Autor |
Wiadomość |
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-10-13, 04:13
|
|
|
Wyciągnąć 45 KM z gara dla waldka jest nierealne chyba że zalejesz dół. Są wolne nieprecyzyjne ale najtansze. To jedyną ich zaletą. 40 KM to już potrafi je zapetlac jak ciśnienie spada.Moc na lpg powinna być taką sama jak na pb.skoro czujesz różnice to masz odpowiedź a silnika szkoda bo jeździ na ubogiej mieszance .najlepiej jednak sprawdzić bloki pomiarowe s dokładnie 10 jakie masz wartosci. Jak na plusie 3 i 4 okienko to ubogo 1 i 2 to wolne obroty |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2012-10-13, 07:54
|
|
|
hipcio powiem ci tak za bardzo to akurat na gazie i tych parametrach się nie znam widziałem jak ustawiał na pierwszym przeglądzie (bo ja lubię zaglądać przez ramie :-D ) zgrywał mapę z benzyny bez obciążenia i po obciążeniem widziałem jak jakieś parametry podciągał i chodzi równiutko nie szarpie to dla mnie wniosek ze jest ok a co ty proponujesz napewno masz większą wiedzę to doradź koledze bo narazie mam ją roczek i jeszcze mi się nie znudziła ;-) |
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2012-10-13, 10:06
|
|
|
Na temat waldemarów to już niemalże długie dzieła literacie napisano..ale trzeba rozróżnić pewną kwestię, że od pewnego czasu (nie wiem czy w latach czy w miesiącach mierzone) wyszła nowa seria tych wtryskiwaczy, minimalnie różniąca się wyglądem zaś znacznie poprawione technicznie...
Fakt, nie widziałem bloków pomiarowych czy innych testów na własnych oczach, powtarzam jedynie słowa mądrzejszych od siebie w tej materii. |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-10-13, 18:08
|
|
|
Ja moge zaproponować jedyne słuszne wtryskiwacze na dzień dzisiejszy czyli HANA zielona.
Koszt 8*80zł plus 8*15 za przejściówki i troche weżyków. Dotego ogarnięty gazownik.
Kup sobie kabel do Vagowania wtedy będziesz wiedział dużo więcej o aucie i jego bolączkach.
Obsługa jest bardzo prosta wiec dasz rade. Dowiesz sie czy rzeczywiście wtryskiwacze się wyrabiają bo ja moge się mylić nie widząc ustawień i korekt paliwowych i wszystko jest oki.
Dużo zalezy od gazownika i jego podejscia. Może byc tak, ze przy 5000 RPM jedziesz już na benzynie. |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-10-14, 07:40
|
|
|
Instalacje jest nowa i dlatego może jeszcze nie masz problemów, ale tak jak pisze hipcio sprawdzaj korekty na VAGu żeby sie nie okazało że jeździsz na ubogiej mieszance bo zaraz zobaczysz niebieski dym z rury przy dodawaniu gazu, te węże od wtryskiwaczy do kolektora jakie długie, jak masz możliwość niech Twój gazownik weźmie valdki w rozliczeniu i zamontuje Ci HANNY.
Zreszta sam zobaczysz jak po około pół roku zaczniesz mieć problemy z porannym odpalanie ma PB czy jakimiś szarpnięciami. Choć na pewno zdarzają się wyjątki.
A czemu gazownicy proponują valdki czerwone, bo dzięki nim mogą zamydlić Ci oczy atrakcyjną ceną. Ja oddaje swoje S w poniedziałek do gazownika zestaw jaki u mnie bedzie to:
Sterownik Tech 318.
2X Acr01 250 km.
Hana 2000 niebieska
Faro fi8 Wlew w klapce
Wielozawor extra
Węże parkera
Kolektor zdemontowany do nawiertow.
Koszt takiego montażu 5500 zł brutto.
