Autor |
Wiadomość |
witek88
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 16 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-10-27, 19:19
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Bedzie. Na razie nie szukaj miodu w dupie tylko podlacz prawidlowo przeplywke.
dla ulatwienia
nr pinu przeplywki idzie do
nr 1 kolor brazowy idzie do masy
nr 2 kolor brązowo/szary idzie do sterownika silnika wtyczka B nr 18
nr 3 kolor czarno/czerwony idzie do przekaznika pompy paliwa - jednoczesnie z zalaczeniem pompy, drugi styk przekaznika podaje +12V wlasnie na przeplywke.
nr 4 kolor żółto/brązowy idzie do sterownika silnika wtyczka B nr 19
i jeszcze
lampka K72
sterownik silnika wtyczka C nr 9 kolor niebiesko/zolty idzie do zarowki a z niej do +12V |
No więc zrobiłem tak jak napisałeś, o ile z lampką K72 i żarówką wszystko się udało (za co bardzo dzięki), to z przepływomierzem już nie bardzo.
Podłączyłem wg powyższego "wzoru" i ta sama klapa, nic się nie zmieniło, a podłączyłem na "oddzielnej instalacji" żeby nie było że kabel złamany czy coś, nie zgadzała mi się tylko kostka, bo u mnie kable o podanych kolorach i nr są na kostce środkowej, (mam 5 kostek)
Czy możliwe że komp jest padnięty po zdjęciu imo? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-27, 21:02
|
|
|
co to jest kostka? bo tego nie kumam?
Wtyczka ma 5 pinow, one sa ponumerowane, poszukaj cyferek.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
witek88
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 16 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-10-27, 21:30
|
|
|
Po prostu kable które podałeś są na innej kostce, mniemam że kostka B to 2, ja mam te kable na kostce C (3) niezależnie z której strony liczyć, bo do kompa wchodzi 5 kostek, a numery kabli i kolory się zgadzają więc problem nie leży w podłączeniu ale gdzieś głębiej, no i pytanie brzmi gdzie. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-28, 17:27
|
|
|
ten silnik ABZ z ktorego roku jest? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
witek88
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 16 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-10-28, 19:41
|
|
|
silnik i cała reszta do swapu jest z 95r, tak samo jak moje B4 |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-28, 23:09
|
|
|
podawalem Ci dla roku 97 ale w 95 bylo tak samo.
Wtyczki sa rozmieszczone jak na rysunku:
Czyli wtyczka B jest na srodku...
|
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
witek88
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 16 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-10-28, 23:17
|
|
|
No to wszystko się zgadza, tyle że to nadal nie działa :mrgreen:
Mimo tego imponuje mi Twoja wiedza w tym temacie ;-)
A wiesz może jak rozwiązać problemy z błędami
545 Połącz.elektryczne Silnik/skrzynia bieg.
brak sygnału
16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-29, 21:45
|
|
|
Generalnie z wykodowaniem skrzyni moze byc problem, a to dlatego ze ten sterownik byl zestawiany tylko z automatem.
Mam nadzieje ze producent zostawil furtke i mimo to mozna go wykodowac. W adaptacjach musisz zmienic czwartą cyfre, powinienes miec tam 6 dla automata, sprobuj podmienic na 0 albo 1. Jak sterownik łyknie to te dwa bledy powinno wykasowac.
??xxx: Land/Abgas
02 = Nichtmitgliedsländer der Europäischen Union (MVEG I)
04 = Mitgliedsländer der Europäischen Union (MVEG II)
08 = China und Gemeinschaft unabhängiger Staaten (GUS)
25 = Japan
xx?xx: Antrieb/Zusatzfunktionen
2 = Allradantrieb ohne Antriebs-Schlupf-Regelung
xxx?x: Getriebe
6 = Automatikgetriebe
xxxx?: Fahrzeugtyp
3 = A8 |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
witek88
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 16 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-10-29, 22:22
|
|
|
Poradzę sobie z tym polskim vagiem??
A co myślisz o tej przepływce? może być padnięty sterownik, wypatrzyłem już na alledrogo inny i zastanawiam się nad kupnem.
Jak się spotkamy to masz u mnie porządną flachę :mrgreen: |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-10-29, 22:39
|
|
|
Powinien dac rade.
Co do przeplywki to moze podmien na inny egzemplarz. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
witek88
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 16 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-11-27, 21:37
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Powinien dac rade.
Co do przeplywki to moze podmien na inny egzemplarz. |
No cóż, sprawa przepływomierza została prawie rozwiązana, mam już trzy sztuki :mrgreen: okazało się że wszystkie kupione używki na allegro są do bani, wszystkie uszkodzone :-/
Dorwałem osobę która ma A8 z ABZ`em, podmieniłem i zaczęło wszystko działać.
Postanowiłem kupić nowy ale cena 1200zł trochę mnie rozwaliła :shock:
Znalazłem na allegro przepływkę od nowszego A8, z silnikiem 5v, wiem że ma inną kostkę, to dało by się przerobić, a co z parametrami? dało by to radę podłączyć bez zbędnego cudowania?
Bo używki mnie już trochę przerażają... |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-11-27, 21:45
|
|
|
Prezpływka preFl ma 4piny a Fl 5 pinów na kostce więc jakaś różnica chyba jest. Może jakiś podgrzewacz dodatkowo albo coś. Jak chcesz przepływkę od Fl to taką posiadam. Kostka też się gdzieś znajdzie. |
|
|
|
|
|
|
|
witek88
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 16 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-11-28, 13:15
|
|
|
Udało mi się blisko dorwać przepływkę, temat niej jest załatwiony.
Ale szarpanie nie ustało, podpiąłem kompa i przejechałem się kilka km, no i na Pb jest wszystko ok, a na gazie cały czas jest brak zapłonu na cylindrach 1,2,3 i 4, na pozostałych tego nie ma.
Nowe są świece(NGK), moduły, sondy.
Tak myślę że może komp padł przy zdejmowaniu imo, ale dla czego tylko na gazie wariuje, podmieniałem listy wtryskowe i jest to samo.
A może po prostu sypnął się komp LPG i nie daje prądu na wtryskiwacze gazu? Tam dochodzi jakieś duże napięcie? da się to sprawdzić miernikiem? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-11-28, 17:09
|
|
|
jakie listwy masz i komp sterujący ? |
|
|
|
|
|
|
|
witek88
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 16 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-11-28, 17:27
|
|
|
Listwy wtryskowe to REG OMVL XXI, z tego co wiem, a mają przejechane jakieś 15tyś
Komp dokładnie nie wiem, ale wydaje mi się że Bigas, jak podepnę czujniej to jakie powinno być napięcie do otwarcia wtrysku? |
|
|
|
|
|