Autor |
Wiadomość |
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2011-07-19, 12:36
|
|
|
he he pewno racja ... ja tak kiedyś miałem w fiacie uno naklejka miałem 1,0 a motor tam był wstawiony 1,8 i ponad 140 KM..niejeden się wkur...ł jak mu ze swiateł taki uniak odchodził,, :-D :-D :-D |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2011-07-21, 12:52
|
|
|
orientuje się ktoś czy fotele od a6c4 pasują do audi a8d2?
[ Dodano: 2011-08-01, 13:04 ]
http://moto.allegro.pl/au...1707043928.html czy wersja angielska boczków drzwi wpływa na montaż panowie?
[ Dodano: 2011-08-02, 20:12 ]
dzisiaj doszedł kabel wiec diagnoza wyszły takie błędy:
silnik: 516 dopasowanie(ustalenie) składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji- dodawanie
1088 dopasowanie mieszanki 2 nie osiągnięta wartość adaptacji- mnożenie
1088 dopasowanie mieszanki 2 nie osiągnięta wartość adaptacji- dodawanie
16500 czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem- błąd sporadyczny
561 dopasowanie(ustalenie) składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - mnożenie
17978 moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny
automat:
526 włącznik świateł hamowania - F brak sygnału
immobilizer:
1176 klucz sygnał za mały -błąd sporadyczny
jak oceniacie te błędy kosztowne do usunięcia |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2011-08-04, 13:21
|
|
|
sprzedam ci boczki czarne z mojej A8 tyko musisz sobie przełożyć swoje panele od sterowania szybami (tak samo by było w przypadku tych z allegro). ja za swoje chce 150 zł + wysyłka. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2011-08-04, 14:55
|
|
|
ale nie masz po lifcie a takie jak mam to nie chce |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2011-08-04, 16:48
|
|
|
Inter32 napisał/a: | ale nie masz po lifcie a takie jak mam to nie chce |
W sumie patrze na twoje i na swoje i faktycznie mamy takie same... Ogólnie nasze auta są prawie takie same :lol: |
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2011-08-05, 11:59
|
|
|
Kolego nie ma problemu. Brałem właśnie od tego allegrowicza komplet recaro czarnych z boczkami po lifcie, wykladzina pasami itp. Boczki po lifcie są o niebo ładniejsze bo na bokach jest już alkantara
Co do błedów
silnik:
Większość błędów jest spowodowana gazem usuń je i jedz na regulacje gazu
skrzynia:
Skasuj błąd i następnym razem gdy będziesz vagował skrzynie trzymaj wciśnięty pedał hamulca błąd nie wyskoczy
Immo:
kluczyk szwankuje |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2011-08-05, 14:21
|
|
|
te immo mryga raz jest dobrze 2 tygodnie,później nie da się odpalić trzeba kluczyk wyjąc i włożyć z powrotem. Tam jest błąd czujnika temperatury silnika ile taki czujnik kosztuje czy może nie dobrze się kable stykają i wywala błąd jest taka możliwość? |
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2011-08-05, 15:21
|
|
|
Inter32 napisał/a: | te immo mryga raz jest dobrze 2 tygodnie,później nie da się odpalić trzeba kluczyk wyjąc i włożyć z powrotem. Tam jest błąd czujnika temperatury silnika ile taki czujnik kosztuje czy może nie dobrze się kable stykają i wywala błąd jest taka możliwość? |
Tym immo aż tak bardzo się nie przejmuj...
Co do czujnika temperatury kosztuje 40zł Boscha jak się nie myle i jest umiejscowiony z tyłu silnika. Wymiana banalnie prosta. Co do kabelków wszystko jest możliwe sprawdź przeczyść... |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-08-06, 11:05
|
|
|
jesli chodzi o imobiliser to raczej nie kluczyk a kabel pozniej opisana wyamian mozna wymienc na nowy lub bez sciagania kierownicy zaizolowac sreberkiem np z czekolady ....... i tez pwoinno chodzic
http://www.audipages.com/...irereplace.html |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2011-08-06, 12:13
|
|
|
Ciężko będzie z tego opisu coś zrobić, ciekawe czy maja w aso taki kabel na stanie czy trzeba zamawiać
[ Dodano: 2011-08-16, 15:23 ]
jeździłem tą mazda samochód z rodziny, oferowałem 8 tyś zł nie chciał sprzedać, mazda 1.8 z lpg kupiona była z przebiegiem 198 tyś km z Niemiec, zamienić też się nie chciał musiał by dopłacić 4 lub 5 tyś |
|
|
|
|
|
|
|
|