|
Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-08-06, 12:26
|
|
|
ja miałem podobne objawy, po wymianie oleju sie polepszyło, ale najbardziej jak powymieniałem przeguby wewnętrzne od skrzyni i na wale oraz jak wymieniłem przepływeke na nową i również zapieczone cięgna gruszek kolektora naprawiłem, wymieniłem podciśnienia to wszystko wróciło do normy. Tak więc jeśli silnik jest w złej kondycji to ma to bardczo duzy wpływ na ASB.
poza tym mi tez stunie czasami z r na d lub gdy wrzuca 4 to czaem delikatnie szarpnie ale latam z tym juz 3 lata i stram sie oczywiście nie "tyrać" skrzyni aby jak najdłużej polatała...
p.s. a o koszty to wiesz....zależy co kupiłeś....bo ja wpakowałem już ze 30tysi przez 3 lata (chcąc / nie chcąc), Preston tyle samo pewnie w pół roku tak wiec jeśli kupiłeś auto na które Cie nie stać to sie dobrze zastanów co dalej.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
shuttered
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 32 Dołączył: 02 Sie 2015 Posty: 11 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 2015-08-06, 13:33
|
|
|
Jeżeli chodzi o kwestie utrzymania to nie jest tak że mnie nie stać, tylko poprostu jestem zły że zrobili mnie na takiej skrzyni . Auto jest z wyższej półki lecz kupując auto nie spodziewałem się w 1 miesiącu wydać, aż 7 tysięcy bo takie koszty mnie wyszły juz na ta chwilę. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-08-06, 14:19
|
|
|
generalnie jak kupujesz takie auto do 20-24tysi to z regóły trzeba mieć pakiet startowy ok. 5000zł przynajmniej na rozrząd, oleje itp....a co do skrzyni to nic nie wyszło podczas jazdy próbnej?
i co do płyty sterującej to czyszczenie z tego co wiem to pomaga sporo i nie trzeba wymieniać od razu, wszystkiego..... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-08-06, 14:20
|
|
|
p.s. jaką masz tam skrzynie? 5hp24 czy 5hp19 ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-08-06, 23:05
|
|
|
4.2 to tylko 5hp24, mowa o 5 skrzyniach. |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-08-07, 06:12
|
|
|
aha,, myslałem że w A6 C5 może byc podobnie jak w A8 3,7 gdzie V8 ma ASB 5hp19. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |