|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-02, 22:11
|
|
|
maciu napisał/a: | Jaka była wartość początkowa auta?
1. Leasing - 12260 funtow / 64978 zl
brutto? |
Weź nie drąż tego tematu.
Aga mówiła jaka była miesięczna rata leasingowa.
Ja do bogatej elity tego kraju mam daleko ale w przeliczeniu na pln'y to sporo osób mogłoby taką S8 sobie 2 lata pojeździć... ja również.
Warunki finansowania w PL są irracjonalne. W odniesieniu do siły nabywczej pieniądza to w PL chyba wszystko jest mega drogie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-02, 23:28
|
|
|
Przez B2B w PL też wiele więcej zarobisz niż na etacie, tym bardziej jeśli chodzi o IT, ale rzecz jasna zarobki są oczywiście inne niż w samym przytoczonym UK. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Lolo2
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8L D4
Dołączył: 24 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2017-10-03, 07:10
|
|
|
Unseen napisał/a: | .
Pierwsza modyfikacja, to wywalenie skorzanej galki zmiany biegow, tylko musze kupic drewniana. Zwykle pedaly tez jakos slabo wygladaja, podobno mozna w miare tanio kupic te od wersji S. Musze tylko znalezc numer czesci.
. |
Chodzi ci o ta skorzana nakladke?
http://allegro.pl/raczka-...6911015842.html
Bo u mnie tylko od gory ta nakladka jest skorzana. Reszta jest w drewnie lakierowanym lub innym materiale lakierowanym (polerowanym).
Tu masz caly "wybierak"
http://allegro.pl/audi-a8...6976088974.html
Calego w drewnie nigdzie nie widze. |
|
|
|
|
VeRay
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8, D2
Wiek: 31 Dołączył: 04 Wrz 2017 Posty: 11 Skąd: Mszana Dolna
|
Wysłany: 2017-10-03, 07:22
|
|
|
A ja tak z dupy się zapytam jeśli wolno.
Co Pani Aga robi, że kosi taki hajs??
Odpowiedz może być na PW. |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-10-03, 09:34
|
|
|
taka propozycja z mojej strony by zakończyć to pierdolenie o zarabianiu, jakie to trzeba studia skończyć w jakim kierunku itp. bo jak się to czyta to na wymioty zbiera
wracamy do wątku - opinia o S8/A8 D4
[ Dodano: 2017-10-03, 10:41 ]
Marcin2013 napisał/a: | panton napisał/a: | z Twojego opisu wynika, że "Active noise cancellation" sporo daje przy wyciszeniu......
dzięki za opis swoich doświadczeń z S8 |
Z tego co pamiętam to Honda Legend miała taki system i powiem szczerze że w legend jest głośniej niż w D3 ciekawe czy w D4 działa to lepiej, powinien być przycisk on,off i było by wiadomo |
Legend miała taki system już 2006 roku....ale wiesz przednia szyba grzana jest też w Fordzie..tylko widać druciki zatopione w szybie a w D3 NIC nie widać bo jest jakaś cienka folia z napylonym metalem...podobnie z ACC czy innymi systemami..... więc rozwiązanie rozwiązaniu nie jest równe
zastanawia mnie jakie pakiety wpływają w D4 na wyciszenie i z nowości to właśnie ten system jest dostępny czego w D3 nie było...
zakładam, że w obecnej A8D4 3.0TDI również ma podwójne szyby bo to również ma wpływ na wyciszenie
w Q7 (I) był pakiet "wyciszenie" ale nie wiem co on zawierał.... było jednak ciszej
zastanawia mnie jak to jest w D4 i czego szukać (jakiego dodatkowego wyposażenia) by było ciszej |
|
|
|
|
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2017-10-03, 11:15
|
|
|
Odpowiadajac po kolei:
maciu napisał/a: | Jaka była wartość początkowa auta?
1. Leasing - 12260 funtow / 64978 zl
brutto?
