Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-15, 10:34 Kodeks - zasady przy skręcaniu.
|
|
|
Sytuacja jest taka: skręt w prawo z dwóch pasów (tylko do skrętu)
na 3-pasmówkę.
Jakie są zasady? Co można/nie mozna z każdego z tych pasów
zakładamy oczywiście że jedzie sznur samochodów równolegle
obydwoma pasami.
Konkretnie chodzi o skret z Goworka na górze. |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2011-11-15, 15:22
|
|
|
według mojej iterprtetacji:
pojazd prawy skrajny... po skręcie powinien zająć tylko prawy skrajny...
pojazd jadący po "zewnętrznej" może zająć środkowy bądź od razu lewy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-16, 00:33
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | według mojej iterprtetacji: ... |
A ja popieram Twoją interpretację w całej rozciągłości.
Podobnie jest przy lewoskręcie - wtedy ze skrajnego lewego możesz tylko na skrajny lewy a z lewego bliżej środka jezdni możesz na środkowy bądź skrajny prawy ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-16, 08:29
|
|
|
a jeżeli po skręcie są 4 pasy? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-16, 11:48
|
|
|
maciu napisał/a: | a jeżeli po skręcie są 4 pasy? |
To nic nie zmienia... w dalszym ciągu skręcając w lewo ze skrajnego lewego powinieneś zająć skrajny lewy a skręcając w prawo ze skrajnego prawego powinieneś zająć skrajny prawy ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-16, 12:41
|
|
|
FOSS napisał/a: | maciu napisał/a: | a jeżeli po skręcie są 4 pasy? |
To nic nie zmienia... w dalszym ciągu skręcając w lewo ze skrajnego lewego powinieneś zająć skrajny lewy a skręcając w prawo ze skrajnego prawego powinieneś zająć skrajny prawy ;-) |
to teraz piszesz cos nieco innego niż poprzednio
z lewego można prawie wszystko a z prawego tylko skrajny? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-16, 13:25
|
|
|
maciu napisał/a: | FOSS napisał/a: | maciu napisał/a: | a jeżeli po skręcie są 4 pasy? |
To nic nie zmienia... w dalszym ciągu skręcając w lewo ze skrajnego lewego powinieneś zająć skrajny lewy a skręcając w prawo ze skrajnego prawego powinieneś zająć skrajny prawy ;-) |
to teraz piszesz cos nieco innego niż poprzednio
z lewego można prawie wszystko a z prawego tylko skrajny? |
Nie przeczytałeś chyba dokładnie więc wytłuściłem :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-16, 14:30
|
|
|
aj bo zacząłeś pisac o lewoskręcie a ja jak o tym myslę to o konkretnym
skrzyżowaniu i skręcie w prawo
chyba pogrzebię w kodeksie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-16, 14:48
|
|
|
maciu napisał/a: | aj bo zacząłeś pisac o lewoskręcie a ja jak o tym myslę to o konkretnym
skrzyżowaniu i skręcie w prawo
chyba pogrzebię w kodeksie |
aj tam, w prawo, w lewo... dawaj szkic jakiś to się wszystko wyjaśni :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2011-11-16, 21:40
|
|
|
MACIU napisz o co Ci chodzi konkretnie? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|