Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi Q7 swap  
Autor Wiadomość
tomdro666 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2020-12-26, 15:56   Audi Q7 swap

Witam
Szykuje mi się wymiana tarcz i klocków (przód i tył) w Audi Q7 (2010r).
Standardowo mam tarcze 350mm przód i 358mm tył. Czy da się wsadzić z przodu i tyłu większe tarcze np 385mm lub 400mm bez większego dłubania? Auto jest delikatnie dłubnięte i przydało by się aby lepiej to hamowało.
Z góry dziękuję za wszelkie porady.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-12-26, 17:19   

Da się.
_________________
Black Cars Matters
 
 
tomdro666 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2020-12-26, 17:22   

Coś takiego podejdzie na przód?
https://allegro.pl/oferta/zaciski-385mm-audi-s6-a6-c6-4f-a8-d3-s-line-9096926663
_________________
Było:
Volvo V70
Audi A8 D3
Mercedes GL
Volvo XC70
Jest:
Q7 4,2tdi 340/800 @ 400KM /950Nm
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-12-26, 19:42   

Tak, ale celowałbym w 6 tłoka pod 400mm dla takiej krowy np z SQ7.
_________________
Black Cars Matters
 
 
tomdro666 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2020-12-26, 20:07   

A nie trzeba jakiegoś dystansu zastosować aby odsunąć zacisk od środka tarczy? Czy zacisk jest już tak skonstruowany, że zdejmę ten swój i tamtego będę mógł od razu założyć? I czy zacisk przedni można zamontować też na tył aby z przodu i tyłu były tarcze 385/400?
_________________
Było:
Volvo V70
Audi A8 D3
Mercedes GL
Volvo XC70
Jest:
Q7 4,2tdi 340/800 @ 400KM /950Nm
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-12-26, 21:17   

To ci robią jarzma, które zazwyczaj kupisz w komplecie z zaciskami. Do D2 także chłopak z BB wrzucał 400m z SQ7, na forum jeżdżą co najmniej juz ze dwie D3 na takim setupie. Jedyny ewentualny problem jaki możesz napotkać to przeróbka wtyczek czujników klocków (w tych nowych juz sa tylko na jedna stronę (prawa albo lewa, nie pamietam)) i dobór tarcz (być może trzeba je będzie dystansować), wiekszosc wyjdzie w praniu (zapytałbym ludzi na forum, tyle, że nie wiem czy w Q7 będziesz miał analogicznie jak w D3. Bez żadnych przeróbek tzw plug'n'play zapewne podejdzie zestaw z V12 TDI, ale t juz ceramika i koszta 10x wyższe.
Ja bym sie w 2 tłok nie pchał w kazdym razie przy tej mocy i masie <boisie> . Sam latam na 6 tłokowym zestawie z S4 B9, tyle, że na tarczy 385 z S8/W12 D3.

Co do tyłu, możesz zastosować nawet dwa zaciski, ale to głownie ludzie robią jak dają na tył big brake'a i osobny zacisk tylko na reczny (głownie linka), albo dwa małe jak nie ma miejsca na duże itd. Tu opcja rowniez moglby być tyl z ceramiki Q7 V12 TDI (bodaj 4 tłoczkowy), tylko wrzucic tam standardowe klocki (o ile sie da) np i tarcze (trzeba by z czegos dopasować). Przód musi miec wieksza siłe hamowania niz tył, dlatego tez nie ma to sensu pchac tam 6 tłokowy zacisk, jedno lub dwu też wystarczy.
_________________
Black Cars Matters
 
 
tomdro666 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2020-12-26, 21:24   

Dzięki wielkie za informację. Czy jest tutaj na forum ktoś kto to ogarnia i powie czy trzeba będzie dystansować tarczę? Czy jakieś warsztaty tuningowe ogarną temat tych wtyczek i ewentualnego dystansowania tarcz?
Czy zacisk z przodu można zamontować na tył?
_________________
Było:
Volvo V70
Audi A8 D3
Mercedes GL
Volvo XC70
Jest:
Q7 4,2tdi 340/800 @ 400KM /950Nm
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-12-26, 21:33   

tomdro666 napisał/a:
Czy zacisk z przodu można zamontować na tył?

Tak jak pisałem, teoretycznie można, ale nie ma to sensu. Ty masz jak w D3 elektryczny reczny. Jeśli chcesz duże tarcze na tył to celowałbym w to uprzednio sprawdzając czy jest mozliwosc wsadzic tam zwykle klocki i dopasowac standardowa (a nie ceramiczna) tarcze (poszukac z czego by podeszła, moze byc i wiekszy rozmiar bo zawsze mozna ja przetoczyc na mniejszy, tak jak ja robiłem u siebie majac kiedys zacisk z D4, gdzie nice chcac łądowac tarcz 380 z D4 na podkładkach wolałem przetoczyc 385 z D3 na 380 i zamontowac bez nich, albo też pozostac przy SQ7 i 350mm.
_________________
Black Cars Matters
 
 
tomdro666 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2020-12-26, 21:39   

Nie mam na szczęście elektrycznego ręcznego :-))) też widziałem zaciski od hamulców ceramicznych i cena zacisku jest akceptowalna. Pytanie tylko czy da się tam zamontować normalne klocki.
https://allegro.pl/oferta/zaciski-brembo-phaeton-rs4-rs6-rs6-swap-8tlok-9963699230
Jeszcze takie coś znalazłem. Tylko czekam na info od sprzedawcy czy podejdzie tam tarcza 400mm
_________________
Było:
Volvo V70
Audi A8 D3
Mercedes GL
Volvo XC70
Jest:
Q7 4,2tdi 340/800 @ 400KM /950Nm
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-12-26, 21:43   

Te starsze 8 tłokowce lubia byc awaryjne (lubia sie tłoczki zapiec).
Na customowym jarzmie byc może udało by sie jakos te 400mm wsadzic (choc szczerze watpie, że ta tarcza wlezie w oglle w niego) ale nie ma szans by klocek w nich Ci pokrył cała tarcze, wiec jaki to me sens ?
Aha i jeszcze jedno, przy 400mm felgi minimum 20''
_________________
Black Cars Matters
 
 
tomdro666 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2020-12-26, 21:48   

Mam 21 cali i mniejszych raczej nie założę :-) dostałem info, że te 8 tłoczkowe to normalnie się stosuje przy tarczach 365 lub 375. Tak samo napisałem do osoby, która regeneruje zaciski do hamulców ceramicznych. Może uzyskam odpowiedź czy da się jakieś zwykłe klocki zamontować do nich.
_________________
Było:
Volvo V70
Audi A8 D3
Mercedes GL
Volvo XC70
Jest:
Q7 4,2tdi 340/800 @ 400KM /950Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.