Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-04-08, 06:13 Kompresory zawieszenia
|
|
|
Witam.
Chciałbym polecić osobę która zajmuje sie sprzedażą kompresorów zawieszenia do naszych A8 D3 i nie tylko generalnie chłopak ma chyba większość kompresorów do grupy VAG.
Ceny bardzo konkurencyjne bo za nowy kompresor zapłaciłem 950zl, przy zakupie został podlaczony i sprawdzony nie wiem czy trwało to 5s ale 20bar na blacie osiągnął jak W12 100km/h
Nick allegro: powersisteme
miejscowość: Lubin |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
|
|
|
|
|
|
|
zgiel
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: chester
Jeżdzę: audi a8d3 a4b6 a6c5
Dołączył: 08 Lut 2014 Posty: 26 Skąd: mielec\paris
|
Wysłany: 2014-04-09, 19:34
|
|
|
fajno wiedzieć na przyszłośc |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-10, 01:19
|
|
|
Nie to żebym znowuż się mądralował czy czegoś czepiał ale informacyjnie dodam - kompresor z linku powyżej nie jest kompresorem do A8 D3 (jak to sprzedawca sobie opisał)..... i nie jest również do MB S-klasse który to w zamian za oryginał można po przeróbkach do D3 zamontować.
Kilkukrotnie kupowałem i montowałem więc wiem to na 100%
Ten powyżej być może też można przerobić tak aby pasował ale czy wszystko będzie ok to nie wiem...... a słyszałem, że u Tomka po wymianie coś jeszcze chyba nie do końca jest OK |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-04-11, 08:06
|
|
|
Juz wyjasniam pierwszy kompresor który dostalem miął jakąś wade fabryczną, tzn w środku były jakieś opiłki metalu które zajechały pierscień i teflon.
Chłopak wymienił mi to, i teaz nie wiem czy 15s zajmuje uniesienie auta z najnizszej do najwyzeszej pozycji.
Tak jak wspominałem kompresor podlaczony na sucho pokazał 20bar i to trwalo doslowniue sekundy.
Co do tego czy to do A8 cz nie.
Zdemontowałem swój oryginalny kompresor, przełozyłem wtyczke z czujnika spustowego i zamontowałem nowy.
Kompreopsy sa firmy WABCO i pochodza prosto z fabryki w D, jeszcze zanim trafia do salonów i zostana przemalowane na czarno. więc może dlatego taka różnica.
FOSS napisz czym rożni sie ten z aukcji od ori A8 bo miałem w reku 2, ori A8 i ten, i oprócz kolorów to nie zauwazyłem jakieś różnicy.
Albo w czym jest lepszy kompresoe A8 za 5tys od tego nieprzemalowanego za 950zł biorąc pod uwagę że schodzą z tej samej taśmy.
To tak jak by na siłe chcieć zamontować poduszkę pomocnicza silnika z czujnikiem jak juz takich nie produkują, róznica jest we wtyczce, ale obydwie spełniaja swoje zadanie.
Ah jest róznica rurka zasysająca powietrze jest troche inna(inaczej poprowadzona), ale ja również przełożyłem z ori, i to były 2 rzeczy które musiałme przełożyć plug&play |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-11, 12:24
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Juz wyjasniam pierwszy kompresor który dostalem miął jakąś wade fabryczną, tzn w środku były jakieś opiłki metalu które zajechały pierscień i teflon.
Chłopak wymienił mi to, i teaz nie wiem czy 15s zajmuje uniesienie auta z najnizszej do najwyzeszej pozycji. |
A jednak był uszkodzony, tak myślałem. Ale jak wymienił bez gadania to dobrze.
tomi5 napisał/a: | FOSS napisz czym rożni sie ten z aukcji od ori A8 bo miałem w reku 2, ori A8 i ten, i oprócz kolorów to nie zauwazyłem jakieś różnicy. |
No jak to nie zauważyłeś?.... przecież sam napisałeś...
"... przełozyłem wtyczke z czujnika spustowego i zamontowałem nowy."
"Ah jest róznica rurka zasysająca powietrze jest troche inna(inaczej poprowadzona), ale ja również przełożyłem z ori, i to były 2 rzeczy które musiałme przełożyć plug&play"
Noi pewnikiem brak jest czujnika temperatury który również należy przełożyć.
Różnice powyżej oczywiście nie dyskwalifikują go zupełnie ale p&p to to na pewno nie jest.
tomi5 napisał/a: | Albo w czym jest lepszy kompresoe A8 za 5tys od tego nieprzemalowanego za 950zł biorąc pod uwagę że schodzą z tej samej taśmy.
To tak jak by na siłe chcieć zamontować poduszkę pomocnicza silnika z czujnikiem jak juz takich nie produkują, róznica jest we wtyczce, ale obydwie spełniaja swoje zadanie. |
Ale ja nie twierdzę, że ten "oryginalny" kupowany jest w czymś zdecydowanie lepszy a także nie twierdzę, że należy kupować tylko ten za 5kpln bo inne są złe.
Twierdzę natomiast, że to co sprzedawcy opisują "do Audi A8 D3" jest nieprawdą bo zakupionego tego kompresora bez mniejszych czy większych przeróbek nie zamontujesz do D3-ki.
