mil/ ok 27tys km. Wymienili olej, filtr kabinowy i swiece. Wymiana swiec jest zalecana po 4 latach lub 38tys mil/ ok 60tys km, ale firma leasingowa zazyczyla sobie taka usluge, wiec serwis zrobil. Wszystko bylo w cenie planu serwisowego, wiec nie mialo to dla mnie znaczenia.

Mysle, ze najwieksza wada jezdzenia Audi jest kiepska obsluga klienta u dealerow. Zadna wizyta w salonie nie zachecila mnie, zeby zostac wlascicielem auta tej marki. Moze te serwisy obok mnie nie sa najlepsze, a moze klientow jest tylu, ze jakosc obslugi nie ma znaczenia. Bez porownania do jakosci uslug w Mercedesie.

Czym zastapic S8? Wlasciwie to nie mozna mowic o tym, ze chcialam zastapic ten samochod, chcialam wypelnic miejsce na podjezdzie innym samochodem, ktory bedzie pelnil funkcje dupowozu. SLK AMG spelnia kryteria auta do zabawy, wiec mialo byc cos praktycznego z silnikiem benzynowym.

Co przetestowalam:
-Golfa R- odpadl ze wzgledu na halas w kabinie, a potem dodatkowo za maly bak i fakt, ze jest czesto kradziony
-Alfe Giulia Veloce 280KM - dobre wyposazenie, ale slaba jakosc wykonania, malo miejsca z tylu
-Octavie albo Superba Hatchback, juz nie pamietam. Nie bylo nic zlego z tym samochodem, ale nie chcialam pasc z nudow.
-Volvo S90 - bylo w promocji. W porzadku, ale rowniez stwierdzilam, ze zbyt nudne i nie podobal mi sie ksztalt nawiewow
-Jaguara XF - auto w porzadku, ale akurat nie bylo promocji, potem byla jakas chwilowa, ale nie zalapalam sie
-Audi A6 Allroad - nie udalo mi sie przetestowac, mimo wielu staran, dealer zawsze mial wymowke, chociaz wiedzialam, ze maja demo zarejestrowane tydzien przed tym jak pierwszy raz probowalam umowic sie na jazde testowa.
-Mercedesy odpadly, bo nie podobaja mi sie obecne wnetrza
-na inne auta nie bylo akurat promocji albo nie interesowaly mnie jakos szczegolnie lub mialy kiepskie standardowe wyposazenie. Oczywiscie glownym warunkiem miala byc promocja leasingowa, zadnego przeplacania za dupowoz, wziawszy pod uwage, ze od biedy moglabym nie brac nic nowego i zyc tylko z SLK.
-przez te pare miesiecy zapoznalam sie bardzo dobrze z konfiguratorami roznych marek, wiedzialam ktore auta maja dobre wyposazenie, a ktore wymagaja doplaty za duperele, ktore moim zdaniem powinny byc w standardzie.

W koncu po nieudanej probie zlapania jedynego taniego egzemplarza A6 Allroad 272km Sport, ktos napisal na forum motoryzacyjnym o dobrej cenie na A8 Black Edition, podal dane kontaktowe do sprzedawcy i informacje, ze jest kilka aut do wziecia. W tym momencie doszlam juz sama do wniosku, ze kolejne A8 to nie jest zly pomysl, bo ma bardzo dobre wyposazenie, jest wygodne i mialam juz nawet gotowa konfiguracje zlozona. Oczywiscie nie spelnialo to wstepnych kryteriow: praktycznosci, benzyny, bycia mniejszym niz S8 (zeby nie gimnastykowac sie przy wysiadaniu w garazu). Mimo wczesniejszej informacji, ze mozna wybrac opcje i kolory z kilku sztuk, 3h po pierwszym telefonie dowiedzialam sie, ze jest tylko jedna sztuka, bez dodatkowych opcji w kolorze Floret Silver. Cena byla dobra, to wzielam. Odbior umowilam za 2 miesiace, bo nie chcialam wczesniej. Przez kolejne dwa miesiace przegladalam oferty leasingowe i nie znalazlam nic lepszego, co by mnie interesowalo.

Specyfikacja nowego dupowozu:
Audi A8 D4 3.0 TDI Black Edition
Rok produkcji: 2017
Pojemność silnika (cm3): 2967
Moc silnika (KM): 262
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Kolor: Floret Silver.
Srodek: Czarny ze sportowymi siedzeniami.

Deszczowe zdjecia z dzisiaj: https://photos.app.goo.gl/u7vO53oztTbnxUDF3

Black Edition ma w polskiej konfiguracji odpowiednik "Pakiet Czern", ale sa to tylko czarne dodatki, nie wersja modelowa.

Co stracilam z wyposazenia S8 i co w zamian ma zwykle A8:
quattro with Sport differential - zwykly dyferencjal zamiast sport
‘S’ Sport adaptive air suspension - zwykle sportowe zawieszenie
Dynamic steering - brak
Audi parking system advanced with top view - jedna kamera z tylu
Extended leather package plus - zwykle obicia na drzwiach i dolnej czesci deski, widoczne jesli ktos mial wczesniej skore
Alcantara package - najbardziej widoczna i pachnaca zmiana. Nowa podsufitka smierdzi i auto wlasnie wietrzy sie w garazu
Upper inlays in Carbon atlas - czarne listwy
Active noise cancellation - brak
Dual-branch oval twin tailpipes - zwykle rury wydechowe
Standard door closure - domykanie drzwi
Dodatkowo w tej wersji sa kola Rotor 21 cali, czarny grill, ramki dookola drzwi i wstawki w srodku.

Reszta bez zmian. O dziwo nie ma roznicy w wygodzie na kolach 21 cali. Oczywiscie utrata 260KM i zmiana na diesel jest nie do ukrycia. Diesel ma chwilowe opoznienie w przyspieszeniu, chyba ze od razu trzyma sie go na wysokich obrotach czy w trybie sport. Na razie mam na liczniku 322mile, a srednia spalania z pierwszych 250 mil, wedlug komputera pokladowego, to 7l/100km, glownie autostrady, roboty drogowe z ograniczeniem do 80km/h, itd. Cichy wjazd tylem do garazu nie jest juz mozliwy, bo silnik wyje jak cofam lekko pod gorke.

Dzieki nowszej wersji softu w MMI wreszcie moge czytac wiadomosci SMS i nie potrzebuje dodatkowej karty SIM, zeby miec Online Traffic z Google i uslugi Audi Connect.

Niestety nowe auto ma wade: tylna szyba jest zakrzywiona w dolnej czesci i znieksztalca widok do tylu. Zauwazylam to od razu po wyjezdzie od dealera, gdy Ford Kuga okazal sie podejrzanie niski we wstecznym lusterku. Potem potwierdzilam na autostradzie, gdzie dobrze bylo widac zalamania w liniach pasow. Watpie, zeby byl sens robic z tym cokolwiek, bo raczej nie chcialabym zmieniac szyby w nowym aucie.

Wiem, ze temat nie jest stricte techniczny, ale nie chce, zeby zginal w innych ogolnych dzialach. W koncu jest tak malo informacji o D4.
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 57
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2017-10-01, 19:57   

Super opis , dzięki za informację . Szczerze myślałem że poczekasz na D5 ? z tym leasingiem .
_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2017-10-01, 19:59   

Aga, no to zaskoczylas ;) Juz myslalem ze nie wrocisz do tego modelu a tu niespodzianka ;) Fajnie opisalas wszystko krok po kroku, dobrze sie to czyta i temat zawiera kilka smaczkow, o ktorych normlanie bym nie pomyslal... Napewno przyda sie dla ludzi ktorzy sa zainteresowani D4 ;) ... Teraz czekac na dalszy test tdi ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Lolo2 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8L D4
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-10-01, 21:01   

Gratulacje.

Kurna 64000 zl za 2 lata uzytkowania.... chyba musze poczytac o tym wynajmie lisingowym.

Ubezpieczenie 13000 zl tez pol darmo, ja za ten rok zaplacilem 9000zl


Widac same biedaki w angli, ze ceny maja nizsze niz w Polsce.


