|
Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-04-01, 19:34 Moja A8 4.2
|
|
|
Witam
Oto moja audi A8. Wcześniej byłem posiadaczem Audi 100/C4 2.3 AAR PB/LPG sedan, Audi A6/C4 2.5 TDI AEL a teraz jest Audi A8 4.2 Quattro ABZ tak więc sami widzicie jestem zwolennikiem czterech kółek :mrgreen:
Auto kupiłem rok temu kwiecień 2010 i do tej pory i jeszcze nadal "odchwaszczam" :mrgreen: i poprawiam wedle swojego gustu.
A8 jest z grudnia 1995 roku i z wyposażenia jest prawie wszystko, no nie ma webasto i rolet, czyli:
silnik: 4,2 ABZ
rok produkcji: grudzień 1995
- Air bag
- BOSE system
- Solar dach
- Xenon
- Zmieniarka 6CD
- Telefon Audi
- Tempomat
- Tiptronic
- Elektryczna regulacja przednich foteli.
- el. reg. pasów bezpieczeństwa
- Pamięć fotela kierowcy x4 + pamięć lusterek
- Ogrzewane fotele przód
- Elektryczna regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach + pamięć
- Quattro + alu letnie 18'' + zimowe 16''
- Kierownica skórzana
A to co zmieniłem:
- Gleba przód -35
- Montaż CB bo wiadomo :d
- Remont dmuchawy, wymiana komutatora silnika i wymiana łożysk z orginalnych wypracowanych na toczne i to działa......
- Remont i regeneracja instalacji LPG (we własnym zakresie), po "druciarzach"
- nie pisze o wymianie oleju, elementów zawieszenia itp....
A co dalej:
- remont pompy paliwa lub wymiana bo mi pokazuje pół zbiornika itd....
- chyba dystanse na koła....
- no i zobaczymy, bardzo podobaja mi sie felgi RH 20" takie jak ma Robertas więc może :lol:
A oto stan obecny:
A tak stała na orginalnym zawieszeniu przed wymianą sprężyn z przodu....
riki76 poprawiłem trochę Twoje fotki aby wyświetlały się lepiej.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
djbinek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: A4 B5, BMW E38
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 68 Skąd: Toruń/Cork
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-08-12, 19:33
|
|
|
A teraz przyszła pora na dystanse, przód 17mm a tył 20mm....chyba wygląda lepiej... :mrgreen:
W środku standard czarna skóra...
[ Dodano: 2013-12-02, 18:47 ]
Witam
Przyszła pora na reanimację chorego silnika ABZ, objawy:
- masło w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego
- wycieki oleju z silnika
- wymiana rozrządu - była w planie... :mrgreen:
Po demontażu silnika :mrgreen:
Diagnoza:
- Wyciek spod miski oleju, tej drugiej
- Do wymiany uszczelki pod głowicami... :-/
- Przestawiony rozrząd... :shock: silnik na wolnych obrotach pracował nierówno ale myślałem że tak ma być...ale już jest nowy i tak jak ma być :mrgreen:
- łożysko visco do wymiany
- uszczelnienia itp, itd w zasadzie wszystko co było do zrobienia w silniku..... :mrgreen: |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |