Autor |
Wiadomość |
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2016-05-22, 10:14 BMW E60 535d + 402 KM 761 Nm
|
|
|
BMW E60 535d
ZAWIESZENIE: obniżone,sprężyny sportowe -55mm ,amortyzatory sportowe M
SILNIK: 3.0d biturbo
MOC:seria 272 KM 560 Nm , obecnie 402 KM & 761 Nm
UKŁAD HAMULCOWY: Kompletny układ hamulcowy z Bmw m6 e63 :zaciski + jarzma,tarcze przednie wiercone m6 374mm + tarcze tylne wiercone 370mm+ nowe klocki hawk performance hps , nowe szczeki hamulcowe ATE
UKŁAD WYDECHOWY: DownPipe 3,5 + kompletny przelot 3' bez żadnej puchy , tlumik końcowy na zamówienie w firmie MTG przelot 2x76mm - brzmi delikatnie basowo , nie jest uciążliwy w jeździe miejskiej i w trasie
NADWOZIE:Ori M Pakiet ,Oryginalne Lampy przednie i tylne poliftowe skrętne,bixenon,doświetlanie zakrętow,nowe migacze dymione,nowe halogeny m pakiet,czarne nerki + listwy na lusterkach połysk,listwy zewnętrzne ori od M5 E60 połysk,nowe emblematy BMW,usunięte oznaczenia,przyciemnione wszystkie szyby,szyberdach,nowa przednia szyba dymiona
WNĘTRZEełen M Pakiet,elektryczne,podgrzewane i wentylowane fotele Komfort z pamięcią,listwy wewnetrzne wymienione na aluminiowe srebrne,nawigacja z najnowszymi mapami europy,szyberdach,tempomat , czarna podsufitka , kierownica m pakiet
KOŁA: nowe felgi aluminiowe 19/9 + 19/10 + opony 225 / 40/19 + 255/35/19 Pirelli P Zero
AUDIO: Audio BMW Professional + Nawi +dvd +mp3 ,Glosniki i zwrotnice przod i tyl Sinuslive,wzmacniacz
INNE: Nowy Intercooler Turbo Works 600x300x76 + łaczniki FMIC,wszystkie przewody od podcisnien Fmic,nowe kolo pasowe Corteco,zaślepione klapy w kolektorze,olej Millers Motorsport Nano,wszystkie filtry ori Knecht,usuniety Kat,DPF,EGR,Nowa kompletna odma Bmw,wymieniona miska oleju wraz z filtrem i olejem w skrzyni biegów,dystanse 15+25mm ,oryginalne elektryczne rolety przeciwsłoneczne,czujniki parkowania przód i tył
W aucie założona blokada skrzyni biegów z certyfikatem w profesjonalnej firmie.
W auto włożone sporo serca,pracy oraz pieniędzy.Koszt modyfikacji to ok 20000 zł.
Wszystkie modyfikacje robione w przeciągu 5 miesięcy w firmie BMW Expert Motorsport (mechanika) , Ecu Project oraz VagTune (skrzynia,soft)
|
|
|
|
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2016-05-22, 10:15
|
|
|
Auto prawdopodobnie we wtorek jedzie do nowego wlasciciela (znudzilo mi sie 400 KM rwd) i raczej powroce do a8 .. ma ktos z forum jakas ladna na sprzedaz 2005-2008 4.2 tdi ? |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-05-09, 10:13
|
|
|
Za ile poszła? Jakie miała osiągi ? Coś mierzyłeś? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2017-05-09, 14:41
|
|
|
55500 zl , 0-100 4,8-5s 100-200 11.5
p.s.obecnie jezdze "amerykanem" ale czuje ze na zime wroce jednak do a8 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-05-09, 14:50
|
|
|
ty wróć do A8 może przed wrześniem to się na zlocie w Zakopanym spotkamy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2017-05-09, 15:39
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | ty wróć do A8 może przed wrześniem to się na zlocie w Zakopanym spotkamy |
do tego czasu nie ma szans na lato ten potwor zostaje ale powoli rozgladam sie za ladna a8 tylko nie moge zdecydowac sie na silnik |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-05-09, 18:41
|
|
|
KOSA to BMW Ja bym nie sprzedał |
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2017-05-09, 19:23
|
|
|
Gunner napisał/a: | KOSA to BMW Ja bym nie sprzedał |
Byla fajna ale to diesel |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-05-09, 20:35
|
|
|
PawelDSW napisał/a: | Byla fajna ale to diesel |
PawelDSW napisał/a: | ma ktos z forum jakas ladna na sprzedaz 2005-2008 4.2 tdi ? |
no to jak? sprzedajesz bo diesel i szukasz diesela ???
Mysle ze tu Cie tylko W12 ratuje |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2017-05-09, 22:30
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | PawelDSW napisał/a: | Byla fajna ale to diesel |
PawelDSW napisał/a: | ma ktos z forum jakas ladna na sprzedaz 2005-2008 4.2 tdi ? |
no to jak? sprzedajesz bo diesel i szukasz diesela ???
Mysle ze tu Cie tylko W12 ratuje |
Obecnie jezdze chryslerem 300c srt8 6.1 v8 hemi pomodzonym
Audi nie wiem wlasnie jaki silnik wybrac...bmw sprzedalem bo jakos mocny diesel mi nie podszedl , brakowalo tego czegos ... w 300c brakuje znow tego czegos co miala a8 s8 mistrz ale musialbym kupic z uszkodzonym silnikiem i go zrobic "pod siebie" ... tez taka opcja wchodzi w gre
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-05-09, 23:21
|
|
|
PawelDSW napisał/a: | Obecnie jezdze chryslerem 300c srt8 6.1 v8 hemi pomodzonym |
wariat .... Fkatycznie, jesli nie D3 W12 450km to S8 D3 V10 450KM |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2017-05-10, 10:55
|
|
|
Dokladnie, obecnie mam wydech dolot program,ugralem 50 KM ale 0-200 robi ok 15s , na lato rwd super ale niestety bede potrzebowal na zime auta wiec cos quattro....po bmw mialem a4 b8 2.0tfsi quattro 300 KM manual , fajne ale 2.0 za maly motorek ... jak zgonie srt na pewno zasiegne tez podpowiedzi tutaj |
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-05-10, 13:27
|
|
|
Przemyśl może E55 W211 AMG, ma pewne wady jak RWD, ale ma więcej zalet głównie silnik, łatwy dostęp do kompresora a nie jakieś turbiny za silnikiem, że do wymiany motor idzie w dół. Niedużymi kosztami można podnieść moc o około 100KM. Czyli okolice 570KM. Wtedy robi 0-200 w okolicach 14s. Skrzynia podobno znosi takie moce i jest bardziej wytrzymała od Audi i zawsze można zagazować tego potwora |
_________________ Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-05-10, 13:44
|
|
|
Ja też chciałbym kupić coś do zabawy ale nie mam na to pomysłu, przewinęło się Audi R8 4.2 ale dupy nie rwało. Zastanawiam sie nad nissanem 350/370z jednak one z kolei mają słabe te silniki pod względem mocy, trzeba by tam ostro pomodzić piec, a tego mi sie nie chce robić. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|