A wracajac do tematu.

Najpierw przedstawie sie - Robert jestem :) Zeby nie bylo ze odrazu wale na ty :)

Przesiadka z S8 na zwykla A8 i to w dodatku 3 litrowka. Wspolczuje. Ja mialem do wyboru moj A8L 4,2 lub twoja stara S8 w tych samych pieniadzach prawie byla ale balem sie S8. --- serwisu i calej reszty

Widze wnetrze takie same jak moje, mi kolorystyka sie bardzo podoba. Rotory 21" zapewne jak masz oryginalne opony to sa specjalne z gabkami wygluszajacymi. Ja chyba bede je wymienial na 19" tzn i tak na zime musze kupic felgi 19". No i te rotory jak sie pobrudza od autostrady to cholerstwa nie idzie umyc. Co do wygody duzej roznicy nie odczujesz bo te 21 sa cholernie szerokie 275 szerokosci i 96mm gumy. Wie. Pewnie wysokosc gumy jest podobna do tych co mialas w s8 (pamietasz jakie mialas tam opony?)

Numeru z ta tylnia zagieta szyba nie zauwazylem, az z ciekawosci sprawdze jutro.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-10-01, 21:52   

W PL, maks co się może trafić to 5k netto co msc, w CZ podobnie.
Ostatnio jednak trafiłem na używkę, której koszt wychodził ok 2,5k netto, ale to pewnie głównie przez to, że opłata wstępna musiała być wysoka.
Aga, nie mogłaś przeciągnąć, dokulać te pół roku, czy nawet rok i spróbować D5 ?
Dziwię Ci się, że wybrałaś z powrotem D4, ale pewnie nie jeździłaś LSem, albo nie trafia w Twój gust.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2017-10-01, 23:21   

Te 13tys zl po przeliczeniu rozkladaja sie na:
- 2 ubezpieczenia, 950 funtow i 709 funtow (tylko pol roku poszlo na S8, drugie pol pojdzie na A8)
- plan serwisowy na 3 lata 350 funtow, teraz S8 jest juz wykluczone
- rozne pierdoly typu ciemne dywaniki, myjnie, itp

Lolo2 napisał/a:
Co do wygody duzej roznicy nie odczujesz bo te 21 sa cholernie szerokie 275 szerokosci i 96mm gumy. Wie. Pewnie wysokosc gumy jest podobna do tych co mialas w s8 (pamietasz jakie mialas tam opony?)

Numeru z ta tylnia zagieta szyba nie zauwazylem, az z ciekawosci sprawdze jutro.

W S8 mialam opony 265/40/20, teraz sa 275/35/21. Ja zimowek nie potrzebuje, bo tu na miejscu nie ma po co, a do Europy mam zimowki na drugie auto. Ta zakrzywiona szyba to wada fabryczna, wiec nie szukalabym tego na sile, ja od razu zauwazylam, ze samochody z tylu wygladaja jakos dziwnie.

Zapomnialam napisac, ze mialam opcje wykupu S8 za 42tys funtow (205tys zl), utrata wartosci od ceny z faktury - 19tys funtow. Cena byla w porzadku, bo nizsza niz najtansze auto na rynku, znany egzemplarz i specyfikacja wedlug zyczenia. Moglam tez jezdzic do konca umowy w grudniu i potem przedluzyc nieoficjalnie w tej samej cenie przez kolejne 3 miesiace. Tyle, ze jak dostalam ceny oficjalnego przedluzenia w czerwcu, to juz wiedzialam, ze nie zatrzymuje auta i szukam czegos nowego. Firma leasingowa chciala troche wiecej niz placilam, nie duzo, ale wtedy nie bylaby to juz taka okazja.

Uwazam, ze mialam duzego farta, ze zalapalam sie na te promocje, oprocz farta duzo wytrwalosci w namierzeniu wlasciwego dealera, ale to bylo tylko 15 telefonow ;-) W czasie leasingu kupilam dodatkowe 10tys mil za pol ceny i pakiet serwisowy nie wykluczal S8. W tej chwili taka promocja nie bylaby mozliwa. Dodatkowe mile kosztuja 4 razy tyle, nie ma juz znizki na dokupienie w czasie umowy, a plan serwisowy wyklucza S8.

