Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-10, 21:53
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | ale modzisz Panie | ...w końcu coś trzeba robić a nie tylko praca i praca
Po fajrancie zamontowałem nowe dystanse H&R na tył po 15mm na stronę, poprzednie 10mm powędrowały na przód i teraz to dopiero wygląda kozacko ...w firmie już się ze mnie śmieją że kolekcjonuje dystanse, mam 5 kompletów
A wyglądało i wygląda to tak:
vorne.jpg
|
|
Plik ściągnięto 33 raz(y) 178,16 KB |
hinten.jpg
|
|
Plik ściągnięto 28 raz(y) 208,61 KB |
beiden.jpg
|
|
Plik ściągnięto 31 raz(y) 246,02 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-05-11, 19:00
|
|
|
czyli dani +- do jakiego et za pomocą dystansów trzeba dążyć ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-11, 21:26
|
|
|
No więc dla felg 9,5 calowych z fabrycznym ogumieniem 255/40 R19 najodpowiedniejsze moim zdaniem ET to 23 z przodu i 18 z tyłu ...wypróbowałem chyba już wszystko |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-16, 19:21
|
|
|
Troszkę wolnego czasu było to podziałałem przy aucie, a mianowicie:
- gruntowne wiosenne sprzątanko z pędzelkiem
- głaskanie skór szmatką z mleczkiem
- przetarłem wszystkie gumy i uszczelki Sonaxem
- inspekcja LPG a tam wymiana filtrów, poprawa/udoskonalenie podciśnienia i przepięcie kabli napięciowych
- test i regeneracja akumulatora, urządzonko pokazuje 95% (często nowe tyle nie mają a ten ma już 4 lata)
- sprawdzenie wszystkich płynów, stan oleju w silniku nie zmienił się od wymiany (około 1500km)
...i pewnie jeszcze parę innych pierdółek których nie pamiętam
heck.jpg
|
|
Plik ściągnięto 46 raz(y) 94,69 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-17, 08:40
|
|
|
test i regeneracja aku ..... mozesz to rozwinac?
udoskonalenie podcisnienia ...?? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-17, 18:16
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | test i regeneracja aku ..... mozesz to rozwinac? | Mamy w firmie urządzenie do testowania akumulatorów pod obciążeniem i ładowarkę, która ma tryb regeneracji słabszych segmentów (nie wiem jak to fachowo po polsku) akumulatora.
Podciśnienie miałem podpięte przy gruchach, nie chciałem dodatkowo dziurawić kolektora ale po pewnym czasie stwierdziłem, że są tego skutki uboczne więc ...przepiąłem do oddzielnej dyszy którą wkręciłem tuż za przepustnicą. Jest odczuwalna poprawa na plus. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-20, 08:14
|
|
|
rozumiem ze wierciles lewym wiertłem |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-20, 11:26
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | rozumiem ze wiercils lewym wiertłem |
A czemu? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-20, 11:29
|
|
|
bo cały syf leci do srodka przy uzyciu konwencjonalnego wiertła a nie na zewnatrz |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-20, 13:00
|
|
|
danishow napisał/a: | Podciśnienie było wpięte w ten mały króciec z którego "zasilane" są zawory do gruszek. |
Też mam a raczej miałem podpięty reduktor przed samymi gruszkami. Też nie do końca to było wypas a ten kruciec (zaślepiony) obok wydaje się najodpowiedniejszy.
A gdzie masz umiejscowiony czujnik tem. gazu fl? Zalecany jest przed samą listwą ale ta wynik łatwo zafałszować bo sam silnik jest gorący a w lato od samego słońca przez 8h też tam się nagrzewa i fałszuje wskazanie dla lpg. Widziałem tuning tego czujnika aby element pomiarowy był w strudze by zmniejszyć zwłokę odczytu ale co z jego umiejscowieniem? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-22, 10:58
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | rozumiem ze wiercils lewym wiertłem | Niee, specjalnym wiertłem do aluminium firmy Würth. Poza tym zdemontowałem do wiercenia przepustnicę
krzychu22.p1i, mam umieszczony jak na focie poniżej. Niestety w naszych autach to moim zdaniem najrozsądniejsze miejsce.
map.jpg
|
|
Plik ściągnięto 50 raz(y) 195,31 KB |
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-23, 00:25
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | bo cały syf leci do srodka przy uzyciu konwencjonalnego wiertła a nie na zewnatrz |
Nie wierciłem nigdy tym lewym i może się nie znam ale z tego co kojarzę to wiertła te konwencjonalne "prawe" są tak ukształtowane aby wióry były odprowadzane do góry spirali wiertła a nie w dół czyli na zewnątrz wierconego otworu a nie pod wiertło czyli do wewnątrz
Apophis napisał/a: | Bierzesz przemysłowy odkurzacz z założoną końcówką o średnicy dyszy 5mm i przystawiasz tuż do samego wiertła. |
I tak już chyba lepiej ale czy da się to zrobić tak aby nic nie poleciało do środka kolektora to nie byłbym taki pewny. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-23, 11:12
|
|
|
Kiedyś sprawdzałem z nudów i ciekawości na jakims tam złomowanym kolektorze to nie poleciało nic. No ale robota musi byc precyzyjna bez pospiechu. Ja tez u siebie tak robiłem. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-05-23, 20:12
|
|
|
Jedynym słusznym sposobem na wióry jest demontaż kolektora, co byśmy nie robili jakieś tam wióry zawsze wlecą. Wiem co piszę, wierciłem już na pewno z kilkaset kolektorów aluminiowych
Ci którzy sądzą inaczej to się mylą ...poniżej przykład ile wiórów zbiera się przy gazowaniu V8
SRT.jpg
|
|
Plik ściągnięto 58 raz(y) 131,01 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-26, 13:56
|
|
|
danishow napisał/a: | Jedynym słusznym sposobem na wióry jest demontaż kolektora, co byśmy nie robili jakieś tam wióry zawsze wlecą. Wiem co piszę, wierciłem już na pewno z kilkaset kolektorów aluminiowych
Ci którzy sądzą inaczej to się mylą ...poniżej przykład ile wiórów zbiera się przy gazowaniu V8 |
No... i takie foto daje dopiero obraz sytuacji
Wniosek jest jeden - zdejmować kolektor i wiercić na stole. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|