Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
der beste A8 3.7 von danishow  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-10, 21:53   

martin_rs4 napisał/a:
ale modzisz Panie
...w końcu coś trzeba robić a nie tylko praca i praca ;)

Po fajrancie zamontowałem nowe dystanse H&R na tył po 15mm na stronę, poprzednie 10mm powędrowały na przód i teraz to dopiero wygląda kozacko :D ...w firmie już się ze mnie śmieją że kolekcjonuje dystanse, mam 5 kompletów <faktycznie>

A wyglądało i wygląda to tak:

vorne.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 178,16 KB

hinten.jpg
Plik ściągnięto 28 raz(y) 208,61 KB

beiden.jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 246,02 KB

 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-05-11, 19:00   

czyli dani +- do jakiego et za pomocą dystansów trzeba dążyć ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-11, 21:26   

No więc dla felg 9,5 calowych z fabrycznym ogumieniem 255/40 R19 najodpowiedniejsze moim zdaniem ET to 23 z przodu i 18 z tyłu ...wypróbowałem chyba już wszystko <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-16, 19:21   

Troszkę wolnego czasu było to podziałałem przy aucie, a mianowicie:
- gruntowne wiosenne sprzątanko z pędzelkiem
- głaskanie skór szmatką z mleczkiem <faktycznie>
- przetarłem wszystkie gumy i uszczelki Sonaxem
- inspekcja LPG a tam wymiana filtrów, poprawa/udoskonalenie podciśnienia i przepięcie kabli napięciowych
- test i regeneracja akumulatora, urządzonko pokazuje 95% (często nowe tyle nie mają a ten ma już 4 lata) :D
- sprawdzenie wszystkich płynów, stan oleju w silniku nie zmienił się od wymiany (około 1500km)
...i pewnie jeszcze parę innych pierdółek których nie pamiętam

heck.jpg
Plik ściągnięto 46 raz(y) 94,69 KB

 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-17, 08:40   

test i regeneracja aku ..... mozesz to rozwinac?

udoskonalenie podcisnienia ...??
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-17, 18:16   

dracus6662 napisał/a:
test i regeneracja aku ..... mozesz to rozwinac?
Mamy w firmie urządzenie do testowania akumulatorów pod obciążeniem i ładowarkę, która ma tryb regeneracji słabszych segmentów (nie wiem jak to fachowo po polsku) akumulatora.

Podciśnienie miałem podpięte przy gruchach, nie chciałem dodatkowo dziurawić kolektora ale po pewnym czasie stwierdziłem, że są tego skutki uboczne więc ...przepiąłem do oddzielnej dyszy którą wkręciłem tuż za przepustnicą. Jest odczuwalna poprawa na plus.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-20, 08:14   

rozumiem ze wierciles lewym wiertłem
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-20, 11:26   

dracus6662 napisał/a:
rozumiem ze wiercils lewym wiertłem

A czemu? <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-20, 11:29   

bo cały syf leci do srodka przy uzyciu konwencjonalnego wiertła a nie na zewnatrz
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-20, 13:00   

danishow napisał/a:
Podciśnienie było wpięte w ten mały króciec z którego "zasilane" są zawory do gruszek.

Też mam a raczej miałem podpięty reduktor przed samymi gruszkami. Też nie do końca to było wypas a ten kruciec (zaślepiony) obok wydaje się najodpowiedniejszy.

A gdzie masz umiejscowiony czujnik tem. gazu fl? Zalecany jest przed samą listwą ale ta wynik łatwo zafałszować bo sam silnik jest gorący a w lato od samego słońca przez 8h też tam się nagrzewa i fałszuje wskazanie dla lpg. Widziałem tuning tego czujnika aby element pomiarowy był w strudze by zmniejszyć zwłokę odczytu ale co z jego umiejscowieniem? :P
_________________
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-22, 10:58   

dracus6662 napisał/a:
rozumiem ze wiercils lewym wiertłem
Niee, specjalnym wiertłem do aluminium firmy Würth. Poza tym zdemontowałem do wiercenia przepustnicę ;)

krzychu22.p1i, mam umieszczony jak na focie poniżej. Niestety w naszych autach to moim zdaniem najrozsądniejsze miejsce.

map.jpg
Plik ściągnięto 50 raz(y) 195,31 KB

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-23, 00:25   

dracus6662 napisał/a:
bo cały syf leci do srodka przy uzyciu konwencjonalnego wiertła a nie na zewnatrz

Nie wierciłem nigdy tym lewym i może się nie znam ale z tego co kojarzę to wiertła te konwencjonalne "prawe" są tak ukształtowane aby wióry były odprowadzane do góry spirali wiertła a nie w dół czyli na zewnątrz wierconego otworu a nie pod wiertło czyli do wewnątrz :)

Apophis napisał/a:
Bierzesz przemysłowy odkurzacz z założoną końcówką o średnicy dyszy 5mm i przystawiasz tuż do samego wiertła.

I tak już chyba lepiej ale czy da się to zrobić tak aby nic nie poleciało do środka kolektora to nie byłbym taki pewny.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-23, 11:12   

Kiedyś sprawdzałem z nudów i ciekawości na jakims tam złomowanym kolektorze to nie poleciało nic. No ale robota musi byc precyzyjna bez pospiechu. Ja tez u siebie tak robiłem. <bezradny>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-05-23, 20:12   

Jedynym słusznym sposobem na wióry jest demontaż kolektora, co byśmy nie robili jakieś tam wióry zawsze wlecą. Wiem co piszę, wierciłem już na pewno z kilkaset kolektorów aluminiowych ;)

Ci którzy sądzą inaczej to się mylą :P ...poniżej przykład ile wiórów zbiera się przy gazowaniu V8

SRT.jpg
Plik ściągnięto 58 raz(y) 131,01 KB

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-26, 13:56   

danishow napisał/a:
Jedynym słusznym sposobem na wióry jest demontaż kolektora, co byśmy nie robili jakieś tam wióry zawsze wlecą. Wiem co piszę, wierciłem już na pewno z kilkaset kolektorów aluminiowych ;)

Ci którzy sądzą inaczej to się mylą :P ...poniżej przykład ile wiórów zbiera się przy gazowaniu V8

No... i takie foto daje dopiero obraz sytuacji <faktycznie>

Wniosek jest jeden - zdejmować kolektor i wiercić na stole.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.