Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne ] [S6C5] 4.2 V8 ANK logi do oceny oraz błąd 16711  
Autor Wiadomość
ernieball 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: Audi A6C5
Wiek: 44
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Rawa mazowiecka
Wysłany: 2014-10-24, 09:21   [inne ] [S6C5] 4.2 V8 ANK logi do oceny oraz błąd 16711

Witam.
Mam problem z korekcjami w grupie 93, na jednej głowicy -16 na drugiej -4
Auto kuleje na wolnych obrotach i więcej pali.
Po odpaleniu słychać również grzechotanie przez ok 1-2sec.
Dałem auto do mechanika na ponowne ustawienie rozrządu chociaż zmieniany był w ASO
w Zurichu 16.000km temu.
Założył blokady, zmienił pasek, trzy rolki i łańcuszek na wałku w prawej głowicy bo stwierdził,
że wyciągnięty był.
Poprawy po tym zabiegu nie zauważyłem, czasami wypadał zapłon na 1 cylindrze i nadal tak jest.
Z wydechu słychać że nie spala dobrze tylko się przycina.
Logi.
http://vaglog.pl/log_190583.html
http://vaglog.pl/log_190582.html

Po poprawieniu/wymianie rozrządu łapie mi jeszcze błąd 16711.

Czy ktoś może napisać po logach co tam jeszcze się dzieje?
Może nastawnik?
Pzdr.

ps.
Jeżeli chodzi o błąd to wiem, że to czujnik spalania stukowego a pojawił się on dopiero
po ponownym ustawieniu rozrządu.
Pewnie majster jak ściągał dekle z głowic to nie podpiął albo uszkodził połączenie.
Bardziej zależy mi na logach .
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-24, 11:02   

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań

Do czasu przywitania temat zostanie zamknięty.


Pozdrawiam
krzychu22.p1i
_________________
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-24, 16:25   

Ściągał obie pokrywy i sprawdzał stan ślizgów? Wałki też ustawił na znaki? Zostaje tylko napinacz bo był tu na forum temat: http://www.a8team.pl/d2-f...-vt9642,150.htm a wymiana napinacza poprawiła sytuację.
_________________
 
 
ernieball 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seba
Jeżdzę: Audi A6C5
Wiek: 44
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 6
Skąd: Rawa mazowiecka
Wysłany: 2014-10-24, 18:04   

Ślizgi podobno dobre, jeden łańcuszek wymieniał, wałki na znaki itp.
Też powiedział, że zostaje tylko napinacz.
Ale w logach podobno działa poprawnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.