Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Moje Osiem 4.2 Q 1997r Wujoo  
Autor Wiadomość
wujoo933 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-28, 17:21   

Dziękuję i nawzajem, zastanawiam się jeszcze czy w przyszłości nie wpaść do Pawla216 na podgięcie pływaka w butli tak na 60-62l pojemności LPG. Wydaję mi się że to jeszcze bezpieczne by było bo około 9-11l zapasu na "poduszę" <amasz> Zawsze się przyda te 5-6l więcej
_________________
LPG zdjęcia
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-28, 17:27   

BRC sequent plug&drive. Wg mojego rozeznania jest to lepsza opcja od jakiegos techa ale nie bede komentował nic bo jesli dobrze załozone (wizualnie nawet lepiej) to bedzie hasać :) Dzis tam gdzie robiłem cena jest przynajmniej dla mnie podobna.
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-28, 18:00   

Maciek masz rację nie komentuj, bo to temat rzeka......... Jednak się nie myliłem że chodzi Ci o BRC :) Jednak ilu zwolenników, tylu przeciwników. Najlepiej jednak zagłębić się w lekturze i opiniach na LPG FORUM. hipcio ogarnia bardzo dobrze temat LPG, sporo zamontował i dużo poprawiał kolegom z forum po pseudo fachowcach. Tak się składa że w jednym aucie ma BRC, a w drugim Staga. Zapytaj go co by zamontował gdyby miał trzecie auto ;) ? BRC jest z pewnością lepszy, ale dla montera, jednak już niekoniecznie dla właściciela :) . Lepiej zakończmy za i przeciw danej instalacji, bo na tym forum tez juz jest chyba wystarczajaco dużo. Kazdy robi jak chce :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-28, 18:34   

Ale ja sie nie wgłebiam w temat,moje BRC siedzi dobrze i ma się dobrze jak i własciciel. Wiem że dobry gaziarz załozy i inne dlatego nie wnikam ale za instalke typu składak no wymaga sie nieco niższej ceny-tańsze graty są. W BRC drogo kosztuja najmocniejsze wtryski czy cegłamax. Co do sterowników to stag dopiero w zeszłym roku wkroczył z czyms co odpowiada mojemu :)

FOSS na BRC to juz bije rekordy(nie słyszałem żeby żadna tańsza tyle wytrzymała) :)
 
 
wujoo933 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-28, 19:08   

Apophis, BRC Sequent 24 miałem w Hondzie Civic Vi 1.4, i bardzo dobrze się to sprawowało, do tej pory to było najbardziej oszczędne auto jakie miałem, przy delikatnej nodze spalanie w granicach 7-9l(zależne od jakości gazu i trasy).

Cieszmy się że nasze instalację są sprawne i obniżają nam koszty spalania o ponad 50% <chura> i nie ważne co nimi steruje.

edit:

Apophis mógłbyś podzielić się info na temat kosztów twojej przekładki skrzyni na manuala ?
_________________
LPG zdjęcia
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-28, 19:31   

wujoo933 napisał/a:
Apophis mógłbyś podzielić się info na temat kosztów twojej przekładki skrzyni na manuala ?


A oczywiście sama skrzynka z robotą to ok 5tyś zł :)
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-28, 19:31   

Apophis napisał/a:
Co do sterowników to stag dopiero w zeszłym roku wkroczył z czyms co odpowiada mojemu :)

FOSS na BRC to juz bije rekordy(nie słyszałem żeby żadna tańsza tyle wytrzymała) :)
O jakim konkretnie sterowniku mówisz ? Przykładów zadowolonych, którzy nalatali na STAGU nie będzie mniej niż w przypadku FOSSA LPG_TECH wywodzi się z tej samej stajni, o czym nie wszyscy więdzą i na tą chwilę ten sterownik daje jeszcze większe możliwości niż STAG (konkurencja dwóch byłych wspólników) Nadal proponuję zakończyć temat LPG.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-28, 19:33   

cheyen napisał/a:
O jakim konkretnie sterowniku mówisz ?


Qmax

cheyen napisał/a:
Nadal proponuję zakończyć temat LPG.


<okok>
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-28, 19:41   

<brawo> :)
 
 
wujoo933 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-02-28, 19:46   

Apophis napisał/a:

A oczywiście sama skrzynka z robotą to ok 5tyś zł :)


To koszta bliźniacze do remontu asb, a więc warto się na to skusić. Tylko jeszcze jedno pytanie w 5 tyś zmieściłeś się z remontem manuala czy bez ?
_________________
LPG zdjęcia
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-28, 19:49   

Kupiłem sprawnego manuala więc po co remontować? Manual to nie automat,jak sprawny to jeszcze polata. Olej wymieniony i póki co nic sie złego nie dzieje.
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-28, 20:16   

Ile dałeś za manuala, jeśli nie tajemnica ? ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-28, 20:34   

Za sama skrzynie? Kupywałem pakietem więc dokładnie nie wiem ale sa od 700zł już-zapraszam do tematu o całej sprawie :)

http://www.a8team.pl/d2-9...wap-vt17849.htm
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-28, 20:39   

Podzękował :)
 
 
wujoo933 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-17, 22:18   

A więc tak, zakupiłem okazyjnie fotele i kanapę Recaro.
Skóra na fotelach była w dość słabym stanie więc postanowiłem ją odświeżyć/zregenerować.
Czas pracy ? około 5-6 h Zdjęcia w słabej jakości, bo pod ręką miałem tylko telefon. Mam nadzieję że coś zobaczycie <chura>

Zdjęcia Tu : http://tufotki.pl/fX2cX lub
Zdjęcia przed:








Zdjęcia w trakcie:














No i Zdjęcia Po :










Wiem że nie jest idealnie, ale patrząc przez pryzmat czasu pracy oraz wydanych pieniędzy jestem zadowolony z efektów.
_________________
LPG zdjęcia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.