Dlaczego nie kontynuowałaś leasingu S8ki?
2 lata to dosyc krotko... |
Wartosc poczatkowa na fakturze to: 62286 funtow, w tym byly opcje dodatkowe za 2169.6 funtow, ale to nie do konca prawda, bo jedna z opcji na fakturze ma zla cene. 1 wrzesnia czyli 21 miesiecy od nowosci mialam cene wykupu 41975.00. Roznica 20311 funtow. Wszystko kwoty brutto, wyzej i tutaj.
Nie kontynuowalam, bo dostalam mniej korzystna opcje przedluzenia powyzej 2 lat i zaczelam szukac czegos nowego, a wpadlo troche wczesniej niz planowalam. Z promocjami to tez nie jest tak, ze mowisz: chce promocje tego i tego dnia, prosze mi sprzedac samochod w takiej i takiej cenie. Albo jakis dealer ma auto do wypchniecia albo nie. Ten mial akurat 4 na zbyciu. Byc moze za jakis czas beda na zbyciu S-ki D4, ale nie wydaje mi sie, bo w drugim kwartale w ogole nie przybylo ich w statystykach, a nawet jedna zarejestrowana zniknela. Moze juz w ogole ich nie produkuja, tylko S+.
FOSS napisał/a: |
Weź nie drąż tego tematu.
Aga mówiła jaka była miesięczna rata leasingowa.
Ja do bogatej elity tego kraju mam daleko ale w przeliczeniu na pln'y to sporo osób mogłoby taką S8 sobie 2 lata pojeździć... ja również.
Warunki finansowania w PL są irracjonalne. W odniesieniu do siły nabywczej pieniądza to w PL chyba wszystko jest mega drogie |
Na innym forum ktos wzial w polski leasing konsumencki Audi A4 2.0 TFSI Quattro STronic 2018 (w srodku nawet bez skory) i placi dokladnie tyle ile ja placilam za S8. Niestety Polska jest mniejszym rynkiem, mniejsza konkurencja i slabsze oferty. To jest jeden z powodow, dla ktorych nie palilabym sie do powrotu do Polski, lubie te tanie samochody, a to moje hobby w koncu.
Lolo2 napisał/a: |
Chodzi ci o ta skorzana nakladke?
http://allegro.pl/raczka-...6911015842.html
Bo u mnie tylko od gory ta nakladka jest skorzana. Reszta jest w drewnie lakierowanym lub innym materiale lakierowanym (polerowanym).
Calego w drewnie nigdzie nie widze. |
Tak chodzi dokladnie o te nakladke, chce drewniana, ale nie idzie znalezc uzywki. Mam juz ceny nowych z UK i z Polski. W UK po znizce jedyne 211 funtow, w Polsce okolo 900zl. Ale dzieki, ze znalazles sama nakladke, moze ja kupie i sprawdze czy pasuje do lewostronnego auta czy jest jakas roznica, bo numer czesci jest inny. Co ciekawe jak zamawia sie to jako opcje, to kosztuje 100 funtow ekstra, ale w 2017 juz sie nie dalo. Minimalizacja opcji w koncowce produkcji.
panton napisał/a: |
zastanawia mnie jakie pakiety wpływają w D4 na wyciszenie i z nowości to właśnie ten system jest dostępny czego w D3 nie było...
