Autor |
Wiadomość |
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2018-03-03, 09:32
|
|
|
Ta cała ekologia to jest tylko biznes i nic więcej !!! Wmawia się ludziom głupoty aby tylko biznes się rozwijał , przecież w elektrycznych autach też trzeba wyprodukowaćten prąd a ponadto te akumulatorki zużywają się po jakimś czasie i trzeba wymienić na nowe a stare zutylizować a utylizacja też wpływa negatywnie na środowisko i nagle okaże się że te diesle to byłyby lepszym rozwiązaniem niż te pseudo ekologiczne elektryki , nowe podatki na stare diesle nic tylko nabijanie kasy . |
|
|
|
|
|
|
|
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2018-03-03, 11:19
|
|
|
Firma z Oksfordu zrobila testy samochodow w prawdziwych warunkach drogowych. Wedlug producenta A8 3.0 TDI z 2017r powinno miec C02 157 g/km, wedlug testow wyszlo miedzy 200, a 225. Maja testy aut z Euro 5 i Euro 6, wiec nie da rady porownac ze starszymi samochodami.
http://equaindex.com/equa-carbon-dioxide/
Czekam, az zrobi sie afera, ze jest problem z utylizacja baterii z samchodow elektrycznych. Gdzies beda musieli je skladowac po wyjeciu z samochodow, a bedzie ich coraz wiecej. Wtedy beda zatruwac punktowo, w miejscach ich skladowania. Zapewne w krajach trzeciego swiata. |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-03, 14:42
|
|
|
ernesto napisał/a: | A teraz przyjrzyjmy się nowemu dieslowi. Nie dość, że zaniżają wartości emisji spalin do tego dochodzi DPF Wspaniały wynalazek ekologów który wymusza na właścicielu nie dość, że częstsze wymiany oleju bo podczas wypalania sadzi mu dodatkową dawką która rozrzedza olej.
Dodatkowo wiąże się to też z tym, że zużywa jednocześnie więcej paliwa.
Pierwsze generacje aut z DPF-em miały być super eco. Takie był eco, że nie interesowało ich żywotność jednostki napędowej, zimny silnik, krótki dystans, informacja, że dpf zabity. Więc trzeba mu dosadzić dawką paliwową. Ta super ekologia jest taka super, że sama przyczynia się do zanieczyszczania środowiska |
Nie można się zgodzić z tym co piszesz. Miałem TDI bez PDFa (nowego Passata i Jette z 2.0 TDI PD 140KM) i po trasie można było ręką przejechać po zderzaku a wtedy ręka była cała uwalona w sadzy.... szczególnie to było widać na VW Jetta bo była srebrny metalik... tył robił się czarny zderzak, klapa.... Jadąc pod górę czy ostro wyprzedzając potrafił jeden i drugi puścić chmurę dymu czarnego - nie fajnie to wyglądało.
W D3 mam DPFy (4.2TDI) i wydech chromowany... wewnętrzny część rury jest czyta, końcówki się błyszczą mimo, że auto już trochę km na tym wydechu zrobiło. O sadzy na zderzaku czy klapie można zapomnieć.... Nie widziałem jeszcze przy wyprzedzaniu czy ostrym przyśpieszeniu chmury czarnego dymu za sobą. Ikonki DPFa na zegarach ani razu nie widziałem jak mam auto ponad 3lata a czasami turlam się po mieście. Przemieszczając się po kraju autostradami / ekspresówkami w dobrym tempie spalanie nie przekracza 10l/100km. Olej i tak wymieniam co max 10kkm a czasami 8kkm bo tyle mam ustawione w kompie by przypominał więc w eksploatacji czy użytkowaniu nie wiem co to jest DPF. Nie jestem fanem klekotów ale do tych nowych TDI z DPFem nie mogę się przyczepić. Takie 4.2TDI fajnie jedzie, mało pali, dźwięk silnika szału nie robi ale nie jest jakiś tragiczny a po zrobieniu wydechu ma delikatną barwę basu i jest OK. I nalot na poziomie 300-400kkm nie robi na nim wyrażenia jak to określiłeś. Więc nie wszystko co nowe to beee.... i trudno w tym nie dostrzec rozwoju, progresu.
Cała ta nagonka na TDI to czysty biznes i ekologia czy zdrowie ludzi jest na samym końcu. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-04, 08:49
|
|
|
nie bez powodu rurki miały dieselki zagięte w dół.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-04, 09:51
|
|
|
drago_o napisał/a: | No tylko nie wszystkie bo niektóre przeciez na prosto |
napisałem "miały" |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-04, 13:06
|
|
|
ja własnie w trakcie kawki, tłumaczę jak uważam i jak zrozumiałem
uważam że jest to związane z normami spalin (dymieniem) i przepisami lokalnymi
do pewnego momentu miały zagięte od pewnego proste....
tadam! |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|