Sory za pisanie w Twoim temcie na temat mojej eSy ale jak masz zamiar jeździc trochę autem to wyzygaj jeszcze te parę PLNów i nie martw sie o rozkalibrowane wtryskiwacze. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2012-10-14, 08:14
|
|
|
właśnie się zastanawiam instalacje mam już prawie 1,5 roku przejechane na niej ok 30tyś :-) czy warto dłubać i pchać się w dodatkowe koszta jak wszystko chodzi :-D kolega pisał że może się przełączać powyżej 5tyś obrotów ale wtedy kontrolka by piszczala ale nic takiego się nie dzieje mam zbiornik 70 litrów w kole zapasowym czasami potrafi się przełączyć na benzynę ale to dopiero pow. 6-7 tyś i mam mało gazu bo wtedy jest małe ciśnienie (po przejechaniu ok 250km) przeważnie robię ok 300km i na stacje do tankowania dodam że auto w 80% jeździ tylko w mieście a u nas teren górzysty pozatym na wiosnę chce zmienić na D3 i teraz zabiliście mi ćwieka czy motać z tym "junkersem" czy sobie odpuścić :-? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-10-14, 09:01
|
|
|
do kolegi tomi5, -ja bym nie montował ac 250 tylko 150 no chyba że lubisz kolor czerwony no fakt dodaje te 50 kobył :-P
poczytaj na forum lpg o zmianach dodali tylko wyjście gazu większe
ale i tak ci gazownik zdławi do 12mm :-P
i wejście na 8 mm ale po wykręceniu z tego 150 takiej przejściówki mamy też takie :-D
a moc tego ac 150 jest i tak koło 190-200koni realnie on tyle podoła a nie z nalepki
i były niektóre wadliwe buczały nie trzymały ciśnienia :-D
ale o tym domniemam że czytałeś /
a co do waldemarów no akurat te nowsze są lepsze ale nie powalają
i zastanawia mnie fakt użytego reduktora :mrgreen:
daj tak z ciekawości butle i jak to ty masz zamontowane /bo jakby było prawidłowo to nie ma znaczenia czy masz całą czy połowę czy mniej :-P |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-10-14, 10:07
|
|
|
pepi napisał/a: | do kolegi tomi5, -ja bym nie montował ac 250 tylko 150 no chyba że lubisz kolor czerwony no fakt dodaje te 50 kobył :-P
poczytaj na forum lpg o zmianach dodali tylko wyjście gazu większe
ale i tak ci gazownik zdławi do 12mm :-P
i wejście na 8 mm ale po wykręceniu z tego 150 takiej przejściówki mamy też takie :-D
a moc tego ac 150 jest i tak koło 190-200koni realnie on tyle podoła a nie z nalepki
i były niektóre wadliwe buczały nie trzymały ciśnienia :-D
ale o tym domniemam że czytałeś /
|
NO właśnie czytałem że rożnice między jednym a drugim to tylko kolor Ale czy duża różnica w cenie, to nie wiem, taki zestaw zaproponował mi gazownik który sam jeździ S6 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-14, 10:26
|
|
|
tomi5, Nie wiem jak inni ale mam kumpla gazownika co mi proponował nie raz zagazować A8 i cena była własnie ok 5500i to po znajomości. Sam do swojej wkładał taki zestaw i problemów nie było. Niestety nie wyszczególnie Ci z czego dokładnie się składał bo mnie LPG nie interesuje |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-10-14, 11:39
|
|
|
zabawki to około 3,5 tys
i jak ktoś ma spore upusty to może mniej :-P
wiem bo ja w swych autach zakładam sam ;-)
a nie napisze co ile kosztuje bo to sprawa zakładów które montują
i ocenach się nie rozmawia publicznie :-D
a jakby co to mogę się spytać na forum lpg ile taki zestaw wyniesie
bo tam też jestem :mrgreen:
fajnego masz kolegę gazownika kolego :-P |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-14, 12:02
|
|
|
pepi napisał/a: | fajnego masz kolegę gazownika kolego :-P | Wiem że ogolnie robi w BRC i ceny są wieksze za takie np A8 bo robi tego sporo od lat. Mnie osobiście gaz potrzebny jak dziura w moście i choć do bogatych sie nie zaliczam to na bene mnie jeszcze stać |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-10-14, 16:56
|
|
|
BRC -to chyba największy drut jaki jest
zastanawia mnie jedno jak by zamontowali poprawnie raz a nie tak jak zawsze to auto chyba by latało
co nie zmienia faktu że to dobre podzespoły
tylko drogie w naprawach nie-stety mam u siebie :shock: |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-14, 18:13
|
|
|
Nie wiem nie wypowiem sie-ten siedzi w tym już kilka lat,montuje chyba tylko BRC i wielu znajomych sobie chwali. Jak sam do siebie wkłada takie i lata potem tym po europie to chyba ulepy jakies nie są |
|
|
|
|
|
|
|
Majki
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 65 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2012-10-14, 19:24
|
|
|
''lusterko chrom są w planach (czekam na okazyjną cenę :-)) na chwile obecna obklejone srebrnym karbon mat . ''
Zeby koledzy nie przesmradzali to mam na sprzedaż oryginalne lusterka S8 |
_________________ Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2 |
|
|
|
|
|