Po prezentacji D5 stwierdzilam, ze nie podobaja mi sie te touch screeny i wole D4, lubie przyciski i pokretla, nie chce szukac w czasie jazdy opcji na ekranie. Zanim D5 rozkreci sie i bedzie jakas promocja, to pewnie minie troche czasu. Ciagle nie ma oficjalnej broszury, cen czy daty sprzedazy. Czytalam juz gdzies jakie beda silniki, ale nie ma tego oficjalnie na stronie Audi. Wolalabym nie byc swinka doswiadczalna i rozwiazywac problemy wczesnego modelu kosztem czasu zmarnowanego u dealera.

Co do cen w Wielkiej Brytanii, rynek jest bardzo konkurencyjny, stad nizsze ceny produktow finansowych. Ceny z katalogu, to jest pomylka. Ten model co wzielam, ma cene 70tys funtow. Na mojej fakturze jest cena 51tys funtow, ale wiem ze mozna i za 49tys wyrwac. Tymczasem 6 miesieczna uzywka (na pewno ex-demo) z lepszymi opcjami niz moje auto, jest na sprzedaz za 34tys funtow (166 600zl). Gdybym miala kupowac za gotowke, to na pewno wybralabym te ostatnia opcje, tyle ze nie mam zamiaru utopic 35tys funtow w dupowozie, ktory dalej bedzie tracil na wartosci.

Przesiadka na 4.2 TDI bylaby raczej bezsensowna, nie widze zadnej korzysci no i nie ma na nie promocji. One w ogole bardzo slabo sie sprzedaja. 3.0 TDI to chyba najpopularniejszy model. Ogolnie to sa auta niszowe. W ciagu tych dwoch lat, widzialam tylko dwa S8 na drodze, z czego jedno w Niemczech. Zwykle A8 to widuje glownie na parkingu hotelowym przy lotnisku, gdzie kierowcy przeczekuja na klientow. Teraz bede pasowac do tego miejsca, bo zawsze dziwnie patrzyli sie na mnie jak tam parkowalam S8 ;-)

Bralam pod uwage A6 czy A7 (skladane tylne siedzenia), ale jak zapoznalam sie z opcjami, to swierdzilam, ze nie bede doplacac za przyciemniane czy skladane lusterka, tego oczekuje w standardzie, nawet tania C-klasa to ma. Tak samo z fotelami elektrycznymi czy jakimis innymi opcjami. Moglam tez skusic sie na S4 lub S5, ale te sa bardzo popularne wsrod zlodziei, a wyposazenie tez ubogie. Na dodatek maja baki tylko 58l, nie mam zamiaru zatrzymywac sie co chwila na stacji benzynowej. To juz wole nie miec auta niz jezdzic czyms co nie spelnia moich kryteriow. Jak pisalam wczesniej, w koncu moglam zyc tylko z SLK, dalam rade poprzednio, to i tym razem bym dala. Jeszcze nie wiem do konca czy to A8 bede uzywac do czegos innego niz wycieczki, bo na razie to pracuje glownie z domu, do biura jezdze raz na pare tygodni. Jak tylko dostane dokumenty samochodu, to skocze sobie do Niemiec na jesienne krajobrazy, oczywiscie jak pogoda bedzie ok.

Pierwsza modyfikacja, to wywalenie skorzanej galki zmiany biegow, tylko musze kupic drewniana. Zwykle pedaly tez jakos slabo wygladaja, podobno mozna w miare tanio kupic te od wersji S. Musze tylko znalezc numer czesci.

