Autor |
Wiadomość |
BizoOn
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A4
Wiek: 34 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 8 Skąd: Świdnica
|
|
|
|
|
|
|
|
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-01-23, 16:59
|
|
|
kat wtrysku trzeba doregulowac na kolo 1 ty masz za pozny |
|
|
|
|
|
|
|
BizoOn
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A4
Wiek: 34 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 8 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2012-01-23, 17:00
|
|
|
A z BS 004 Co wynika ??
Pada pompa ?? |
|
|
|
|
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-01-23, 17:06
|
|
|
masz kolego jakies objawy bledy bo z tego wynika zle ustawiony kat wtrysku |
|
|
|
|
|
|
|
BizoOn
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A4
Wiek: 34 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 8 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2012-01-23, 17:13
|
|
|
Wyskakuje mi błąd 00550
Turbo Sprawne/ Przepłwka Sprawna/ N75 Sprawny / EGR Sprawny
Brakuje mu mocy na 5/6 Biegu tak jakby go coś trzymało |
|
|
|
|
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-01-23, 17:18
|
|
|
0550 to kontrola startu wtrysku czyli tak jak pisalem trzeba doregulowac
a co do braku mocy to musisz wiecej logow zrobic
moze byc przytkany dolot kolektory ssace obklejone sadza itp itd |
|
|
|
|
|
|
|
BizoOn
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A4
Wiek: 34 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 8 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2012-01-23, 17:22
|
|
|
Mam zrobione logi
Statyczne grup 000 001 003 004 007 013 014 018
BS 000 003 004 011
Które pokazać ??
A jeżeli działoby sie coś z pompą byłoby to widoczne w logach ??
I Dzięki za pomoc oraz zainteresowanie |
|
|
|
|
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-01-23, 17:25
|
|
|
co do logow to zabardzo nie pomoge bosam nie czaje tego
a jezeli to poma by byla to mialbys proiblemy z odpalaniem i bledy nastawnika w pompie ktory lubie sie przycierac
[ Dodano: 2012-01-23, 17:26 ]
ale mozesz pokazac logi i najpierw doreguluj kat
[ Dodano: 2012-01-23, 17:39 ]
przykladowo taki blad 1268 mowi o problemach z pompa |
|
|
|
|
|
|
|
BizoOn
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A4
Wiek: 34 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 8 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2012-01-23, 17:41
|
|
|
To już nie mam pojęcia co jest grane :-| |
|
|
|
|
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-01-23, 17:49
|
|
|
moze byc jeszcze przyczyna w turbo i tez trzeba podregulowac |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2012-01-24, 01:52
|
|
|
Mi tu wygląda na zacinanie się tłoczka przestawiacza kąta - więc chyba pompa do roboty . |
|
|
|
|
BizoOn
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A4
Wiek: 34 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 8 Skąd: Świdnica
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
|
|
|
|
BizoOn
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A4
Wiek: 34 Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 8 Skąd: Świdnica
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-02-19, 20:01
|
|
|
Wyglada ze padla pompa wtryskowa. W logu 004 BS widac wyraznie ze nie przestawia kata wtrysku.
Potwierdzic to moglbym na warsztacie, gdybys podjechal. Ze Swidnicy do mnie daleko nie masz? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|