|
Autor |
Wiadomość |
tre_k
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: subaru
Dołączył: 18 Kwi 2021 Posty: 3 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2021-04-18, 19:36 Który silnik
|
|
|
Panowie, nastawiłem się na audi w quattro, obecnie mam subaru. Byłem zdecydowany na S6c5 ma go znajomy ale koszty rozrządu mnie trochę zniechęciły, nastawniki itp. Wybrałem A8 najlepiej w lpg w silnikiem 3.0 v6 chyba będzie najmniej problematyczny? Chciałbym uniknąć sytuacji gdy wyłożę 20-30 k na samochód a za chwilę 10 w remont. Który z silników wybrać? czy 3.0v6 nie będzie za słabe? który z silników nie pociągnie za sobą takich kosztów? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2021-04-19, 06:29
|
|
|
Nastawiasz sie na Quattro, a chcesz 3.0 V6 to przecież jest ośka z drugiej strony boisz się rozrządu (robiąc samemu koszt ok. 1,5K) a nie boisz się skrzyni,pneumatyki ? |
|
|
|
|
|
|
|
tre_k
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: subaru
Dołączył: 18 Kwi 2021 Posty: 3 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2021-04-19, 10:15
|
|
|
Jestem laikiem w temacie audi, proszę podpowiedz coś:) jakiej wersji szukać ? Czy może tez skupić się na D2 ? |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-05-02, 23:22
|
|
|
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi bo D2 to już zabytek i powoli zaczyna brakować części. D3 nowszy ale i bardziej skomplikowany. Silnik nie musi być głównym generatorem kosztów utrzymania. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
KLAUDEN
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Klaudiusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 26 Dołączył: 02 Maj 2021 Posty: 10 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-05-03, 11:32
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Nie ma jednoznacznej odpowiedzi bo D2 to już zabytek i powoli zaczyna brakować części. D3 nowszy ale i bardziej skomplikowany. Silnik nie musi być głównym generatorem kosztów utrzymania. |
Dokładnie, wszyscy mówią ze silnik robi główne przyczyny kosztów ale nie koniecznie 😁 ludzie odradzają wiele silników a taka prawda „Jak dbasz tak masz „ i tego się trzymajmy |
|
|
|
|
tre_k
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: subaru
Dołączył: 18 Kwi 2021 Posty: 3 Skąd: slaskie
|
Wysłany: 2021-11-21, 13:45
|
|
|
Panowie dzięki za odpowiedzi, powiedzcie mi ile tys km można zrobić na rozrządzie w 4.2 lub 3.7 pb? Rozumiem, że nie ma co bać się silnika, naczytałem się o rozrządzie za 10 tys zł, nastawniki itp. Samochód mam zamiar wykorzystywać na dojazdy do pracy tj.50 km dziennie plus jakieś zagraniczne wczasy. Czemu a8d3 ? Analizowałem e65, w220, chcę samochód dający bezpieczeństwo i frajdę z jazdy. |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-11-22, 01:05
|
|
|
Napisz do michalwruszak niech Ci wyceni podstawowy zestaw rozrządu. Ja rozrząd wymienił bym co 80 tys a na pewno przed 100. Dużo zależy od klasy części.
Nastawniki to robota ekstra jak potrzeba. Zostaw sobie po zakupie z 10 tys na "wrazieczego". Za tyle ogarniesz czy to zawias czy skrzynie czy silnik. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |