Ogłoszenie 

Opony i alufelgi Opony samochodowe Porównywarka OC mfind części samochodowe Tarcze, hamulce
Opony & Alufelgi
Opony
samochodowe
Porównywarka OC
Części Audi A8
Układ hamulcowy


Poprzedni temat «» Następny temat
Do oceny 17'' ''Lustro'' Nowy Projekt 19'' tomason  
Autor Wiadomość
siwy71 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-02-13, 11:16   

Emil, efekt super, ale powiedz mi jak zamierzasz w przyszłości je utrzymać w takim stanie?
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-13, 11:18   

Polerowane lusterko trzeba polakierowac i wtedy utrzymanie ładnego wyglądu jest jak z kazda felgą.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-02-13, 12:37   

Apophis, nie wiem jak to polakierować bo robiłem u gościa co robi już prawie 10 lat polerkę felgi od Golfa i A8 później u gościa który 18 lat już poleruje aluminium robił mi felgi od Corvette i żaden nie podjął się malowania, mówi, że malowali proszkowo różnymi specjalnymi farbami i normalnie i na to żadnej gwarancji nie ma może lakier utrzymać się dzień, tydzień, miesiąc może rok, ale prędzej czy później zejdzie, wszystkie oryginalne felgi są jakby delikatnie sfrezowane i dopiero malowane przynajmniej wszystkie z Audi, VW itd.
Jedyne wyjście jak pisze kolega wyżej to polerka wibracyjna, masz rok czasu spokoju po polerce, nie musisz polerować po każdym myciu więc jest to super alternatywa :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-13, 13:10   

W temacie robertasa dawalem fotke 21" do.bentleya zrobione wlasnie tak czyli polerka na lustro i lakier. Felgi na wysoki polysk trzeba piecowo robic i wtedy lakierek sie utrzyma. Ciekawe ze nie wiedza tego ci dlugoletni specjalisci...
 
 
martin_wml 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: s6 c5 avant
Dołączył: 23 Sty 2014
Posty: 19
Skąd: Mława
Wysłany: 2014-02-13, 15:54   

siwy71 napisał/a:
Emil, efekt super, ale powiedz mi jak zamierzasz w przyszłości je utrzymać w takim stanie?
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości.

Mi emil wypolerował 19 z rs6 wraz z wnękami i przez cały sezon efekt się utrzymał.
Na nowy sezon trzeba wziąć szmatkę w ręce i przelecieć pastą.
I tyle...
Polerowane felgi nie są dla leni <niewiem>
Najpierw trzeba się narobić,żeby je spolerować,a potem o nie dbać.
Ale nie przesadzaj,że trzy razy w ciągu miesiąca...
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 37
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2014-02-13, 20:51   

Grain napisał/a:
emil, super robota, chyba Ci swoje podrzuce je chce tylko ramiona wypolerować <amasz>


Wstaw fotki to pogadamy ;)
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 240
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-02-13, 21:00   

Tutaj mam takie foto

_________________
Było S8....:(
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 37
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2014-02-13, 21:43   

Grain, To nie będzie takie proste.Dlatego ,że wcześniej je wypiaskowałeś :/ Z ramionami nie będzie problemu, gorzej z wnęką koło szpilek, oraz napisem MTM. Tam zostaje tylko ręczna praca ;( Miałem/mam do czynienia z wypiaskowanymi felgami i wiem ,że jest to do zrobienia, ale pochłonie to mnóstwo czasu i niestety będzie kosztować :/
 
 
olimpus104 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 267
Skąd: Bognor Regis UK
Wysłany: 2014-02-13, 22:56   

świecidełka
_________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Ostatnio zmieniony przez olimpus104 2014-02-16, 17:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
siwy71 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-02-14, 01:23   

martin_wml napisał/a:
siwy71 napisał/a:
Emil, efekt super, ale powiedz mi jak zamierzasz w przyszłości je utrzymać w takim stanie?
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości.

Mi emil wypolerował 19 z rs6 wraz z wnękami i przez cały sezon efekt się utrzymał.
Na nowy sezon trzeba wziąć szmatkę w ręce i przelecieć pastą.
I tyle...
Polerowane felgi nie są dla leni <niewiem>
Najpierw trzeba się narobić,żeby je spolerować,a potem o nie dbać.
Ale nie przesadzaj,że trzy razy w ciągu miesiąca...


Jak masz ranty typu "parapet" to żaden problem to wypolerowac, ja mialem ranty półokrągłe z wnęką i było już gorzej. Jedyne co mi pomagało to lewarek podnioslem z tyłu koło, wrzuciłem na D i fela sie kreciła a ja z filcem przy niej.
Jak byś robił czasami ponad 3000km miesiecznie to i 3x w miesiącu jest mało.
Chciałem malować ranty, ale zdawałem sobie sprawę, że klar nie będzie miał się czego trzymać - felga nie jest zmatowana.
Może i utwardzanie piecowe pomaga, nie probowalem.
Nawet fabryczn sloneczka 19' ktore sa lakierowane, maja frez, żeby klar się trzymał.
Pozdrawiam
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 240
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-02-14, 11:40   

emil napisał/a:
Grain, To nie będzie takie proste.Dlatego ,że wcześniej je wypiaskowałeś :/ Z ramionami nie będzie problemu, gorzej z wnęką koło szpilek, oraz napisem MTM. Tam zostaje tylko ręczna praca ;( Miałem/mam do czynienia z wypiaskowanymi felgami i wiem ,że jest to do zrobienia, ale pochłonie to mnóstwo czasu i niestety będzie kosztować :/


Hej

ja tylko chce ramiona wypolerować ,bez napisu ,wnęk później wstawie foto o co mi chodzi
_________________
Było S8....:(
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 37
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2014-02-14, 16:40   

Grain, Zaznacz na zdjęciu co dokładnie chcesz mieć zrobione.
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 37
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2014-02-14, 18:02   

siwy71 napisał/a:
Jak byś robił czasami ponad 3000km miesiecznie to i 3x w miesiącu jest mało.


Dlatego ja zdecydowałem się na klocki hamulcowe EBC RED STUFF które prawie wcale nie pylą ponieważ nie zawierają cząstek włókien stalowych.
http://ebcbrakes.pl/pl/content/7-samochody-osobowe
siwy71 napisał/a:
Nawet fabryczn sloneczka 19' ktore sa lakierowane, maja frez, żeby klar się trzymał.


Zgadza się. Moje Tomasony też mają frez na ramionach , które też są pokryte tylko klarem.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-14, 18:14   

To jest pozostałość po toczeniu średnicy a nie po frezowaniu :P Patrząc po gradacji to był posuw 170-250mm :)
_________________
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 37
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2014-02-14, 19:11   

krzychu22.p1i napisał/a:
To jest pozostałość po toczeniu średnicy a nie po frezowaniu :P Patrząc po gradacji to był posuw 170-250mm :)


Czepialski się znalazł :P Ale dzięki za wyprowadzenie z błędu <okioki> :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Akumulatory samochodowe Audi A6 Porównywarka OC
opony samochodowe 24opony.pl