Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Pompa wspomagania wyje s4 4.2  
Autor Wiadomość
piotreka4 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: piotrek
Jeżdzę: a4 b5
Wiek: 41
Dołączył: 19 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: gliwice
Wysłany: 2016-06-19, 21:02   [inne] Pompa wspomagania wyje s4 4.2

Witam i proszę o pomoc,mam s4 2004 r 4.2 v8 benzyna i problem ze wspomaganiem kierownicy,samochód był po lekkiej stłuczce,musiałem rozpiąc węże idące od zbiorniczka wspomagania do chłodnicy aby wymienic pas przedni,pas przedni wymieniony weże połączone układ zalany nowym płynem febi i od momentu odpalenia pompa wspomagania głosno pracuje,wyje i kierownica pracuje z oporami tak jakby skokowo,dodam iz przed rozpięciem przewodów samochód normalnie jeżdził i wszystko było w porządku,po ropięciu przewodów wyleciało tego płynu niewiele,zalełem nowym płynem i pojawił sie problrm.Prosze szanownych kolegów o pomoc gdyż nie wiem co z tym dalej robic?pompe szlag trafił?to sie stało odrazu po zalaniu,pokreciłem uniesionymi kołami lewo prawo i odpaliłem silnik od zaczeło wyc.help
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-19, 21:35   

Wywal febi kup ori płyn.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-19, 21:54   

Pytanie co zrobiles po zlozeniu wszystkiego i zalaniu plynem.
Pal licho juz ten febi. Jesli zalales plyn do zbiorniczka i od razu odplaliłeś silnik i kręciłeś fajerą to na 100% zarżnąłeś pompę.
Wystarczy że pompa chwile popracuje na sucho i nadaje się na złom.
Zawsze po zalaniu ukladu, najlepiej na podniesionych przednich kołach krecisz fajera na zgaszonym silniku. Max w prawo max w lewo. Kilka razy by jak najwiecej powietrza wyrzucic z pustego układu.
Nastepnie odpalasz silnik i powtarzasz zqbieg by pompa nie dostawała oporów na stojących na zoemi kołach.
Gdy masz pewność że jest ok opuszczasz auto na dół.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-19, 21:57   

Hmm dobrze że piszesz Erni bo ja tak kiedys na sucho pojechałem ale zyje jeszcze pumpka :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-19, 22:04   

Apophis napisał/a:
Hmm dobrze że piszesz Erni bo ja tak kiedys na sucho pojechałem ale zyje jeszcze pumpka :)


Apo nie ma reguly. Ja mam Twoja pompe. Moja pierwsza chodzila doslownie 30sec bez oleju po tym jak spadł mi wąż z chlodnicy.
Zczaiłem sie po tym jak chciałem zakręcić kierownicą, a tu zonk.
I pompe trafił szlak na momencie. Do tego dobiłem jeszcze oponami 275.
Ale nie śmiecimy koledze w temacie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2016-06-19, 22:10   

No jakos dwa razy zmienialem pompe i nie podnosilem auta - pompa sie nie zarżnela, wiec nie jestem do konca przekonany, ze musza byc przednie kola w gorze. Zalezy co miałes wczesniej zalane, moze miales wczesniej zalany synteyk. Zlej olej i wlej ori - nie jest drogi, wiec mozna sprobowac.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-19, 22:16   

Ja wole dmuchać na zimne zawsze.
A wole podnieść kola bo to kilka minut niż potem pluć sobie w brode.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
piotreka4 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: piotrek
Jeżdzę: a4 b5
Wiek: 41
Dołączył: 19 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: gliwice
Wysłany: 2016-06-20, 14:07   

witam ponownie dziekuję za podpowiedzi,auto było na podnosniku wiec koła miałem w poiwetrzu,nie chce mi sie wierzyć ze tak szybko pompe szlak trafił,ona zaczeła wyc zaraz po tym jak postawiłem auto na kołach i próbowałem kęcic kierownicą,może ten układ jest najnormalniej w swiecie zapowietrzony,tylko jesli tak to powinien sie sam odpowietrzyc moim zdaniem,dziwi mnie jeszcze jedno ze na pracującym silniku gdy odkrece zbiornik płynu wspomagania to ten płyn strasznie szybko przepływa w tym zbirniczku i obniza sie poziom ze praktycznie dno zbiorniczka widac a gdy silnik zgasze wraca do poziomu MAX,ogładałem w innych autach czy jest tak samo min w a8 z tym samym silnikiem a az takiego szybkiego przepływu płynu przez zbiorniczek nie było,czy ktoś zaobserwował coś podobnego u siebie?i mam jeszcze pytanie jak wygląda wymiana takiej pompy w 4.2 v8,napedzana jest od strony rozrzadu a czy ktos może juz wymieniał taką pompe w 4.2?prosze w miare mozliwisci o pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.