Autor |
Wiadomość |
patrykkawecki
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 14 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-03-23, 21:06 Montaż lpg
|
|
|
Witam panowie i panie chcę założyć lpg do mojej A8 jaki warsztat polecacie w kujawsko pomorskim
4,2 bfm 334ps <hura> |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-03-23, 22:10
|
|
|
Auto flesz Lubicz pod toruniem moge polecic osobiscie .
Zaloguj sie na lpg forum moze blizej bedziesz mial cos polecanego jest tam specjalny dzial .
Pozdrawiam i licze ze pomoglem
A i jak cos to moze jakas ustawka ? Z checia obejrze gablote . |
|
|
|
|
|
|
|
KARMAR
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 4 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-03-25, 17:37
|
|
|
Ja nie korzystałem jeszcze z usługi Miłosza z Auto Flesz ale kolega mi go poleca. Wstępnie z nim rozmawiałem i z rozmowy wydaje się że zna się na rzeczy. Ogólnie to w Bydgoszczy i okolicach nie ma nikogo godnego polecenie do A8. Może raftor napisz coś więcej o Auto Flesz
[ Dodano: 2015-03-25, 17:41 ]
Mi zaproponował takie zestawy do wyboru
STAG 300-8 ISA-2 lub LPGTECH 328 / 2x AC R01 RED / AC W01
STAG 300-8 ISA-2 lub LPGTECH 328 / 2x AC R01 RED / HANA lub BARRACUDA
STAG 300-8 Q-MAX lub LPGTECH 328 / 2x AC R01 RED/ HANA lub BARRACUDA |
|
|
|
|
patrykkawecki
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 14 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-04-10, 20:09 lpg
|
|
|
audi zagazowane super wykonana instalacja wszystko ok
stag 300-8 premium reduktor gold wtryski barakudy zbiornik 76l w koło
2 dni roboty i cena przystępna 3950zł
numer 601562554 warsztat w lubiczu ale nie auto flesch
polecam <okioki> |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-10, 20:10
|
|
|
Ile już na tym smigasz?? |
|
|
|
|
patrykkawecki
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 14 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-04-10, 20:13 lpg
|
|
|
zrobiłem około 1500 km bez zarzutów jak na PB. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-04-10, 20:18
|
|
|
Hmm, wystarczy jeden Gold ?? jaki spadek ciśnienia przy bucie ?? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-11, 08:54
|
|
|
lepiej by do 4,2 byly zakladane 2 goldy ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-04-11, 09:10
|
|
|
Potwierdzam , na jednym goldzie przy 200 nie daje rady - zamarza . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-11, 09:30
|
|
|
Kanapke załóż. WIęc jak to smiga dobrze skoro ma za mały parownik?? |
|
|
|
|
|
|
|
KARMAR
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 4 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-04-14, 13:39
|
|
|
Audi zagazowane w Auto-Gaz Bydgoszcz tel.691 96 53 70
Montaż prawie trzy dni (mam blisko i byłem co dziennie z kontrolą )
Do wiercenia kolektor zdjęty i wymienione uszczelki na nowe
Graty to
sterownik Zenit Pro OBD (w poprzedniej D2 3.7 też miałem Zenit)
reduktor KME TWIN (taki zaproponowali)
wtryskiwacze Herkules bez dysz
zbiornik walec , wlew pod klapką bez konieczności wkręcania przedłużki
Reduktor zamontowany w prawym podszybiu, wszystkie przewody ładnie pochowane pod osłonami widać tylko wtryskiwacze. Strojenie instalacji podczas jazdy do 210
koszt instalacji 4500zł
Zrobiłem dopiero 500km ale myślę że z czystym sumieniem mogę ten zakład POLECIĆ
(wcześniej gazowali mi Passata 1.8t i żonie Pume 1.8 ) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-14, 17:49
|
|
|
Walec w ósemce to brak dostepu do podzespołów zbiornika. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-04-16, 20:54
|
|
|
Karol, czy możesz zapodać fotki, jak to wygląda? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
patrykkawecki
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 14 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-04-16, 21:17
|
|
|
Witam a ja panowie dodam że mój zestaw przy prędkości 260km/h sobie radzi trasa 2500km rewelacja
[ Dodano: 2015-04-16, 22:19 ]
pioter napisał/a: | Potwierdzam , na jednym goldzie przy 200 nie daje rady - zamarza . |
i tu się kolego mylisz zapraszam na jazdę do odcięcia |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-04-16, 21:35
|
|
|
patrykkawecki napisał/a: |
i tu się kolego mylisz zapraszam na jazdę do odcięcia |
Latem nie zamarznie i przy 250km/h. zrób test przy temp powietrza ok 0st z podłączonym odczytem parametrów LPG. zimą a8 na goldzie rzadko kiedy osiąga temp lpg 20st przy temp reduktora ok 80st.
Każde depnięcie na czas powyżej 5sek powoduje spadek temperatury lpg o ponad 15st.
Mam gdzieś plik OSC i widać jak temperatura leci na morde. |
_________________
|
|
|
|
|
|