Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
DODGE CHARGER SRT8 - BLACK BESTIA  
Autor Wiadomość
kono 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 50
Skąd: Chełmek
Wysłany: 2013-10-05, 13:50   DODGE CHARGER SRT8 - BLACK BESTIA

jako , że moja ósemaczka trochę nerwów i portfela nadszarpnęła ;-)
a fachowej pomocy w Klubie otrzymałem naprawdę dużo , to i o Klubie nie zapomnę ..

...ale i wiem , że do A8 już nigdy nie wrócę ...


przedstawię moją nową miłość :d



"ŁADOWARKA" 6,1 HEMI 2008r w najmocniejszej wersji SRT8

550 niutków w całym zakresie obrotów i fabrycznie 431koni

ostatnio zmierzone prawie 421 , "rozpędzony" do 291 km/h




obecnie auto jest już w trakcie lekkich modyfikacji ,

kompletny układ wydechowy MG sport bazą pod niego jest amerykański hardcorowy ZOOMERS ,

dolot SP Stack Performance oraz

Tuner DiabloPredator ,

500koni jest prawie gwarantowane [:D]

..a na wiosnę oczywiście nowe buty 22 cale

kilka słabych fotek "komórkowych"

















ostatnio troszkę zabawy z czasem na "setkę" myślę że po modach zejdziemy do granicy 4,2s , obecny czas poniżej





zważywszy na to że ten potwór waży 2 tony jest minimalnie dłuższy od A8 , to jest to naprawdę niesamowity hardcore , każda szybsza przejażdżka tym "czymś" to mega strzał adrenalinki i niesamowity muzyka dla ucha kultowej amerykańskiej V-óśemki a po "wydechach" będzie już cała SYMFONIA !!


;-)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-05, 14:12   

Nie ma co ukrywac że wspołczesna amerykańska motoryzacja zaczyna bić na głowe całą resztę świata bo jakos trzymają się starych zasad okutych w nowe całkiem ladne nadwozia,co daje wynik taki że poza nieco tandetnymi wnętrzami te auta sa o wiele lepsze technicznie od np europejskich.
Ja również zmierzam ku amerykańcowi ale w nieco innej postaci-RAM 1500 :) Tyle że u mnie moje D2 pozostaje ;)
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-10-05, 16:12   

Gratki z auta , choć do Audi A8 D3 jeszcze dużo mu brakuje szczególnie w właściwościach trakcyjnych i wykonaniu wnętrza pojazdu .
Dobra rada - uważaj na skrzynie biegów jeżeli masz automat nie przeginaj z tuningiem.
 
 
kono 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 50
Skąd: Chełmek
Wysłany: 2013-10-05, 17:50   

jacek napisał/a:
Gratki z auta , choć do Audi A8 D3 jeszcze dużo mu brakuje szczególnie w właściwościach trakcyjnych i wykonaniu wnętrza pojazdu .
Dobra rada - uważaj na skrzynie biegów jeżeli masz automat nie przeginaj z tuningiem.



co do wnętrza to oczywiście nie ma co ukrywac , że to przepaść ..choc same fotele w SRT8 o niebo wygodniejsze niż moje kubły w ósemce ,
ale co do trakcji to się nie zgodzę !! to auto nie jest z lat 80-90 gdzie te auta jeździły tylko do przodu ;-) w zakrętach naprawdę trzyma się mocno i pewnie drogi a na prostej wciąga wszyto co jest w zasięgu leciałem nim w rajchu 280km/h i auto naprawdę świetnie i pewnie się prowadzi ,
powiem więcej w tym aucie prędkość powiedzmy taką 160-200 km/h odczuwa się jeszcze jak by mniej niż w komfortowym A8 tzn jadąc 2 paki wydaje się że to znacznie znacznie wolniej , może przez to że rozstaw osi jest jeszcze większy niż w ósemce , ...aha no i heble BREMBO też dają radę przód 360mm i tył 350mm ...choc na amerykańskich forach to właśnie hamulce są najsłabszym ogniwem tej bestii ,

co do samego tuningu , to 500PS dla tej skrzyni to pestka , fabryczna skrzynia spokojnie może ciągnąc nawet kompresor z tym motorem który daje 700PS ...ale to może kiedyś w przyszłości ;-)

PS
to jest właśnie fajne w HEMI , że możliwości modyfikacji są wręcz nieograniczone , a byle jakiś fajny zestaw z turbinką można już kupic za 1500usd ,
a świetny dedykowany kompresor kosztuje 5000usd

pozdrawiam i palę gumę

;-)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-10-05, 17:55   

Gratki, auto robi wrażenie, nie wypada pytać ale jak wychodzi ze spalaniem?
_________________
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-10-05, 18:00   

I do tego 4 drzwiowe czyli 5 miejsc lub 4 wewnątrz. Robi wieksze wrażenie niż CLS.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-05, 18:04   

te amerykance naprawde robią wrażenie na drodze i zawsze podziwiam drapieżna linie musclecarów :)
 
 
kono 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 50
Skąd: Chełmek
Wysłany: 2013-10-05, 18:05   

auto jest już zagazowane PRINS-em , gaz dla tego motoru to bardzo ..DOBRE PALIWO :lol:
tak poważnie HEMI to stara toporna konstrukcja , dwa zawory na cylinder i dwie świece oraz praktycznie zero elektroniki , czysta moc z pojemności a gaz nie robi mu żle ,

co do spalania to z tego co narazie oblukałem

upalanie gumy ..a idzie spalić gumsko nawet na jeden raz :mrgreen: ...pewno ze 40 litrówe jak nic ,

taka zwykłą jazda miejska codzienna , ale dość ostra 50litrów gazu 190km

trasa autoban prędkość średnia 200km/h 50litrów / 210km

trasa taka wolniejsza 50litrów / 240km


pzdr

[ Dodano: 2013-10-05, 19:11 ]
Apophis napisał/a:
te amerykance naprawde robią wrażenie na drodze i zawsze podziwiam drapieżna linie musclecarów :)


oj tak tu masz rację .. to auto trzeba zobaczyć na żywo !!