Piszę informacyjnie bo za jakiś czas pewnie kupi to ktoś kto większego pojęcia o tym nie ma a korzystając z naszych forumowych opisów będzie chciał wymienić to sam i nagle się okaże że w ręku ma coś zupełnie innego niż oryginał.
tomi5 napisał/a: | To tak jak by na siłe chcieć zamontować poduszkę pomocnicza silnika z czujnikiem jak juz takich nie produkują, róznica jest we wtyczce, ale obydwie spełniaja swoje zadanie. |
Słabe porównanie..... poduszki z czujnikiem owszem nie ma ale czy "z" czujnikiem czy "bez" i tak nową kupowałeś w ASO za ca. 1000pln więc żadna to różnica.
Powyżej natomiast porównujesz część nową z ASO za cenę 5kpln pasującą do D3 p&p z częścią nową za cenę 1kpln dedykowaną do zupełnie innego samochodu ale pasującą do D3 po kilku przeróbkach.
Drażni mnie po prostu, że sprzedawca nie potrafi napisać otwartym tekstem, że jest to kompresor do np. do MB S-klasse który można z powodzeniem zastosować także w A8 D3 ale po kilku przeróbkach. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-04-11, 15:40
|
|
|
Tak musiałem ze starego przełożyć:
-Wtyczke czujnika spustowego
-czujnik temp.
-oraz rurki przełożyłem ale nie było to konieczne
Dokupilem filtr powietrza w ASO MB za 48zl
I przekaźnik za 15zł - niepotrzebnie bo mój był jak nowy.
Dodam że te przeróbki polegają na wykreceniu czujnika spustowego i czujnika temp i przykreceniu do nowego. Nie ma zadnej filozofii
Ja ze swojej strony polecam. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-04-12, 08:20
|
|
|
Czujnik temperatury przekladałem swoj, jaki sens kupna nowego jak ten jest dobry.
Przekaźnik kupiłem najnormalniejszy w sklepie, poszedłem ze starym i dali mi nowy, jest to zwykły przekaźnik uniwersalny nie jakis specjalistyczny.
To to samo co kupno filtra powietrza do kompresora w ASO Audi (Około350zł) ASO MB(48zł) |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-12, 15:38
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Tak musiałem ze starego przełożyć:
-Wtyczke czujnika spustowego
-czujnik temp.
-oraz rurki przełożyłem ale nie było to konieczne |
Co do rurki to nie jest konieczna jej przekładka ale bez jej przekładania prawie na pewno będziesz musiał przerobić (przedłużyć) swój wąż gumowy w samochodzie - ja montowałem kilka kompresorów od S-klasse i tam oryginalnego węża nie dało się podpiąć pod kompresor, w każdym przypadku wąż przedłużałem.
tomi5 napisał/a: | Dodam że te przeróbki polegają na wykreceniu czujnika spustowego i czujnika temp i przykreceniu do nowego. Nie ma zadnej filozofii |
Owszem filozofii większej nie ma.
Noi z tego co piszesz to nie przerabiałeś kostki zasilającej co w przypadku kompresora od S-klasse jest konieczne.
Jeżeli wiązki elektrycznej nie trzeba ciąć i przekładać ze starego kompresora to naprawdę duży plus. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-04-13, 07:55
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Jeżeli wiązki elektrycznej nie trzeba ciąć i przekładać ze starego kompresora to naprawdę duży plus. |
Nie trzeba nic ciąć, w razie gwarancji, oddajesz kompresor bez śladów przekładania czegokolwiek.
Uchwyty są te same, gdzieś czytałem że te z mietka sa osadzone wyżej albo niżej niż ori audi, ten leży/wisi identycznie jak audiowski... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-13, 10:22
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Nie trzeba nic ciąć, w razie gwarancji, oddajesz kompresor bez śladów przekładania czegokolwiek. |
To jest duży argument na plus - sprawdzę jeszcze po numerach od czego to jest ale jeżeli parametry ma te same jak ori to następne jakie będę wymieniał pewnie kupię już takie jak powyżej.
tomi5 napisał/a: | Uchwyty są te same, gdzieś czytałem że te z mietka sa osadzone wyżej albo niżej niż ori audi, ten leży/wisi identycznie jak audiowski... |
Te z Mietka wiszą identycznie, nie ma żadnej różnicy.
Do przeróbki jest wszystko to co tym powyżej + niestety wiązka zasilająca bo kostka jest pod MB a nie pod AUDI |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
COWA
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: ON
Imię: mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 15 Maj 2014 Posty: 0 Skąd: gliwice/śląskie
|
Wysłany: 2014-05-15, 08:12
|
|
|
Witam wszystkich,,
Wczytalem sie w temat i na tą chwile sajme glos w kwestii polecanego sprzedawcy pomp zawieszenia z allegro , chodzi o uzytkownika POWERSISTEME , mielismy pompy tego uzytkownika w serwisie , powiem ze z calą 100% pewnością nie są to nowe pompy, a tylko nieudolne odswierzenie zewnetrzne, aby wygladaly jak nowe.
Odsylam wszystkich na forum o oszustach z allegro,, prosze wpisac w gogle:powersisteme , i chyba trzeci temat.
Zainteresowanym służę pomocą
Mariusz |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-15, 21:40
|
|
|
COWA napisał/a: | Odsylam wszystkich na forum o oszustach z allegro,, prosze wpisac w gogle:powersisteme , i chyba trzeci temat. |
Po pierwsze kolego przeczytaj wiadomość na PW i się do niej zastosuj.
A co do tego "powersisteme" to generalnie w necie nic szczególnego o nim nie ma..... jest tekst na kilku forach ale jak widać pisany metodą kopiuj/wklej czyli pisany przez jedną i tą samą osobę |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|