|
Autor |
Wiadomość |
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2013-11-16, 19:28 Mercedes 400SE + LPG
|
|
|
Witam przedstawiam swój nowy nabytek Mercedesa 400SE, na razie nie można jeszcze jeździć bo czekam na duplikat od zbiornika LPG i to wszystko tak się przedłuża że szok bez tego nie mogę zrobić przeglądu i zarejestrować, akcyza i skarbowy i recykling wszystko już gotowe,auto ma wady amor z przodu Sachs kupiony, łożysko kola z tylu też, łączniki stabilizatora przód i tył, kupiłem tez filtr powietrza i oleju, świece, klocki hamulcowe przód i tył,jak już będę mógł jeździć zrobię wiązkę silnika i uszczelnię układ wspomagania i cały komplet wtrysków od gazu na nowe, instalacje jest KME Diego nie po mojej myśli trochę ale kolega Tryszawy znany z LPG FORUM(nie wiedziałem że mamy takiego człowieka u nas w Wyszkowie) coś przerobi myślę o L R Omegas lub Prince tylko nie wiem czy da radę tak zrobić
A8 niedługo dostanie nowy rozrząd, zawieszenie przód i tył i wymianę oleju w automacie |
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-11-16, 20:21
|
|
|
Gratki kolego. Oba autka prezentuja się zacnie. W tym zestawieniu, po środku brakuje tylko 7er e38. Jak tylko polatasz troszeczke S-klasse to napisz co i jak w porównaniu do A8D2.
Pozdrowienia |
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-11-17, 22:46
|
|
|
Tak, takie porównanie będzie ciekawe.
Kiedyś S-klasse był moim marzeniem-ogólnie też chciałbym mieć go w garazu ;-)
Pozdrawiam i czekamy na relację. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-17, 23:51
|
|
|
Ja również jestem ciekaw jak taka Sklasse po latach sie spisze bo to bardzo specyficzne autko |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2013-11-18, 16:09
|
|
|
na razie czekam na list z Katowic kiedy to przyjdzie nie mam pojęcia, dzwoniłem na Regulską wymiana wiązki 1000 zł, na forum jakiś człowiek to robi za 300 zł tylko trzeba mu ją wysłać i później zamontować niby parę stów można zaoszczędzić,ma ktoś aktualna ETKE i sprawdził by części na tył do a8 chodzi o tuleje i wszystkie łączniki, ile tego tam idzie i jaki koszt ? WAUZZZ4DZSN006265
[ Dodano: 2013-11-18, 16:12 ]
Do a8 leje Castrol i nie polecam tego oleju, do MB myślę żeby wlać olej Valvoline stosuje ktoś taki olej? dobry jest to olej? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-01, 13:03
|
|
|
Inter32 napisał/a: | dzwoniłem na Regulską wymiana wiązki 1000 zł, |
Jak będziesz na Regulskiej to daj znać...... mieszkam niedaleko więc można się spotkać i pogadać ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-01, 13:58
|
|
|
ja stosuje valvo syntetyk 10w60 polecam.mialem taki sam kolor esy locha to calkiem inne auto niz a8 |
_________________
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2013-12-02, 21:08
|
|
|
przychodzę teraz z pracy i doszedł list z duplikatem od zbiornika LPG nareszcie, w środę jadę rejestrować, jest pewien problem słychać pompę wspomagania i podobno nie warto jej regenerować tylko kupić nową i kupić nową(używaną) przekładnię bo jedno psuje drugie, jak będę jechał na Regulską to się odezwę, chce zobaczyć twoją D3 FOSS, naprawa wiązki silnika m119 600 do 1000 zł oddam od razu na te łożysko i amor do nich, o tym wspomaganiu zaryzykuję i kupię tylko pompę wspomagania najwyżej wrócę do nich za rok z powrotem i zrobię pompę i przekładnię
bardzo inne auta Audi sport MB kanapa najbardziej będzie brakować Quattro, następne auto moje to będzie D3 lub W221 4 matic
[ Dodano: 2013-12-04, 22:26 ]
w końcu zarejestrowany oc 611 plus nw108
[ Dodano: 2013-12-09, 21:56 ]
dziś odstawiony na Regulską niestety na lawecie bo po 8 km zgasł na amen i nie dało się odpalić koszt lawety 550 zł zobaczymy jak to będzie, sprawy się komplikują,bardzo skomplikowany samochód i wszystko bardzo drogie
[ Dodano: 2013-12-11, 13:19 ]
cały czas pod górę
[ Dodano: 2013-12-19, 18:27 ]
wczoraj odebrane sporo już zrobione sporo do zrobienia jeszcze
[ Dodano: 2013-12-24, 12:39 ]
wczoraj wymieniony olej w silniku na Valvoline, wa aucie zostały wymienione amory z przodu, łożyska z tyłu, tuleje pływające z tyłu, łączniki przód i tył,klocki z przodu, kable WN, kopułki,dwa filtry powietrza, świece,do zrobienia 8 drążków reakcyjnych i tarcze z przodu
[ Dodano: 2014-01-10, 14:19 ]
dziś kupione wszystkie drążki na tył i zamówione wtryski od gazu
[ Dodano: 2014-02-05, 12:12 ]
przerobiona instalacja lpg koszt 1500 zł |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |
|
|