Autor |
Wiadomość |
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2012-10-29, 13:32
|
|
|
to zapraszam do nas ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-10-29, 15:57
|
|
|
Dzisiaj to sobie użyłem na pierwszym śniegu, latałem bokami, kółka, ósemki, ale nie ósemką(za cienka) :lol: tylko gadem. |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-10-31, 19:20
|
|
|
raifki zimowe założone tapczanowato sie jezdzi :d |
_________________
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2012-10-31, 20:43
|
|
|
pakiet: koniec lansu :mrgreen: zmiana na komfort :mrgreen: |
_________________ no i "ni mom" A8
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-11-01, 12:01
|
|
|
wole pakiet lans ..........zaczolem wlasnie odnawiac polerke na 20-stkach zejdzie dobrych pare tygodni ...:) |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2012-11-01, 12:55
|
|
|
... a ja zadam pytanie troche przewrotne:
czy jescze warto w zimie miec np 17 cali, zas w lecie 20 cali.
jakie sa praktyczne zalety posiadania 17 cali w zimie, gdy w lecie stosujemy 20 cali ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-11-01, 13:32
|
|
|
17 cali zdecydowanie poprawia komfort prowadzenia po zimowych dziurawych drogach Opona o wiekszym balonie wiecej absorbuje i daje odetchnąc zawieszeniu. No i mniejsza szansa jest na uszkodzenia felgi. Osobiscie mialem 18cali i profil 255/35 i trakcja była ok ale komfortu juz mniej bo to nalesnik a nie balon był No i felga troszku dostała w dupke |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2012-11-01, 13:37
|
|
|
no dobra, bede drazyl temat ...
czy sie roznia dziury zimowe od dziur letnich ? |
|
|
|
|
jojo-jar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 205 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-11-01, 13:41
|
|
|
tu chodzi jeszcze o koszty. Cięzko kupic ładne 20 zimówki za dobre $. Druga sprawa to ze czesto jak ktoś ma 20 to jest po polerca cała albo same ranty. Sól zniszczyła by felgi!! |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-11-01, 13:42
|
|
|
Dziury letnie można zauważyć i ominąć za zimowe jak zasypie to walisz i klops |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-11-01, 14:06
|
|
|
Są jeszcze takie dziury jak te lodowe które powoduja czesto dośc poważne "nierówności" gdy trzyma mróz. Jest ich zima sporo i po tym też trzeba jeździc. Nalesnik bije w zawieche a balon zapsorbuje. |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-11-01, 14:10
|
|
|
and808 napisał/a: | ... a ja zadam pytanie troche przewrotne:
czy jescze warto w zimie miec np 17 cali, zas w lecie 20 cali.
jakie sa praktyczne zalety posiadania 17 cali w zimie, gdy w lecie stosujemy 20 cali ? |
Gdybym mieszkał na nizinach to jeździłbym na 20, w górach jest trochę inaczej, drogi zaśnieżone (biała szata), dziur jako takich nie ma ale jest tralka od łańcuchów, a na tym cholerstwie jeździ się paskudnie, trzepie nawet zębami :lol: , dlatego w zimie jeżdżę na 17-tkach. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-11-01, 14:13
|
|
|
Panowie , ale nie wzięliście pod uwagę tego że nie każdy ma pod domem dziurawe drogi , nie którzy mieszkają na nowych osiedlach i mają garaże podziemne (Gdzie dziury są nie spotykane) to tam mogą śmigać nawet na 22 cale .
Ja jeżdżę cały rok na 16 calach , moim zdaniem najlepsze koła na nasze studzienki , drogi remontowane ITP . Zimą podjeżdżając pod krawężnik nie muszę się bać , że rozwalę felgę . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-11-01, 14:14
|
|
|
jojo-jar napisał/a: | tu chodzi jeszcze o koszty. Cięzko kupic ładne 20 zimówki za dobre $. Druga sprawa to ze czesto jak ktoś ma 20 to jest po polerca cała albo same ranty. Sól zniszczyła by felgi!! |
Koszt alusów z oponami na zimę i lato jest prawie porównywalny, parę stówek różnicy.
Gdybym miał patrzeć na sól i alusy, to pewnie nie kupiłbym żadnego auta. |
|
|
|
|
|