Autor |
Wiadomość |
lukrik
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 2 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2011-05-14, 20:41 zablokowany drążek w skrzyni tiptronic
|
|
|
witam wszystkich
mam problem z drążkiem zmiany biegów jest zablokowany, nie da się go poruszyć ale tylko w tedy kiedy samochód
jest zapalony a kiedy się go zgasi drążek zaczyna poruszać się poprawnie.
jeśli ktoś ma jakieś sugestie to proszę pisać bo ja nie mam zielonego pojęcia o tego typu skrzyniach.
dziękuje i pozdrawiam.
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-05-14, 21:02
|
|
|
żeby przesunąć dźwignie w czasie pracy silnika musisz mieć wciśnięty pedał hamulca |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
lukrik
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 2 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2011-05-15, 09:55
|
|
|
dzidzia napisał/a: | żeby przesunąć dźwignie w czasie pracy silnika musisz mieć wciśnięty pedał hamulca |
problem niestety nie jest tak banalny jak by się wydawało. |
|
|
|
|
Ducce
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 + MV6 + YZ250
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 27 Skąd: Szczecin-Barnisław
|
Wysłany: 2011-05-15, 10:47
|
|
|
sprawdz bezpiecznik od swiatel hamowania lub sam czujnik swiatel stopu kolega ostatnio mial tak w A4 okazalo sie ze czujnik byl walniety... |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-15, 21:08
|
|
|
pozostaje tylko vagina |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-05-16, 20:50
|
|
|
kolego nie wiem jak to jest w D2 ale w D3 pod popielniczką jest specjalna linka pozwalająca na zwolnienie blokady drążka skrzyni biegów i działa to zarówno na zapalonym silniku jak i zgaszonym i pedał hamulca jest wtedy omijany. Może w D2 też to występuje bo jeśli tak umożliwi ci dojechanie do serwisu bez lawety |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-16, 21:06
|
|
|
W D2 jak sie uwali czesc stycznika pod pedalem hamulca ( ta czesc do kompa) to wtedy sterownik zapisze blad i umozliwi przelaczanie wajchy bez wciskania hamulca. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
|