Autor |
Wiadomość |
siwy71
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-13, 11:16
|
|
|
Emil, efekt super, ale powiedz mi jak zamierzasz w przyszłości je utrzymać w takim stanie?
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-13, 11:18
|
|
|
Polerowane lusterko trzeba polakierowac i wtedy utrzymanie ładnego wyglądu jest jak z kazda felgą. |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-02-13, 12:37
|
|
|
Apophis, nie wiem jak to polakierować bo robiłem u gościa co robi już prawie 10 lat polerkę felgi od Golfa i A8 później u gościa który 18 lat już poleruje aluminium robił mi felgi od Corvette i żaden nie podjął się malowania, mówi, że malowali proszkowo różnymi specjalnymi farbami i normalnie i na to żadnej gwarancji nie ma może lakier utrzymać się dzień, tydzień, miesiąc może rok, ale prędzej czy później zejdzie, wszystkie oryginalne felgi są jakby delikatnie sfrezowane i dopiero malowane przynajmniej wszystkie z Audi, VW itd.
Jedyne wyjście jak pisze kolega wyżej to polerka wibracyjna, masz rok czasu spokoju po polerce, nie musisz polerować po każdym myciu więc jest to super alternatywa |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-13, 13:10
|
|
|
W temacie robertasa dawalem fotke 21" do.bentleya zrobione wlasnie tak czyli polerka na lustro i lakier. Felgi na wysoki polysk trzeba piecowo robic i wtedy lakierek sie utrzyma. Ciekawe ze nie wiedza tego ci dlugoletni specjalisci... |
|
|
|
|
|
|
|
martin_wml
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: s6 c5 avant
Dołączył: 23 Sty 2014 Posty: 19 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2014-02-13, 15:54
|
|
|
siwy71 napisał/a: | Emil, efekt super, ale powiedz mi jak zamierzasz w przyszłości je utrzymać w takim stanie?
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości. |
Mi emil wypolerował 19 z rs6 wraz z wnękami i przez cały sezon efekt się utrzymał.
Na nowy sezon trzeba wziąć szmatkę w ręce i przelecieć pastą.
I tyle...
Polerowane felgi nie są dla leni <niewiem>
Najpierw trzeba się narobić,żeby je spolerować,a potem o nie dbać.
Ale nie przesadzaj,że trzy razy w ciągu miesiąca... |
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2014-02-13, 20:51
|
|
|
Grain napisał/a: | emil, super robota, chyba Ci swoje podrzuce je chce tylko ramiona wypolerować |
Wstaw fotki to pogadamy |
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2014-02-13, 21:00
|
|
|
Tutaj mam takie foto
|
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2014-02-13, 21:43
|
|
|
Grain, To nie będzie takie proste.Dlatego ,że wcześniej je wypiaskowałeś Z ramionami nie będzie problemu, gorzej z wnęką koło szpilek, oraz napisem MTM. Tam zostaje tylko ręczna praca ;( Miałem/mam do czynienia z wypiaskowanymi felgami i wiem ,że jest to do zrobienia, ale pochłonie to mnóstwo czasu i niestety będzie kosztować |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-02-13, 22:56
|
|
|
świecidełka |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
Ostatnio zmieniony przez olimpus104 2014-02-16, 17:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
siwy71
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-14, 01:23
|
|
|
martin_wml napisał/a: | siwy71 napisał/a: | Emil, efekt super, ale powiedz mi jak zamierzasz w przyszłości je utrzymać w takim stanie?
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości. |
Mi emil wypolerował 19 z rs6 wraz z wnękami i przez cały sezon efekt się utrzymał.
Na nowy sezon trzeba wziąć szmatkę w ręce i przelecieć pastą.
I tyle...
Polerowane felgi nie są dla leni <niewiem>
Najpierw trzeba się narobić,żeby je spolerować,a potem o nie dbać.
Ale nie przesadzaj,że trzy razy w ciągu miesiąca... |
Jak masz ranty typu "parapet" to żaden problem to wypolerowac, ja mialem ranty półokrągłe z wnęką i było już gorzej. Jedyne co mi pomagało to lewarek podnioslem z tyłu koło, wrzuciłem na D i fela sie kreciła a ja z filcem przy niej.
Jak byś robił czasami ponad 3000km miesiecznie to i 3x w miesiącu jest mało.
Chciałem malować ranty, ale zdawałem sobie sprawę, że klar nie będzie miał się czego trzymać - felga nie jest zmatowana.
Może i utwardzanie piecowe pomaga, nie probowalem.
Nawet fabryczn sloneczka 19' ktore sa lakierowane, maja frez, żeby klar się trzymał.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2014-02-14, 11:40
|
|
|
emil napisał/a: | Grain, To nie będzie takie proste.Dlatego ,że wcześniej je wypiaskowałeś Z ramionami nie będzie problemu, gorzej z wnęką koło szpilek, oraz napisem MTM. Tam zostaje tylko ręczna praca ;( Miałem/mam do czynienia z wypiaskowanymi felgami i wiem ,że jest to do zrobienia, ale pochłonie to mnóstwo czasu i niestety będzie kosztować |
Hej
ja tylko chce ramiona wypolerować ,bez napisu ,wnęk później wstawie foto o co mi chodzi |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2014-02-14, 16:40
|
|
|
Grain, Zaznacz na zdjęciu co dokładnie chcesz mieć zrobione. |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2014-02-14, 18:02
|
|
|
siwy71 napisał/a: | Jak byś robił czasami ponad 3000km miesiecznie to i 3x w miesiącu jest mało. |
Dlatego ja zdecydowałem się na klocki hamulcowe EBC RED STUFF które prawie wcale nie pylą ponieważ nie zawierają cząstek włókien stalowych.
http://ebcbrakes.pl/pl/content/7-samochody-osobowe
siwy71 napisał/a: | Nawet fabryczn sloneczka 19' ktore sa lakierowane, maja frez, żeby klar się trzymał. |
Zgadza się. Moje Tomasony też mają frez na ramionach , które też są pokryte tylko klarem. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-14, 18:14
|
|
|
To jest pozostałość po toczeniu średnicy a nie po frezowaniu Patrząc po gradacji to był posuw 170-250mm |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2014-02-14, 19:11
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | To jest pozostałość po toczeniu średnicy a nie po frezowaniu Patrząc po gradacji to był posuw 170-250mm |
Czepialski się znalazł Ale dzięki za wyprowadzenie z błędu <okioki> |
|
|
|
|
|