Najwazniejsza rzecz: nowy samochod nie jest czarny i nie bedzie wygladal na brudny 10 minut po myciu ;-) Za to kurz chetnie zbiera sie na czarnych siedzeniach.
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-01, 23:44   

z Twojego opisu wynika, że "Active noise cancellation" sporo daje przy wyciszeniu......
dzięki za opis swoich doświadczeń z S8 ;)
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2017-10-01, 23:47   

Na pewno jest ciszej niz w zwyklym A8. Naprawde dobrze zaprojektowali S8 i przylozyli sie do roznych rozwiazan technicznych (oprocz MMI, ktore zestarzalo sie).
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-10-02, 06:40   

Unseen napisał/a:
Po prezentacji D5 stwierdzilam, ze nie podobaja mi sie te touch screeny i wole D4, lubie przyciski i pokretla, nie chce szukac w czasie jazdy opcji na ekranie. Zanim D5 rozkreci sie i bedzie jakas promocja, to pewnie minie troche czasu. Ciagle nie ma oficjalnej broszury, cen czy daty sprzedazy. Czytalam juz gdzies jakie beda silniki, ale nie ma tego oficjalnie na stronie Audi. Wolalabym nie byc swinka doswiadczalna i rozwiazywac problemy wczesnego modelu kosztem czasu zmarnowanego u dealera.

Co prawda w D5 nie miałem tego okazji "macać" ale po premierze Panamery też mi się strasznie to nie podobało... tzn ładnie wyglądało ale od razu pomyślałem, że będzie wkurzające w obsłudze. Po przejażdżce w tym aucie już tak nie twierdzę, bo całkiem fajnie i bezproblemowo się z tego korzystało. Chociaż doświadczenie z nimi miałem krótkie... niestety :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-10-02, 06:53   

panton napisał/a:
z Twojego opisu wynika, że "Active noise cancellation" sporo daje przy wyciszeniu......
dzięki za opis swoich doświadczeń z S8 ;)


Z tego co pamiętam to Honda Legend miała taki system i powiem szczerze że w legend jest głośniej niż w D3 ciekawe czy w D4 działa to lepiej, powinien być przycisk on,off i było by wiadomo :]
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2017-10-02, 09:48   

drago_o napisał/a:

Co prawda w D5 nie miałem tego okazji "macać" ale po premierze Panamery też mi się strasznie to nie podobało... tzn ładnie wyglądało ale od razu pomyślałem, że będzie wkurzające w obsłudze. Po przejażdżce w tym aucie już tak nie twierdzę, bo całkiem fajnie i bezproblemowo się z tego korzystało. Chociaż doświadczenie z nimi miałem krótkie... niestety :)

Ide na prezentacje Panamery Sport Turismo za 2 tygodnie, to obejrze sobie dokladnie. Z czasem beda tez D5 w salonach jako demo, wiec bedzie mozna pomacac, pojsc na jazde testowa, itp. Nowy model nie zajac, nie ucieknie ;-)
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
Lolo2 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8L D4
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-10-02, 14:36   

Wykup 2 letniej s8 za 208 000zl... dolujesz mnie kobieto. Ale wiem, wszystkiemu winna ta kierownica po prawej stronie.

Ja swoja kupilem w niemczech polisingowke 2 letnia ale z salonu z gwarancja rok czasu. No ale nie dalem takich pieniedzy jak ty masz oferte. Mozna rzec ze ty masz dwa samochody w cenie mojego jednego. Tylko mnie zalamujesz dalszymi postami z cenami. Gul teraz mi tylko skacze hehehe




Co do 4,2TDI to slyszalem zupelnie odmienne opinie. Ze to najlepszy silnik, ogladalem w niemczech w salonach nascie aut i wszystkie byly 4.2 tdi i jedna benzyna. 3.0 podobno ma problemy z zaworami czy cos takiego, po 100k km cos tam robia z silnikiem. Kolega, ktory namowil mnie na a8 mial wlasnie problem ze swoja 3litrowka caly silnik poszedl, teraz tez jezdzi 4.2' kazal mi sie wystrzegac 3.0 litrowych dizli i ceramiki :)
No ale rozumiem ze ty az tyle km nie robisz.

W dodatku 4.2 ma swietnego kopa, bardzo dobrego jak na dizla. Napewno nie mozna porownywac do twoich wczesniejszych autek s8 czy AMG takimi nawet nie mialem przyjemnosci pojezdzic :)

Tez bralem pod uwage a7, ale wystarczylo raz wsiasc zeby jasno sobie powiedziec NIE, juz wolalbym e klasse, ktora tez o maly wlos nie kupilem.

