Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Audi 80 po swapie na ABZ  
Autor Wiadomość
witek88 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 16
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-10-27, 20:19   

szeryfisch napisał/a:
Bedzie. Na razie nie szukaj miodu w dupie tylko podlacz prawidlowo przeplywke.

dla ulatwienia
nr pinu przeplywki idzie do

nr 1 kolor brazowy idzie do masy
nr 2 kolor brązowo/szary idzie do sterownika silnika wtyczka B nr 18
nr 3 kolor czarno/czerwony idzie do przekaznika pompy paliwa - jednoczesnie z zalaczeniem pompy, drugi styk przekaznika podaje +12V wlasnie na przeplywke.
nr 4 kolor żółto/brązowy idzie do sterownika silnika wtyczka B nr 19

i jeszcze
lampka K72
sterownik silnika wtyczka C nr 9 kolor niebiesko/zolty idzie do zarowki a z niej do +12V


No więc zrobiłem tak jak napisałeś, o ile z lampką K72 i żarówką wszystko się udało (za co bardzo dzięki), to z przepływomierzem już nie bardzo.

Podłączyłem wg powyższego "wzoru" i ta sama klapa, nic się nie zmieniło, a podłączyłem na "oddzielnej instalacji" żeby nie było że kabel złamany czy coś, nie zgadzała mi się tylko kostka, bo u mnie kable o podanych kolorach i nr są na kostce środkowej, (mam 5 kostek)
Czy możliwe że komp jest padnięty po zdjęciu imo?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-27, 22:02   

co to jest kostka? bo tego nie kumam?
Wtyczka ma 5 pinow, one sa ponumerowane, poszukaj cyferek..
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
witek88 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 16
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-10-27, 22:30   

Po prostu kable które podałeś są na innej kostce, mniemam że kostka B to 2, ja mam te kable na kostce C (3) niezależnie z której strony liczyć, bo do kompa wchodzi 5 kostek, a numery kabli i kolory się zgadzają więc problem nie leży w podłączeniu ale gdzieś głębiej, no i pytanie brzmi gdzie.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-28, 17:27   

ten silnik ABZ z ktorego roku jest?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
witek88 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 16
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-10-28, 19:41   

silnik i cała reszta do swapu jest z 95r, tak samo jak moje B4
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-28, 23:09   

podawalem Ci dla roku 97 ale w 95 bylo tak samo.
Wtyczki sa rozmieszczone jak na rysunku:
Czyli wtyczka B jest na srodku...

_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
witek88 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 16
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-10-28, 23:17   

No to wszystko się zgadza, tyle że to nadal nie działa :mrgreen:
Mimo tego imponuje mi Twoja wiedza w tym temacie ;-)

A wiesz może jak rozwiązać problemy z błędami

545 Połącz.elektryczne Silnik/skrzynia bieg.
brak sygnału
16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-29, 21:45   

Generalnie z wykodowaniem skrzyni moze byc problem, a to dlatego ze ten sterownik byl zestawiany tylko z automatem.
Mam nadzieje ze producent zostawil furtke i mimo to mozna go wykodowac. W adaptacjach musisz zmienic czwartą cyfre, powinienes miec tam 6 dla automata, sprobuj podmienic na 0 albo 1. Jak sterownik łyknie to te dwa bledy powinno wykasowac.

??xxx: Land/Abgas

02 = Nichtmitgliedsländer der Europäischen Union (MVEG I)
04 = Mitgliedsländer der Europäischen Union (MVEG II)
08 = China und Gemeinschaft unabhängiger Staaten (GUS)
25 = Japan

xx?xx: Antrieb/Zusatzfunktionen

2 = Allradantrieb ohne Antriebs-Schlupf-Regelung

xxx?x: Getriebe

6 = Automatikgetriebe

xxxx?: Fahrzeugtyp

3 = A8
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
witek88 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 16
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-10-29, 22:22   

Poradzę sobie z tym polskim vagiem??

A co myślisz o tej przepływce? może być padnięty sterownik, wypatrzyłem już na alledrogo inny i zastanawiam się nad kupnem.

Jak się spotkamy to masz u mnie porządną flachę :mrgreen:
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-29, 22:39   

Powinien dac rade.
Co do przeplywki to moze podmien na inny egzemplarz.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
witek88 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 16
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-11-27, 21:37   

szeryfisch napisał/a:
Powinien dac rade.
Co do przeplywki to moze podmien na inny egzemplarz.


No cóż, sprawa przepływomierza została prawie rozwiązana, mam już trzy sztuki :mrgreen: okazało się że wszystkie kupione używki na allegro są do bani, wszystkie uszkodzone :-/
Dorwałem osobę która ma A8 z ABZ`em, podmieniłem i zaczęło wszystko działać.
Postanowiłem kupić nowy ale cena 1200zł trochę mnie rozwaliła :shock:
Znalazłem na allegro przepływkę od nowszego A8, z silnikiem 5v, wiem że ma inną kostkę, to dało by się przerobić, a co z parametrami? dało by to radę podłączyć bez zbędnego cudowania?
Bo używki mnie już trochę przerażają...
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-11-27, 21:45   

Prezpływka preFl ma 4piny a Fl 5 pinów na kostce więc jakaś różnica chyba jest. Może jakiś podgrzewacz dodatkowo albo coś. Jak chcesz przepływkę od Fl to taką posiadam. Kostka też się gdzieś znajdzie. :)
 
 
witek88 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 16
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-11-28, 13:15   

Udało mi się blisko dorwać przepływkę, temat niej jest załatwiony.
Ale szarpanie nie ustało, podpiąłem kompa i przejechałem się kilka km, no i na Pb jest wszystko ok, a na gazie cały czas jest brak zapłonu na cylindrach 1,2,3 i 4, na pozostałych tego nie ma.
Nowe są świece(NGK), moduły, sondy.

Tak myślę że może komp padł przy zdejmowaniu imo, ale dla czego tylko na gazie wariuje, podmieniałem listy wtryskowe i jest to samo.

A może po prostu sypnął się komp LPG i nie daje prądu na wtryskiwacze gazu? Tam dochodzi jakieś duże napięcie? da się to sprawdzić miernikiem?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-11-28, 17:09   

jakie listwy masz i komp sterujący ?
 
 
witek88 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Witek
Jeżdzę: Audi B4 ABZ
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 16
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-11-28, 17:27   

Listwy wtryskowe to REG OMVL XXI, z tego co wiem, a mają przejechane jakieś 15tyś
Komp dokładnie nie wiem, ale wydaje mi się że Bigas, jak podepnę czujniej to jakie powinno być napięcie do otwarcia wtrysku?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.