zakładam, że w obecnej A8D4 3.0TDI również ma podwójne szyby bo to również ma wpływ na wyciszenie
|
Podwojne szyby sa w standardzie w UK. W A8 sa podwojne szyby, w S8 sa akustyczne szyby (bez przyciemnienia). Z Polskiej strony widze, ze tutaj jest wszystko rozbite na czesci i w Niemczech tez pewnie wybiera sie samemu. Sa opcje:
-Szyby dźwiękoszczelne, z izolacją termiczną
-Szyby dźwiękoszczelne, z izolacją termiczną, szyby tylne przyciemnione (szyby privacy)
-Szyby podwójne z izolacją akustyczną
-Szyby podwójne z izolacją akustyczną, szyby tylne przyciemnione (szyby privacy)
Takze najlepiej posprawdzac VIN i wyposazenie kazdego kandydata. Tak spedzilam sporo czasu sprawdzajac rozne Mercedesy jak szukalam poltora roku temu. |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-10-03, 11:33
|
|
|
jakby koleżanka Agnieszka była w stanie podać kody wyposażenia tych szyb to chyba bym się zakochał
ps: swojej D3 szukałem 2lata.... z D4 przeglądając rynek widzę, że będzie podobnie... bardzo trudno znaleźć auto z rynku wtórnego z porządnym wyposażeniem (szczególnie z 4.0T) |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-03, 11:36
|
|
|
Active Noise Cancellation (ANC) system było tylko dostępne z B&O i BOSE ?
panton, zależy czego szukasz - czy preFL, czy FL i czy tylko S8 Cię interesuje.
U nas w ASO ładne W12 w longu stoi, ale początki produkcji. Tam nie problem o dobre wyposażenie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2017-10-03, 11:57
|
|
|
panton napisał/a: | jakby koleżanka Agnieszka była w stanie podać kody wyposażenia tych szyb to chyba bym się zakochał
ps: swojej D3 szukałem 2lata.... z D4 przeglądając rynek widzę, że będzie podobnie... bardzo trudno znaleźć auto z rynku wtórnego z porządnym wyposażeniem (szczególnie z 4.0T) |
MIalam taki zamiar, ale nie znalazlam polskiej broszury online, a konfigurator nie ma numerow opcji. A angielskie numery z broszury nie sa 100% kompatybilne, bo czesc rzeczy jest w standardzie:
4KV, 4GR - Twin-pane UV, heat-insulating glass and heated windscreen. Includes invisible heating element in windscreen. Operates automatically below +5°C when climate control is on auto. Please note that the reflective layer may impede the operation of portable GPS, GSM or road-toll devices. Only in combination with Mobile telephone preparation – High with Audi Connect (9ZW). Not available in combination with Privacy glass (4KS)
VW5, 4GR - Twin-pane UV, heat-insulating privacy glass and heated windscreen. Includes invisible heating element in windscreen. Operates automatically below +5°C when climate control is on auto. Please note the reflective layer may impede the operation of portable GPS, GSM or road-toll devices. Only in combination with Mobile telephone preparation – High with Audi Connect (9ZW)
Co do ANC, to wedlug niemieckiej broszury jest w standardzie w modelach: S8, A8L W12 oraz w A8 i A8L przy silniku 4.0T
Katalog niemiecki z 2014r - Link
Z niego wynika, ze podwojne akustyczne szyby byly w standardzie tylko w S8, a Dämm-/Akustikglas (izolowane akustyczne) w W12. Takze z Niemiec trzeba szukac z ta opcja, skoro nie jest w standardzie. |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-10-03, 12:32
|
|
|
dice111, generalnie szukam polifta z 4.0TFSI
w wersji krótkiej (5 osobowego)
z sensownym wyposażeniem (HUD, B&O,zawieszenie standardowe (nie sport), min 2pakiet skóry a najlepiej 3, night vision, fotele komfortowe,szyby podwójne te akustyczne, ANC, otwieranie / odpalanie bezkluczykowe(to chyba w D4 standardem już jest)....fajnie jakby było webasto, przednia szyba grzana, pakiet oświetlenia wewnętrzny, zewnętrzny, autohold)
kolor czarny lub bardzo ciemny (srebrne, szare, grafitowe i białe na który jest jakaś moda ostatnio odpadają)
wiem, że W12 czy 4.2TDI lub L byłoby łatwiej znaleźć z taką konfiguracją ale miałem możliwość polatania 4.0T (w S6C7) i bardzo mi się ten silnik spodobał
z uwagi na silnik biorę pod uwagę S8 ale ....poliftowe S8 to już trochę inny zakres $$$
Unseen, jeszcze raz wielkie dzięki za te wszystkie informacje.......znaki na niebie i rynek pokazuje, że w dobrej konfiguracji (te szyby akustyczne) trzeba szukać S8ki |
|
|
|
|
|
|
|
Lolo2
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8L D4
Dołączył: 24 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2017-10-03, 14:16
|
|
|
(PDB) Insulating/acoustic glass with heated windscreen
(4KV) Side and rear windows in laminated glass
(4GR) Windscreen heating
(Q66) Tires 275/35 R21 103Y XL (torus absorber)
Do akustyki te kody znalazlem u siebie.
