Autor |
Wiadomość |
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2012-02-06, 21:44
|
|
|
Ponieważ dostałem nową firmówkę, śniegu mało to trochę A8 poszła w niełaskę przez miesiąc raz w tygodniu jeżdżona a ostatnio stała ponad tydzień gdzie nie raz było -20C więc aku żonie stwierdziło - " nie bede gadać"
Aku naładowane zobaczymy co dalej- LPG po 3-5 min działa prawidłowo- po 3-5km 90stopni.
czego nie można powiedzieć o TDI- po 10km nie dogrzany a przy -20 to też lubi zgubić z 10-20 stopni podczas jazdy |
_________________ no i "ni mom" A8
|
|
|
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-02-06, 22:09
|
|
|
moja 2 tygodnie w garazu nie palona, dziś rano wchodze do garazu gdzie mam srednio 8 stopni cieplej niż na dworze czyli i tak gróbo na minusie 8-)
kluczyk w stacyjke- coś nie tak........... moje chińskie radio przymarzło i lcd sie nie chciał wysunąc :roll: za to Swinka zaplaliła po 3 sekundach ....nawet rozrusznik nie zrobił pełnego obrotu :mrgreen: Sam sie zdziwiłem bo zazwyczaj z dnia na dzień to paliła po 10- 15 sek krecenia.
Radio odtajało po 10 minutach jazdy :-P i ekran wyjechał a na gaz tykła po jakiś 4 km jazdy.
Oprucz radia odmuwiła współpracy jedna zarówka stopu i ten niemiecki komunikat mnie dobijał całą jazde, jak ja nie cierpie tego języka :wpale: ( a niby komp ustawiony na english :-P |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
marta
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 13 Sie 2009 Posty: 162 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-02-07, 01:09
|
|
|
Ehh ta zima.. Nasza lalunia dwa dni temu zażyczyła sobie nowej pompy paliwa Dziś dostała i śmiga aż miło.
I tak 12 lat stara pompa pracowała, więc chyba to już był jej czas :mrgreen: |
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-02-07, 07:18
|
|
|
Moja koledzy zażyczyła sobie zamarznac (chyba) odpaliłem z rana postałem jak zawsze ruszyłem po około 1 km stop zgasła , spróbowałem odpalic odpaliła po paru dłuższych kręceniach znowu 500 m staneła , a potem odpaliłą na 1-2 minuty zgasła i musiałem zaprowadzic pod dom i dzisiaj będe walczył z nią |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-02-07, 07:46
|
|
|
Wstaw do garażu ogrzewanego żeby filtr odmarzł. U mnie bus też strajkuje. Problem w tym że nie mieści mi się do garażu( koło 2,6 wysokości). Wczoraj go troszkę pokręciłem ale i tak nie chciał zagadać. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
ricov6
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 112 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-02-07, 09:03
|
|
|
Moja stała cztery dni i akumulator padł, ale pa naładowaniu odpaliła na dotyk :-D |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-02-07, 10:25
|
|
|
daro72,
Mój Bus to odmówił posłuszeństwa już dawno i narazie odpalanie go odstawiłem na bok. A co do ósemki to zaraz zaczynam wojne |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2012-02-07, 12:04
|
|
|
eloallxp napisał/a: | daro72,
Mój Bus to odmówił posłuszeństwa już dawno i narazie odpalanie go odstawiłem na bok. A co do ósemki to zaraz zaczynam wojne |
Jak tam wojna?? Kto wygrał?? :d Może paliwko Ci zamarzło :lol: |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-02-07, 13:03
|
|
|
narazie wygrywa ósemka nie chce zagadac już nie mam pojęcia co jej jest |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-02-07, 13:05
|
|
|
Dziś u mnie -8 stopni więc zacznę walkę z busem. Najpierw podgrzeję filtr paliwa i zobaczę czy zagada. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-02-07, 13:20
|
|
|
Ja zaczynam walki ciąg dalszy bede grzał go całego filtr kable itp zobaczymy co to da |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-07, 13:29
|
|
|
Ja nie kumam ludzi co mają ON i narzekają że nie mogą odpalić , ci co mają pierwszą zimę to oki , ale są ludzie co nie jeździli PB tylko ON i wieczny problem z zamarzaniem paliwa to w przewodach to w baku to gdzie indziej . Zbliżają się mrozy np -5< podczas tankowania wlewam z 2 l PB na pełen zbiornik ON i problem znika , parafina się już nie wytworzy do co najmniej -30 . Nie lepiej później płakać że nie mogę odpalić auta , parodia
Auto świat poleca produkt "Xado Antigel + " cena około 31zł za 0.5L starcza to na 500L paliwa czyli na 100L paliwa wychodzi około 100ml tego płynu |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-02-07, 13:46
|
|
|
A u mnie w mrozy pompa wspomagania dała znać o sobie. Jak było cieplej bezpośrednio po odpaleniu trochę było ją słychać. Teraz przy mrozach -10-20 słychać ją przez 2-3 minuty. Wymieniłem płyn, bez zmian, zatem wymiana pompy. |
|
|
|
|
Paluch
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A6 4.2 sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 8 Skąd: GMB/NE/GA
|
Wysłany: 2012-02-07, 15:24
|
|
|
Moj teściu miał cał bak ON, dolał dla pewności jakiś środek ze stacji przeciw zamarzaniu pojechali w góry ( -28st) i nie odpalił, pojechał na stacje kupić 3 ltr Pb, dolał do zbiornika, poczekał 5 min i odpalił auto:) |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-02-07, 18:58
|
|
|
kolego w tym problem że jak ten silnik mi zamarzł to odpalił rano i bez problemu odjechałem dopiero potem się zaczeło |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
|