Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Dobry mechanik z Katowic lub okolic  
Autor Wiadomość
kriss77 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 56
Skąd: PL
Wysłany: 2014-08-08, 10:38   Dobry mechanik z Katowic lub okolic

Witam,

ktoś z Was może polecić dobrego mechanika z Katowic lub okolic, ogarniającego V8?

Jestem obecnie w PL i mam mały problem ze swoim autkiem.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-08-08, 15:38   

Co CI sie dzieje???
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
kriss77 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 56
Skąd: PL
Wysłany: 2014-08-08, 17:01   

robertas napisał/a:
Co CI sie dzieje???


Problem Kolego polega na tym, że jak jadę na trasie, powiedzmy stałą prędkością (niezależnie, czy jest to 50, 90 czy 140 km/h) pewien dystans, powiedzmy 3-4 km to w momencie hamowania (nie ma znaczenia czy jest gwałtowne, czy normalne) to powoduje, że silnik gaśnie. Nie ma najmniejszych problemów z późniejszym jego odpaleniem. Dodatkowo zauważyłem, że podczas podjazdu pod małe wzniesienie, są problemy z reakcją na pedał gazu (jakby nie dostawał w odpowiedniej proporcji paliwa i się lekko dławił). Jeżdżąc po mieście od świateł do świateł, problem z gaszeniem nie występuje, tylko czasami jak się zatrzymam, to lekko spadają obroty silnika i następnie wracają do normalnych obrotów. Dodam, że problem ten nie występuje w ogóle, gdy jeżdżę na LPG. Słyszałem, że może to być problem z adaptacją przepustnicy lub samą odmą i podciśnieniem. Generalnie faktem jest, że kila razy na dłuższy czas był odłączony akumulator, ale w moim silniku ABZ jest jeszcze przepustnica z linką.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-08, 18:24   

Może masz nieszczelności i lewizne?
 
 
kriss77 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 56
Skąd: PL
Wysłany: 2014-08-08, 18:57   

Wydaje mi się, że gdyby była nieszczelność i lewizna, objaw byłby również taki sam na LPG.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-08-08, 23:16   

Jeżeli o czystą mechanikę chodzi to mam dobrego człowieka, jeśli o komputery i kodowania to już nie. Jak Cię interesuje to pisz PW. ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
DanioUK 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: Skelmersdale/Rybnik
Wysłany: 2014-08-08, 23:21   

Jakies bledy na vagu??
_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-08-09, 02:40   

No dzieje sie cos z ukladem paliwowym, przechyly i hamowanie maja na to wplyw, wiec obstawiam cos z bakiem, lub samym koszem... Trzeba by zajrzec czy czasem cos nie jest przytkane lub poluzowane... Problem na gazie nie wystepuje wiec mozesz odpuscic nieszczelnosci dolotu... Skan silnika nie zaszkodzi ;) Skad dokladnie jestes???
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
kriss77 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 56
Skąd: PL
Wysłany: 2014-08-09, 10:23   

Robiłem już skan silnika VAS-em i nic. Generalnie niedawno wymieniłem kompletną listwę wtryskową, bo w poprzedniej sukcesywnie ze zużycia (była od nowości w aucie) padały wtryskiwacze (jeden w ogóle się nie otwierał a pozostałe lały). Nie wiem, czy dobrze kombinuję, ale wydaje mi się, że będę musiał jeszcze sprawdzić ciśnienie jakie idzie z pompki, bo na mój słuch coś ją za bardzo słychać....stąd musiałbym udać się do jakiegoś mechanika, który ogarnia temat. Jestem z Ligoty obecnie do 14.08

Temat do zamknięcia. Problem rozwiązany samodzielnie. Problem tkwił w cięgnie gruszki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.