Fajne sa oponki, tego typu:
Panton jakbys jednak skusil die na 4.2 Tdi a jest to super silnik to w Audi Centrum Berlin ostatnio mialy byc 2 audice a8 rzadowe na full wypasie z silnikiem wzmocnionym - wiecej o 100NM. Ja nie moglem sie doczekac nobi cena o 10 euro wieksza wiec kupilem to co mam.
Dodatkowo w dresnie stoi Benzyna a8 ale hamulce ceramiczne byla bodajze 59euro musialbym poszukac foty. Lub moge dac namiary jak jestes zainteresowany. |
|
|
|
|
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2017-10-03, 15:28
|
|
|
Na polskim konfiguratorze mozna wybrac opcje i zapisac calosc jako pdf, wtedy beda kody wszystkich wybranych opcji. Takze moze warto stworzyc sobie kilka takich konfiguracji i zapisac na pozniej, zanim D4 zniknie ze strony.
Nie wiedzialam o tym wyciszaniu kol, w brytyjskiej ulotce nie ma o tym ani slowa, ale mam kod Q66 w konfiguracji.
Z opcji, ktore uwazam za praktyczne lub ladne:
-Swiatla Matrix - mozna jechac caly czas na wlaczonych dlugich, a one beda wlaczaly sie i gasly.
-kamery z widokiem z gory, przydatne na waskich parkingach i zjazdach
-skora rozszerzona wyglada zdecydowanie lepiej niz plastik
-Alcantara na podsufitce tez wyglada bardzo ladnie
-fotele komfortowe wydaja sie wygodniejsze niz sportowe
-otwieranie bagaznika "z kopa", ale to dosc droga opcja jak nie jest w standardzie.
Jak ktos sie nudzi, to wrzucilam kilka konfiguracji w pdf:
-S8, ktore wlasnie pozegnalam - Link
-A8, nowe specyfikacja UK - Link
-A8, to samo tylko z polskiej strony - Link - tu moga byc jakies male roznice, bo nie da sie wszystkiego wybrac tak samo. Widac szokujaca roznice w cenie koncowej i sposob konfiguracji samochodu w Polsce i w Niemczech, gdzie trzeba dobrac samemu klocki, a w UK wrzucaja w hurcie w standardzie. |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
|
|
|
Lolo2
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8L D4
Dołączył: 24 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2017-10-03, 15:52
|
|
|
Unseen napisał/a: |
Nie wiedzialam o tym wyciszaniu kol, w brytyjskiej ulotce nie ma o tym ani slowa, ale mam kod Q66 w konfiguracji.
Z opcji, ktore uwazam za praktyczne lub ladne:
-Swiatla Matrix - mozna jechac caly czas na wlaczonych dlugich, a one beda wlaczaly sie i gasly.
-kamery z widokiem z gory, przydatne na waskich parkingach i zjazdach
-skora rozszerzona wyglada zdecydowanie lepiej niz plastik
-Alcantara na podsufitce tez wyglada bardzo ladnie
-fotele komfortowe wydaja sie wygodniejsze niz sportowe
-otwieranie bagaznika "z kopa", ale to dosc droga opcja jak nie jest w standardzie.
|
Z Matrixami uwazaj, trzeba je na bierzaco myc, jak pogoda deszczowa zachlapie ci lampy to wtedy walisz kazdemu dlugimi. Jak jechalem z niemiec do pl to juz w polowie drogi musialem je myc na stacji.
Z ciekawszych masz jeszcze:
-Kamere do czytania znakow - super sprawa bo zawsze pokazuje ile km/h mozesz jechac. Bardzo dobre jak ktos goni do niemiec, bo ja sie tam gubie na tych autostradach kiedy maja te 120hm/h
- wyswietlacz head-up. W polaczeniu z powyzsza kamera super zestawienie bo ograniczenie predkosci i predkosc z jaka sie poruszasz pokazuje na szybie. Lubie ten bajer i caly czas uzywam.
Nawygacje - strzalki tez na szybie wyswietla.
- czyjniki Martwego Pola w lusterkach --- super, na autostrady, dla mnie to pozycja Must Have.
- system hamowania awaryjnego super sprawa, juz trzy razy mi sie zalaczyl z czego dwa razy niepotrzebnie.
- line assist - pilnowanie pasar ruchu, o ile na poczatku bylo to fajne, fajnie profilowalo ci auto na zakretach ale na dluzsza po dwoch tygodniach mnie to juz wkuzalo i wylaczylem.
- night vision - dziala tylko po zmroku, jeza czy lisa nie wykryje. Ale na sarenki i piszych dziala ok. Ciekawa opcja ale jeszcze chyba nie dopracowana, aczkolwiek przewaznie wlaczam na noc. Fajnie ostrzega - dodatkowo mryga dluugimi jak wykryje niebezpieczenstwo. Ciekawa.
- aktywny tempomat z radarem - niby fajne,auto samo przyspiesza i hamuje, trzyma sie auta jadacego przed nami.
Ciekawostka, gdy wlaczymy tempomat i Line assist auto samo praktycznie jedzie ale po kilkunastu sekundach zaczyna piszczec ze mam rece spowrotem polozyc na kierownice.
- asystemt parkowania - jeszcze nie wiem jak to dziala.
- masaze w fotelach lipa, masuje tylko plecy. W starej bmw z 2000r mam lepsze masaze.
- oczywiscie dupy podgrzewane i wentylowane to tez jedna z wygodniejszych opcji.
To tak co mi sie skojazylo z tych ciekawszych opcji. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-07, 07:57
|
|
|
Unseen napisał/a: | Odpowiadajac po kolei:
maciu napisał/a: | Jaka była wartość początkowa auta?
1. Leasing - 12260 funtow / 64978 zl
brutto?
Dlaczego nie kontynuowałaś leasingu S8ki?
2 lata to dosyc krotko... |
Wartosc poczatkowa na fakturze to: 62286 funtow, w tym byly opcje dodatkowe za 2169.6 funtow, ale to nie do konca prawda, bo jedna z opcji na fakturze ma zla cene. 1 wrzesnia czyli 21 miesiecy od nowosci mialam cene wykupu 41975.00. Roznica 20311 funtow. Wszystko kwoty brutto, wyzej i tutaj.
Nie kontynuowalam, bo dostalam mniej korzystna opcje przedluzenia powyzej 2 lat i zaczelam szukac czegos nowego, a wpadlo troche wczesniej niz planowalam. Z promocjami to tez nie jest tak, ze mowisz: chce promocje tego i tego dnia, prosze mi sprzedac samochod w takiej i takiej cenie. Albo jakis dealer ma auto do wypchniecia albo nie. Ten mial akurat 4 na zbyciu. Byc moze za jakis czas beda na zbyciu S-ki D4, ale nie wydaje mi sie, bo w drugim kwartale w ogole nie przybylo ich w statystykach, a nawet jedna zarejestrowana zniknela. Moze juz w ogole ich nie produkuja, tylko S+.
FOSS napisał/a: |
Weź nie drąż tego tematu.
Aga mówiła jaka była miesięczna rata leasingowa.
