Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne ] Phaeton W12 - problem z sonda Lambda  
Autor Wiadomość
lysyadam27 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2015-07-14, 23:57   [inne ] Phaeton W12 - problem z sonda Lambda

Witam, mam problem w Phaetonie z 2003 r. 6.0 w12 chce założyć do niego lpg, ale mam problem z chek`iem:

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17607 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S2: Electrical Malfunction
P1199 - 008 - Implausible Signal - MIL ON
17574 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Rich
P1166 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
17500 - Mixture Regulation; Bank 2; Range 2: Rich Limit Exceeded
P1092 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Termostat mam drugi jutro zmieniam, a reszta niby sonda ale martwi mnie sygnał z przepływomierza, i nie wiem czy szukać problemu w sondzie cewkach mam drugie, czy gdzieś indziej. Dodam świece wszystkie nowe.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-07-15, 10:14   

Błędy wskazują na to, że grzałka sondy na drugim banku (głowica lewa - strona kierowcy) za katalizatorem nie działa (pewnie coś się przytarło na przewodach). Sonda ta nie wykazuje aktywności w ogole przez to.

Dodatkowo pluje za bogatą mieszankę na pierwszym banku (głowica prawa - strona pasazera) w korektach długoterminowych

Nie ma ani słowa o przepływomierzu więc nie wiem skąd wniosek, że coś z nim jest nie tak. Robiłeś jakies logi, że o tym wspominasz?

Według mnie zanim zaczniesz zmieniac termostat sprawdz dokładnie wszystkie złącza elektryczne do niego dochodzące. Może się okazac że problem jest z kostkami/kablami a nie samym termostatem. Jak termostat doprowadzisz do ładu to zajmij się sonda za katalizatorem na głowicy kierowcy. Jak ją uporządkujesz to skasuj błędy i loguj żeby zobaczyć jak wszystkie sondy chodzą.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-07-16, 21:22   

lysyadam27, do Staska <okok>

Mysle ze Stasiek bedzie wiedzial co z tym zrobic...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.