na drodze robi to naprawdę mały "szał" ..aż nieraz głupio się zachować , ale zawsze można wcisnąć buta i ogień :arrow:

....gdzie tylko nie staniesz to ludziska chodzą oglądają pytają ..a co to ?? a ile to poli ?? :lol: i

no i oczywiście odpalają komóry i jazda z fotkami na fejsa :mrgreen:


;-)
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-05, 19:17   

Jak dla mnie CUUUUUDOOO! Przez duże "C" :-D

Kupowałeś kolego w kraju czy sprowadzałeś? Pytam bo powoli zbieram fundusze na coś nowego i nie ukrywam, że taka maszyna jest również w kręgu moich zainteresowań.

Co do wnętrza to faktycznie jest ono "surowe"... ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby te wszystkie plastiki obszyć skórą. W internecie można znaleźć mnóstwo wariacji na ten temat. I to jest właśnie wspaniałe w amerykańskich muscle car'ach - pełna dowolność modyfikacji i customizacji auta.

Na mnie wielkie wrażenie swego czasu zrobił ten mod:

http://www.youtube.com/watch?v=XE8oMmQ6PNc
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-10-05, 19:58   

fajna bryka, zawsze mi sie podobała ale tym
kono napisał/a:
jest minimalnie dłuższy od A8
kono napisał/a:
rozstaw osi jest jeszcze większy niż w ósemce
to się zdziwiłem. Wydawało mi się zawsze że dużo mniejsze od samochodów klasy A8 czy 7er
_________________

 
 
kono 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 50
Skąd: Chełmek
Wysłany: 2013-10-05, 20:20   

Cytat:
Jak dla mnie CUUUUUDOOO! Przez duże "C" :-D

Kupowałeś kolego w kraju czy sprowadzałeś? Pytam bo powoli zbieram fundusze na coś nowego i nie ukrywam, że taka maszyna jest również w kręgu moich zainteresowań.

Co do wnętrza to faktycznie jest ono "surowe"... ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby te wszystkie plastiki obszyć skórą. W internecie można znaleźć mnóstwo wariacji na ten temat. I to jest właśnie wspaniałe w amerykańskich muscle car'ach - pełna dowolność modyfikacji i customizacji auta.

Na mnie wielkie wrażenie swego czasu zrobił ten mod:

http://www.youtube.com/watch?v=XE8oMmQ6PNc


kupiłem w Niemczech u nas w kraju były tylko dwa SRT8 na rynku , oba oglądałem ..
w warszawie ..czerwony , ten co był w programie zakup kontrolowany na TVN ona stoi już rok i chyba się nigdy nie sprzeda ;-) , cała prawa strona po dzwonku ;-) swego czasu w Radomiu taki popielaty w macie ..total SZROT !!
jest obecnie jeszcze jeden czarny niby SRT niby bo tak naprawdę to składak robiony na wersji 2.7 litra ,

oglądam także camaro ...ale odpadło w przedbiegach ze względu linii zewnętrznej ale głównie z powodu nadwozia coupe i zero miejsca z tyłu , a takie auto jedno już mam czyli audiczka TT quattro na zimę jak znalazł ;-)

[ Dodano: 2013-10-05, 21:28 ]
Ara$ napisał/a:
fajna bryka, zawsze mi sie podobała ale tym
kono napisał/a:
jest minimalnie dłuższy od A8
kono napisał/a:
rozstaw osi jest jeszcze większy niż w ósemce
to się zdziwiłem. Wydawało mi się zawsze że dużo mniejsze od samochodów klasy A8 czy 7er



stając Charger-em obok sedana A8 D3 , dodge wygląda na znacznie większy niż A8 , zdecydowanie bardziej "napompowany" muskularny , wszystkie kanty i przetłoczenia nadają mu naprawdę potężnego wyglądu "suche" liczby też wskazują na dodge choć to już minimalna różnica


Audi A8 D3 Sedan

Długość 5062 mm
Szerokość 1894 mm
Wysokość 1444 mm
Rozstaw osi 2944 mm


Dodge Charger

Długość 5082 mm
Szerokość 1891 mm
Wysokość 1469 mm
Rozstaw osi 3048 mm


;-)
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-10-05, 20:35   

Piekny Brutal :D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-10-05, 21:04   

kono napisał/a:
zdecydowanie bardziej "napompowany" muskularny , wszystkie kanty i przetłoczenia nadają mu naprawdę potężnego wyglądu
lepiej bym tego nie ujął, tez mam takie odczucia patrząc na to auto, ale jak wspomniałem w totalu myślałem że to auto klasy A6 gabarytowo

[ Dodano: 2013-10-05, 22:05 ]
zapodaj jakieś zdjęcia z wnętrza
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-10-06, 10:12   

To wcale tak duzo nie pali :mrgreen:
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-10-06, 11:00   

Apophis napisał/a:
To wcale tak duzo nie pali :mrgreen:
nie no spalanie równie agresywne jak wygląd
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.