Ja do bogatej elity tego kraju mam daleko ale w przeliczeniu na pln'y to sporo osób mogłoby taką S8 sobie 2 lata pojeździć... ja również.
Warunki finansowania w PL są irracjonalne. W odniesieniu do siły nabywczej pieniądza to w PL chyba wszystko jest mega drogie |
Na innym forum ktos wzial w polski leasing konsumencki Audi A4 2.0 TFSI Quattro STronic 2018 (w srodku nawet bez skory) i placi dokladnie tyle ile ja placilam za S8. Niestety Polska jest mniejszym rynkiem, mniejsza konkurencja i slabsze oferty. To jest jeden z powodow, dla ktorych nie palilabym sie do powrotu do Polski, lubie te tanie samochody, a to moje hobby w koncu.
|
wartość początkowa jest szokująca jakaś połowa tego co w PL
potem jest jeszcze lepiej bo na większość aut mamy opcję leasingu/wynajmu długoterminowego
gdzie 1% netto na fvat to 1% ceny brutto auta (wpłata własna 0%)
na niektóre modele popularne widziałem juz opcję procent netto za procent netto
u Ciebie jest jeszcze lepiej bo poniżej tego netto....
trzeba powaznie się zorientować jak wygląda opcja zakupu auta w innym kraju unii
może się tu coś ugra albo w końcu zrealizować program wyjazdu...
[ Dodano: 2017-10-12, 17:58 ]
ale jeszcze poproszę czy możesz opisać jak to wygląda dalej czy to był leasing na osobe fizyczna
czy firme i jak to wyglada dalej w rozliczeniu firmowym... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2017-10-12, 20:56
|
|
|
To byl leasing na osobe prywatna. Na firme nie oplaca sie, ze wzgledu na podatek za korzystanie z samochodu firmowego - Benefit in Kind (BIK). Jego wysokosc zalezy od ceny katalogowej, wiec za S8 zaplacilabym wiecej podatku niz za sam leasing. W zwiazku z tym nie ma korzysci brania takich samochodow na firmie w UK.
Dokladne rozliczenie wyglada tak:
37% wartosci samochodu jest opodatkowane, koszt miesieczny £509.80 jesli jest sie w progu podatkowym 20%, £1,019.60 jesli jest sie w progu podatkowym 40%.
Za to jak ktos ma firme i jezdzi sluzbowo, to moze korzystac z mil biznesowych, po polsku zdaje sie kilometrowka. Pierwsze 10tys mil rocznie rozlicza sie po 45 pensow, kolejne po 25 pensow. Wiec rozliczanie mil biznesowych moze pokryc koszt leasingu bez problemu.
Ja wyliczylam, ze w trakcie leasingu S8 wyplacilam sobie za mile biznesowe £11,497.10. Tyle, ze korzystalam w tym czasie z dwoch samochodow i przez 6 miesiacy mialam wolne.
Wracajac do samochodow, to ucze sie jezdzic dieslem. Musze pamietac, ze ma dziure w mocy i nie hamuje tak dobrze. Myslalam, ze bede jezdzic spokojniej, ale niestety nie idzie mi to za bardzo. To musi byc kwestia duzego samochodu i wrazenia, ze jade czolgiem. Jade do Niemiec na weekend, wiec wreszcie nabije jakies powazne mile/km.
W miedzyczasie probuje tez dojsc do sedna problemu ze znieksztalcona tylna szyba. Jeden serwis dal mi inne A8 z podobnego okresu na jazde probna i tez bylo znieksztalcenie, ale troche mniejsze. Stwierdzili, ze w takim razie wszystko jest w porzadku i tak ma byc. Bylo to dosc zabawne, gdy technik stwierdzil, ze on nie wie czy to normalne czy nie. Nie zgadzam sie z tym, bo w S8 nie bylo takiego problemu, a szyby nie sa zalezne od modelu, ale od wybranych opcji. Jutro jade do drugiego serwisu, gdzie maja dwie A8 i bede porownywac. |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|