Autor |
Wiadomość |
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-02-06, 11:34 [inne ] Fiat Bravo instalacja LPG
|
|
|
Nie bardzo wiedziałem gdzie taki temat wrzucić. Jak złe miejsce to trzeba by to przenieść.
ZNajomy ma auto Fiat Bravo 2008 1.4 turbo 120KM.
Zaproponowano mu takie podzespoły do LPG.
Preferowany przez nas sterownik to Tech 224 (Lpgtech) zaś wtryskiwacze Barracudy
Reduktor ACR01 / 02 ? / Shark 1200 / Tur
Co sądzicie o tym, może ktoś podpowie coś lepszego - wszelki sugestie chętnie przeczytam. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-02-06, 14:35
|
|
|
Ale ma byc tanio czy dobrze, czy cos po srodku? Zestaw jest wlasnie taki po srodku. Wtryski polskie całkiem przyzwoite, reduktor to sugeruje ten AC R01 bo on do 250 koni jest a taki fiat przy turbo chwilowe zapotrzebowania mocne bedzie mial wiec nie jest zle. Tech jako sterownia też jest zupelnie przyzwoity. Jak instalatorzy to dobrze zaloza i dobrze wystroja to powinno smigac. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-02-06, 18:13
|
|
|
Ma być dobrze |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-06, 21:20
|
|
|
co do sterownika to każdy ma inne upodobania
ale wolał bym stag jeśli już
jakby co to mogę to wyjaśnić
reduktor to na pewno nie to gówno o którym mowa wyżej
bardzo losowy produkt i bardziej im chodziło pewnie o ac150 niż /250
wtryski ok szału nie ma . |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-02-07, 21:36
|
|
|
w takim razie podajcie jakieś swoje typy, mówimy o dobrym zestawie który nie zawiedzie, żebym mógł mu da c na kartce co ma sobie zamówić |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-07, 22:08
|
|
|
Każdy zestaw będzie ok
odpowiednio dobrany
ja np preferuję agisa ale inny monter może się krzywić
bo powie że to be bo nie umie tego ustawić a na siłę kogoś zmuszać i aby uczył się na tym sterowniku to ...
lpp tech odradzam dlatego że odkąd stag im wprowadził blokady programowe dzieją się cuda
Brał bym stag jednak którego nie lubię ale pewnie ten sterownik każdy ogarnia bo tego sporo .
reduktor 120 koni to byle co da radę
odradzam produkt ac bo sam mam to gówno tylko tanie było
wtryski jeśli lubisz i masz kasę to tylko http://www.drypa.pl/produ...m_nowy_typ.html |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-08, 07:58
|
|
|
Pawel Ty staga polecasz? Swiat się zatrzymał 😉
A tak na poważnie cena za te keihiny niezla 😊 |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-08, 08:37
|
|
|
dobrze że nie brc |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-08, 13:16
|
|
|
pepi napisał/a: | dobrze że nie brc |
Zakładaj BRC to polatasz! Koszt ze 3000-3500 na najlepszych gratach |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-08, 17:17
|
|
|
brc teraz też poleciało sobie po kosztach i są zestawy z nazwy brc |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-08, 17:21
|
|
|
Nie no brc to teraz dramat. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-08, 20:39
|
|
|
Dramatem się zwie tzw ludzi co nie wiedzą gdzie kupować czyli przysłowiowe "blondynki"
Prawda jest że BRC to przynajmniej u mojego gazownika ma kilka odsłon budżetowych i jakościowych zarazem. Ale włoska instalka do włoskiego auta jak ulał |
|
|
|
|
|
|
|
MączeK
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: AUT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: D3
Dołączył: 15 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-02-09, 10:44
|
|
|
polecam lpg forum poczytac projekty autorow, nabierzesz troche wiedzy co teraz ludzie montuja |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-09, 12:47
|
|
|
MączeK napisał/a: | polecam lpg forum poczytac projekty autorow, nabierzesz troche wiedzy co teraz ludzie montuja |
Raz tylko pepi mnie namówił na czytanie tego forum i nie bede więcej |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-02-15, 21:23
|
|
|
czyli
1. Sterownik - STAG ale jaki?
2. Wtryski - 1-cylindrowe - KEIHIN 120KW/żółty/14mm/nowy typ (ID:1403) - tylko te wchodzą w gre czy może jest coś jeszcze
3. Reduktor - jaki?
Do jutra chciałbym mu coś dać |
_________________
|
|
|
|
|
|