|
Autor |
Wiadomość |
Tomi88
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 11 Gru 2017 Posty: 48 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-08-10, 14:29 [inne] A6 c4 2.5 tdi 140km AEL
|
|
|
Witam od niedawna mam problem ze swoja stara a6 Napisze tutaj moze ktos doradzi. A6 c4 2.5 tdi 140km. Od pewnego czasu a6 traci moc, pod odpaleniu przez 1km ma pelna moc, potem wkreca sie do 2tys i koniec. Momentami jest na chwile ok ale zaraz to samo. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-08-10, 21:11
|
|
|
Jakieś błędy pokazuje w sterowniku silnika? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Tomi88
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 11 Gru 2017 Posty: 48 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-08-11, 04:50
|
|
|
Jeden mechanior sie podpinal kom i nic o bledach nie gadal tylko ze trzeba dawki ustawic i ma byc ok.. Problem ten mam od kiedy wymienialem napinacz. Potem bylem tankowac i moze pb zalalem? Bo powoli jest lepiej, kreci juz do konca ale czasami traci moc |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-08-11, 07:18
|
|
|
Pompa traci ciśnienie po rozgrzaniu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomi88
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 11 Gru 2017 Posty: 48 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-08-11, 07:25
|
|
|
Czyli pompa do roboty? na zimnym jedzie normalnie, a tak jak piszesz, nagrzana czasami słabnie i wtedy np na 5-6biegu jade 100km\h i po dodaniu gazu nie bardzo sie rwie do przyśpieszania.. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-08-11, 10:57
|
|
|
Tomi88 napisał/a: | Czyli pompa do roboty? na zimnym jedzie normalnie, a tak jak piszesz, nagrzana czasami słabnie i wtedy np na 5-6biegu jade 100km\h i po dodaniu gazu nie bardzo sie rwie do przyśpieszania.. |
Układ paliwowy jest szczelny i drożny rozumiem?
Niektórzy ratują się dobiciem klina zwiększając ciśnienie w zaworze regulacji dynamicznego kąta wtrysku ale ja osobiście bym tego nie robił.
Przeważnie takie zjawisko spadku mocy po rozgrzaniu świadczy o końcówce pompy.
W końcu dojdzie do tego że po nagrzaniu ciśnienie spadnie na tyle nisko że nie przekroczy ciśnienia otwarcia wtrysku i auto stanie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-08-11, 20:55
|
|
|
na vagu sprawdź dawkę paliwa i kat wtrysku, ewentualnie na drodze trzeba sprawdzić co się dzieje z doładowaniem i innymi parametrami, bo może wchodzi w tryb awaryjny jak np. nie steruje turbo... jaki napinacz wymieniałeś? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |