Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Hydrografika  
Autor Wiadomość
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-09-17, 20:45   Hydrografika

Witam wszystkich,czy ktoś z Was miał do czynienia z czymś takim http://hydrografika.pl/ Mam ochotę swoje listwy dremniane w audiczce deczko przyciemnić,zaraz po kupnie miałem wszystkie ozdobniki lakierować na czarna (jak fortepian) ale się powstrzymałem.Dzisiaj natknąłem się na tą hydrografikę i jestem ciekaw jaki jest koszt takiej imprezy.Może macie jakieś info co i jak,może jakieś foty jak A8-S8 wygląda z ciemnymi ozdobnikami (drewno).
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-09-17, 20:53   

http://www.a8team.pl/topics26/2132.htm
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-09-17, 21:13   

Dzięki kolego za linka ale dalej nie wiem jaki koszt ,trwałość i wygląd może ktoś robił coś takiego i ma jakąś wiedzę i fotki jak to wygląda w naszych ósemkach.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-09-18, 08:24   

123mielony napisał/a:
Dzięki kolego za linka ale dalej nie wiem jaki koszt ,trwałość i wygląd może ktoś robił coś takiego i ma jakąś wiedzę i fotki jak to wygląda w naszych ósemkach.

Ja byłem w MOTODESIGN osobiście i gadałem z właścicielem...
ja pytałem o karbon i teoretycznie wszystko było do zrobienia dopóki tam nie pojechałem - dobrze że zrobiłem sobie tą wycieczkę zamiast w ciemno wysyłać coś do zrobienia bo na miejscy okazało się że karbony które oni oferują to owszem bardzo fajne są ale to zupełnie inna bajka od tego oryginału który mam w eSie.

Ogólnie wzorów to ma multum ale warto to obejrzeć na żywo aby wiedzieć na co się decydujesz. Ceny przystępne. Wytrzymałość podobno dosyć duża... można okleić osłony silnika a nawet zaciski hamulcowe więc jest to odporne na wysokie temeratury i warunki zewnętrzne. Właściciel jeździ BMW E-60 i ma na swoim aucie dwa rodzaje karbonu więc można to obejrzeć na żywo na samochodzie (tak było w czerwcu ale mogł coś zmienić).
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-09-19, 09:55   

Foss powiedz mi czy na żywo te wzory wyglądają dobrze,czy lipa.Jak byś miał robić to u siebie czy byś się zdecydował czy wioska straszna.
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-19, 13:24   

Ja dostałem zdjęcia próbki, którą wykonawca zaproponował mi do mojego Auta - wygląda to ładnie i "żywo". Jestem zdecydowany ale od jakiegoś czasu nie mogę znaleźć rozsądnego znawcy Audi, który zdemontuje mi wszystkie elementy ozdobne z zapewnieniem, że niczego po drodze nie popsuje.

Czy trudni jest wymontować to wszystko ? Chętnie się dowiem, bo na hydrografikę jestem zdecydowany.
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-09-19, 20:54   

djdemon_pl napisał/a:
Ja dostałem zdjęcia próbki, którą wykonawca zaproponował mi do mojego Auta - wygląda to ładnie i "żywo". Jestem zdecydowany ale od jakiegoś czasu nie mogę znaleźć rozsądnego znawcy Audi, który zdemontuje mi wszystkie elementy ozdobne z zapewnieniem, że niczego po drodze nie popsuje.

Czy trudni jest wymontować to wszystko ? Chętnie się dowiem, bo na hydrografikę jestem zdecydowany.

Kolego jak to nie problem to podeślij te próbki.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-09-20, 11:20   

123mielony napisał/a:
Foss powiedz mi czy na żywo te wzory wyglądają dobrze,czy lipa.Jak byś miał robić to u siebie czy byś się zdecydował czy wioska straszna.

no cóż...
gdybym miał robić całość od nowa to możliwe że bym zrobił - na żywo na jego aucie nawet ten karbon wyglądał całkiem przyzwoicie...

U mnie problem jest następujący:
AUDI do karbonowego wnętrza nie robiło karbonowych podłokietników w drzwiach (tu gdzie są przyciski od sterowania szyb i uchwyt do zamykania drzwi) - przy drewnianym wykończeniu na drzwiach w tym miejscu jest także drewno ale przy karbonie w tym miejscu jest taka natryskiwana guma (w późniejszych latach dosyć często stosowana w całej grupie VAG)...
noi ta natryskiwana guma ma to do siebie że w miarę upływu czasu i użytkowania rysuje się i zadziera... takie lekkie zadziory mm właśnie na drzwiach kierowcy (później wrzucę foto)...
wnerwia mnie to strasznie więc ja się pojawiła ta metoda hydrografiki to myślałem że zrobię to wszystko ładnie w karbonie... tak do kompletu...
ale gość jak obejrzał moje listwy to od razu zmiękł (przez telefon był pewniak że zrobi wszystko)... powiedział że ten mój karbon to oryginał wyplatany (głupie stwierdzenie bo mówiłem o tym kilkukrotnie przez telefon) i swoimi materiałami i techniką nie ma szansy uzyskać takiego wzoru i efektu trójwymiarowego...
i tak skończyła się moja przygoda z hydrografiką :evil:

Ale ogólnie mam całkiem pozytywne wrażenia z rozmowy i z oględzin jego auta... jak się dogadaliśmy że ja człowiek z tej samej branży to już w ogóle zrobiła się przyjacielska pogawędka i ceny też były całkiem zachęcające.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-20, 11:26   

Ja znalazłem elementy do A8 zrobione w tej technice:



Wygląda całkiem przyzwoicie :)

PS. Jak to jest z rozebraniem wnętrza i tych elementów ?
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-09-20, 11:32   

djdemon_pl napisał/a:
Ja znalazłem elementy do A8 zrobione w tej technice:
(...)
Wygląda całkiem przyzwoicie :)

Potwierdzam, na żywo wygląda to naprawdę całkiem przyzwoicie.
Jak masz do zrobienia cały komplet listew to można się zdecydować.