Tak sie przejmujesz tymi zlodziejami, przeciez lisingujesz auto wiec nie twoje :)

Galeczka skurzana fajna :) mi sie podoba, aczkolwiek jak dowoesz sieto odnoscie drewnianej to daj znac moze tez bym sie skusil hehe. Troche mi zal ze nie mam oswietlenia wnetrza ambiente, podobno fajne oswietlenie.

Pisalas wczesniej ze wnetrze merasia ci sie nie podoba, widzialas nowa e klase z ambiente w bialej skurze?
Dla mnie to mistrzostwo

https://youtu.be/TgoPmAJf7dw

[youtube]TgoPmAJf7dw[/youtube]

A co srebrny mniej widac brod? Ja kupilen bialy i nigdy wiecej.... za zadne skarby nikt mnie wiecej nie namowi na bialy. Tego nie da sie umyc. Czarny to chociaz na myjni spryskasz i sie swieci a bialy ni hu hu.
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2017-10-02, 20:45   

To wszystko trzyma sie kupy, w UK 4.2TDI nie ma racji bytu, bo telepiesz sie w oficjalnym ograniczeniu predkosci do 70mpg /115km/h. Kary sa wysokie, mozna latwo stracic prawo jazdy, a potem ubezpieczenie idzie do gory za punkty i ban. Probowalam sprawdzic ile jest zarejestrowanych 4.2, ale nie wiem jakie jest ich oznaczenie na dokumentach i odroznienie od 3.0. Jest taka strona, gdzie mozna sobie zobaczyc dane na temat ilosci modeli zarejestrowanych w UK. Np S8 D4 jest tylko 475 sztuk, juz liczba zaczela spadac i jedno najwyrazniej zostalo skasowane lub wyeksportowane.

Natomiast na niemieckim rynku 4.2TDI to pewnie idealny model. Duze dystanse, autostrady, mozna szybko jechac i diesel znacznie tanszy niz benzyna.

A7 jest troche bardziej praktyczne, nie siedzialam dluzej w srodku, ale podoba mi sie wyglad i sposob otwierania klapy. Jak ukradna mi auto, to podniosa mi skladke w nastepnym roku, wiec lepiej, zeby nie kradli. Poza tym czesto wlamuja sie do domow po kluczyki, po co robic sobie problemy nabywajac takie S4/S5? Ta E-klasa ktora wkleiles to nawet jakos wyglada w srodku, ale standardowe modele AMG Line nie wygladaja za dobrze, trzebaby dobrac wyposazenie, a wtedy nie ma juz dobrej ceny promocyjnej.

Bialy mialam jeden i teraz mam drugi ten sam lakier na innym modelu. Nie jest zle, robi sie szary, ale nie wyglada tragicznie. Przynajmniej nie widze na nim kazdej mikro ryski jak na czarnym. Srebrny powienien dobrze sie maskowac. Przekonam sie za jakis czas.

Taka ciekawostka z S8, dzwiek silnika. Zimny start, dosc glosno, bo telefon polozylam pod sama rura. Po okolo minucie robi sie cichy i potem zmieniam jeszcze na chwile na tryb sport, slychac jak otwieraja i zamykaja sie klapki wydechu: AudiS8-cold
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
Lolo2 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8L D4
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-10-02, 21:11   

Unseen napisał/a:

Taka ciekawostka z S8, dzwiek silnika. Zimny start, dosc glosno, bo telefon polozylam pod sama rura. Po okolo minucie robi sie cichy i potem zmieniam jeszcze na chwile na tryb sport, slychac jak otwieraja i zamykaja sie klapki wydechu: AudiS8-cold


Klepocze jak Dizel tylko szybciej :)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-02, 21:27   

Jaka była wartość początkowa auta?

1. Leasing - 12260 funtow / 64978 zl
brutto?

Dlaczego nie kontynuowałaś leasingu S8ki?
2 lata to dosyc krotko...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.