Autor |
Wiadomość |
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-06-25, 19:00 [inne] Lakierowanie A8
|
|
|
Mam pytanie do "wyjadaczy". Czy ktoś z was lakierował całe A8? Czy jest różnica w lakierowaniu aluminium i stali? Jaki jest efekt końcowy i koszty?
Dziś podczas polerowania tak sobie pomyślałem. Może polakierować cały np na czarna perlę? Żaden detaling, najlepsze kosmetyki i chęci nie dadzą tyle co nowy lakier. Po tylu latach każdy ma obcierki, rysy, wżery, ubytki i inne bardziej lub mniej zawinione niechciane detale na lakierze.
Co wy na to?
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-25, 19:25
|
|
|
Też sie nad tym zastanawiałem po niedzielnej polerce Nie ma roznicy raczej miedzy stal czy alu ale jakie koszta takiej usługi bo to musi byc na poziomie |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-06-25, 19:26
|
|
|
Serrgiusz, Rozmawiałem z lakiernikiem na temat lakierowania i mówi że nie ma z tym problemu , jak dobrze przygotuje nadwozie do lakierowania to nie ma problemu , tak samo na "alu" jak i na normalnym nadwoziu (blacha, ocynk) ;-)
Też się zastanawiałem ponieważ mam o lakierowania 5 elementów , czy nie lepiej polakierować całości ;-)
Apophis napisał/a: | Nie ma roznicy raczej miedzy stal czy alu ale jakie koszta takiej usługi bo to musi byc na poziomie |
To znaczy co ???? pojedziesz o ASO Audi żeby tobie polakierowali i zapłacisz za to z 10kzł (ASO i tak oda auto do podwykonawcy ) Czy lepiej podjechać bezpośrednio do podwykonawcy i zapłacić za tą samą robotę z 4-5Kzł ??? |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-06-25, 19:43
|
|
|
Chyba szpachla do aluminium jest inna ale to pewnie jak są spore wgniotki trzeba stosować . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-25, 19:51
|
|
|
pioter napisał/a: | Chyba szpachla do aluminium jest inna ale to pewnie jak są spore wgniotki trzeba stosować . | Nie wiem czy inna ale metoda na pewno sie jakos rozni. U mnie makaron wyszpachlował drzwi ze popekało to już wiec nie postarał sie. Ale lepiej jak sie da wymienić element o ile to nie dach np... |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-06-25, 19:51
|
|
|
u mnie lakiernik bierze 300zł z lakierem i jest 13 elementów za dach i mache ciut wiecej bo wiecej lakieru wchodzi myśle ze za 4.5 tyś by pomalował teraz maluje auto mojemu bratu Toledo 3 wszystko oprócz jednego zderzaka i dachu to płaci 3.200zł |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Antek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-06-25, 19:54
|
|
|
Tylko mowimy tutaj o lakierowaniu w ten sam kolor - sam nowy lakier na cale zewnetrzne poszycie. Bo chcac zmienic kolor to trzeba wybebeszyc wszystko. Od wnetrza po silnik. I wtedy faktycznie robi sie 10k bo juz kiedys o podobnych rzeczach rozmawialem z dobrym znajomym lakiernikiem (ma autoryzacje ASO). |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-06-25, 19:59
|
|
|
Anton napisał/a: | Tylko mowimy tutaj o lakierowaniu w ten sam kolor - sam nowy lakier na cale zewnetrzne poszycie. Bo chcac zmienic kolor to trzeba wybebeszyc wszystko. Od wnetrza po silnik. I wtedy faktycznie robi sie 10k bo juz kiedys o podobnych rzeczach rozmawialem z dobrym znajomym lakiernikiem (ma autoryzacje ASO). |
dokładnie mowimy o tym samym kolorze nawet nie wiem ile by było za zmiane koloru |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-06-25, 20:19
|
|
|
Mam czarny metal, a chciał bym czarną perłę. Nie sądzę, żeby lakierować całość. Wystarczy zewnątrz i wokół wewnętrznej strony drzwi. Jak się nie da, będzie oryginał. Tak 3-3,5 klocki za całość lakierowania to było by OK. W porównaniu np z używanymi tylnymi lampami led do D3 za 3 klocki-chora cena! Co nowy lakier to nowy. Od razu inne wrażenie i podnosi wartość.
A może jak byśmy się umówili w kilku na całe lakierowanie. To dostali byśmy lepszą cenę. Np w pięciu? Nie wziął by jeden lakiernik 3 klocki od auta?
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2012-06-25, 20:54
|
|
|
POmalować to pomalujesz i za 2 tys, ale co z tego malowania. Generalnie dobry lakiernik bierze 400 za element. Wyjdzie kolo 5-6 tys za calość. U mnie jest gosc ktory bierze 500-600 za element ale jak on pomaluje to idealnie jest. Generalnie zatrudnia z 10 osob ale tylko on lakieruje, firma od 20 lat bo pamietam jak byłem gówniarzem to on juz mial lakiernie. |
|
|
|
|
|
|
|
sevi
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seweryn
Jeżdzę: A8 W12
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 94 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-06-27, 18:29
|
|
|
Hmm Tak jak piszecie to Ja mam maske do malowania bo latka leca a odpryskow przybywa :evil: |
_________________ A8 D2 6.0 W 12
BMW 645 CI
Zaczyna brakowac mocy! |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-27, 18:38
|
|
|
Nie mam zamiaru kupować kiedys D3 czy innej noej furki,moje plany to wywalic te 10k.euro i zrobis RS8 a zanim to zrobie to napewno oprócz zawieszenia wpadnie mojej Audi nowiutki błyszczący lakierek i po wszystkim bede sie cieszył super bryka ładnych parę lat. Warto jak ktos chce robic odnowienie lakieru.
[ Dodano: 2012-06-27, 19:45 ]
mdamian napisał/a: |
To znaczy co ???? pojedziesz o ASO Audi żeby tobie polakierowali i zapłacisz za to z 10kzł (ASO i tak oda auto do podwykonawcy ) Czy lepiej podjechać bezpośrednio do podwykonawcy i zapłacić za tą samą robotę z 4-5Kzł ??? | Usługa na poziomie nie oznacza ASO-ja wogule traktuje ASO z przymrużeniem oka |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 60 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-06-27, 19:16
|
|
|
Apophis napisał/a: | zrobis RS8
|
A co to takiego? :shock: |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-27, 19:54
|
|
|
labas napisał/a: | A co to takiego? :shock: |
:mrgreen: Audi A8 D2 z włozonym napędem(silnik,skrzynia,osprzęt)od audi RS6-4,2 biturbo :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-06-27, 20:27
|
|
|
Apophis, Jak już zrobisz swapa :mrgreen: to może udokumentuj to w odpowiednim dziale i opisz dla potomnych co musiałeś zmienić , a co by pasowało , ale przypuszczam że było by lżej gdybyś miał 4.2 zamiast 6.0 ;-)
Ale jeśli całą wiązkę z kompami będziesz miał to raczej nie powinien być problem , trochę zabawy z tym będzie , trzymam kciuki i Powodzenia :mrgreen: 8-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|