Ja się nie zdecydowałem bo tak jak pisałem chodziło mi o uzupełnienie niektórych elementów wnętrza pod oryginalny wzór karbonu... a tego zrobić niestety nie potrafią :-?

djdemon_pl napisał/a:
Jak to jest z rozebraniem wnętrza i tych elementów ?

Ja nie wiem, nie zgłębiałem tematu i nie rozbierałem ale jak sądzę nei ma w tym większej filozofji - najważniejsze to poznać sposób mocowania a później pójdzie jak po maśle :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2010-09-20, 18:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-09-20, 16:42   

Po kolei:

Listwy w boczkach drzwi pod szybą: otwierasz drzwi i z dowolnej strony delikatnie podważasz płaskim śrubokrętem, listwy są mocowane na grzybki które się wciska, jak będziesz demontował po woli to nic nie ułamiesz.

Listwy w boczkach drzwi w "podłokietnikach": płaski śrubokręt i zaczynasz delikatnie podważać od tyłu listwy, jest na zaczepach, aby nie uszkodzić tapicerki drzwi, jak już delikatnie podważysz możesz podłożyć jakiś plastik lub gumę pod śrubokręt, ja demontowałem bez tego. Jak wyskoczy z pierwszych zaczepów wyciągasz równolegle do drzwi pod delikatnym skosem do góry :-D odpinasz kable i po temacie.

Listwy na desce rozdzielczej: gdzieś czytałem, że są przykręcone od tyłu, sam nie demontowałem więc nie wiem, jednak nie wydaje mi się aby było to przykręcane. Możesz delikatnie podważyć tak jak na boczkach. Jak demontowałem pierwszy raz obawiałem się aby nie uszkodzić, w brew pozorom są bardzo wytrzymałe.

Deska rozdzielcza: tutaj może napisze ktoś, kto wie na 100%, ja napiszę to co czytałem i oglądałem. Trzeba chyba wyciągnąć nawiewy, wyjąć radio (za radiem jest chyba śruba) zdemontować boczki tapicerki (te przy nogach kierowcy/pasażera; demontaż jest potrzebny jeszcze z uwagi na dalsze dekory) i trzeba oglądać co może być przykręcona a co na zaczepy.

Tunel środkowy: na pewno trzeba zdemontować podłokietnik, więcej nie rozbierałem ;-) ale wiem, że np ten mały schoweczek jest na minimum dwie albo trzy śrubki przykręcony, panel z ręcznego powinien zejść łatwo, resztę musisz oglądać i próbować. Nic na siłę ani w pośpiechu.

Moje własne uwagi, do demontażu możesz przeznaczyć jakiś stary średniej wielkości płaski śrubokręt i na szlifierce delikatnie zaokrąglić jego krawędzie. Dzięki temu będzie mniejsze ryzyko uszkodzenia elementów. Ponoć dobrze sprawdza się jeszcze przy takim dłubaniu stara karta kredytowa ;-) prawie wszędzie podejdzie, nie uszkodzi plastików, jest giętka i w miarę wytrzymała.

Mam nadzieję, że ktoś uzupełni opis i dzięki temu pozostanie info dla innych ;-)

p.s. szukaj na allegro tych dekorów, jak będą zdjęcia z odwrotnej strony to może coś Ci zaświata jak jest to zamontowane
 
 
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-03-20, 20:35   

pojawiła się nowa firma w Malborku która się tym zajmuje. mają ciekawą stronkę dużo fotek i nawet filmik jak robią felgę alu w carbon. Az sam się zainteresowałem tematem ale przeraza mnie rozbieranie prawie całego srodka, listewki z drzwi i deski to pikuś najgorsza środkowa konsola.

www.premiumhydrografika.pl
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-03-21, 08:43   

Kolego nie ma z tym rozbieraniem wbrew pozorom takiego dużego problemu.

Znalazłem w sieci schemat jak to robić po kolei - dałem facetowi i za 30 minut miałem całe drewno.

W piątek zostawiłem je facetowi w Grudziądzu i w ten piątek mam odebrać już carbonowe listwy.

Skorzystałem z najnowszego wzoru i liczę, że będzie satysfakcjonująco o czym przekonam się niebawem.

Zrobiłem zdjęcia przed i zrobię po - będzie porównanie.
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-03-21, 08:58   

a możesz wrzucić tu ten schemat jak zwalić listwy?
najbardziej zależy mi na tym jak zabrać sie za środkowy tunel. drewno przy skrzyni biegów i ręcznym pod podłokietnikiem.

Nie zapomnij sie pochwalić jak to wyszło
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-03-21, 12:14   

Plik jest w PDF i na pewno wiele pomoże:

http://www63.zippyshare.com/v/50965129/file.html

W następnym tygodniu już powinienem mieć, wiec zapewne się pochwalę.
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.