Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Naprawa Automatów.  
Autor Wiadomość
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-10-04, 23:11   

Ceny, które przytaczacie (6 tys. zł) za remont Tiptronica są absurdalne.
Istnieją chyba normy wyceny takich napraw, tak jak w mojej branży, gdzie, na życzenie klienta dostarczam kosztorys. I jestem firmą jednoosobową, a nie MidParts, który taką formą organizacyjną nie jest, ale, gdy odbierasz auto po naprawie, dają ci zapewne kwit z rozpiską co i za ile, bez pokrycia w żadnych NORMACH.
Bo przecież pan Edek skrzynię mógł wyjmować 2 godziny, ale już pan Mietek robi to w godzin 5, bo ma dwie lewe ręce, więc płacimy za 5 r-h...
_________________
Tomek
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-10-04, 23:14   

te 6 tysięcy to nie tak dużo , 2 tysiące to demontaż i montaż oraz rozebranie i złożenie skrzyni , około 1000 zł to olej i filtr to daje nam 3kzł , drugie 3kzł to np sprzęgło nowe około 2Kzł no i ewentualnie bebechy jakieś .

a powiem że w quattro jest trochę zabawy żeby skrzynie wyjąć .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
rollo_tomasi 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-10-04, 23:20   

Coż...
Wiedza kosztuje zawsze. Wybitna- zawsze więcej.
;-)
_________________
Tomek
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-10-27, 11:08   

lukaszzan napisał/a:

Czy ktoś może słyszał o tym warsztacie AutoJózefów? Tam są niby specjaliści od automatów....


Ja korzystałem z usług z warsztatu AutoJózefów i jak będę miał taką potrzebę to więcej nie pojadę tam. Uszczelniali u mnie wycieki z prawej półosi i wyjścia wału.
Pierwsze podejście. Umawiam się telefonicznie na wymianę uszczelniaczy. Mówią mi koszt za wymianę każdego z uszczelniaczy 100zł + koszt uszczelniaczy (olej na dolewke swój miałem). Pojechałem zrobili. Jak przyszło do zapłacenia to już koszt 150 zł za wymianę każdego z uszczelniaczy + uszczelniacze w sumie 450. Olej dostarczyłem 2 butelki oleju 1 tego co jest w skrzyni - świeżo kupiona butelka z ASO, ale sprawdzałem parę dni wcześniej stan i nic nie trzeba było dolewać i butelka przekładniowego, którą prawie cała poszła. Oleju do skrzyni już mi nie oddali bo powiedzieli, ze cała poszła (dopiero później się dowiedziałem, że tego oleju nawet kropli nie powinni zużyć). Za parę dni patrzę, a w garażu znowu świeże ślady oleju. Wjazd na kanał, przy prawej półosi nic nie cieknie ale przy wale wszystko w oleju. Przy okazji przyglądam się śrubą i widzę, że żadna nie ruszana. Kontaktuję się z warsztatem, twierdzą, że wymieniali uszczelnienie, tłumika nawet nie ruszali -dziwne bo bez odkręcenia tłumika to tam nie ma dostępu. Stwierdzili, że jak wymiana uszczelnienia nie pomogła to oni już muszą wyciągać skrzynię.
Drugie podejście, nie wiem czy był wymieniany uszczelniacz, ale jak był wymieniany jednak to przyczyną może być wytarta flansza. Kupuję uszczelniacz, chcę kupić flanszę, obdzwaniam różne źródła, na końcu warsztat w Józefowie - dają najlepsza cenę umawiam się że oni mi to prześlą tylko mam im mailem wysłać adres. Przemyślałem sprawę, że to w sumie powinno być przez nich zrobione w ramach reklamacji i tak do nich napisałem. Dostałem odpowiedź, że ok oni to zrobią w ramach reklamacji i zapłacę za samą flanszę - 150 zł. Jadę do nich, wymieniają dochodzi do zapłaty i ździwienie za flanszę już teraz chcą 250 zł + 200 za robotę. Dopiero jak pokazuję maila, krzywią się i płacę 150 zł. Dostaję też wymienione części flanszę i uszczelniacz. Flansza nic nie wytarta, według mnie jak nowa - czyli potwierdza się, że prawdopodobnie wcześniej nie wymienili uszczelniacza. Do domu jak dojeżdżam wychodze z auta a tu strasznie pierdzi. Na kanał. Już teraz widać, że demontowali cały wydech, co było rozkręcane i widzę co jest przyczyną hałasu z tłumika. Rozwalili jeden z łączników na tłumiku, i to miejsce owineli zwykłą blachą ocynkowaną i założyli opaskę i to wszystko po kilkudziesięciu kilkometrach prawie się rozleciało. Całe szczęście, że już teraz nic nie cieknie ze skrzyni, ale jak pojawią się jakieś kolejne problemy to na pewno nie odwiedzę warsztatu AutoJózefów
 
 
ahmar 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 82
Skąd: chełm
Wysłany: 2012-03-01, 20:18   

ja nie wiem skąd wy bierzecie te ceny to jest naciąganie klijeta i gdzie nie pojedziecie tak bedzie chyba że ktoś kumaty to powie co trzeba wymienić i to wymieni dzisiaj dzwoniłem do gościa z gorzowa wlkp. powiedział okołoo 5tys kpl z wyjęciem powiedziałem ze całej nie trzeba robić chodzi o tarczki sprz. cena zeszła na 2tys plus olej 500 tylko ze ja olej kupie 10l za 230 plus filtr mehle 90 z uszczelką także różnica jest zrobie je bo auto jest warte tych piędzy a ze poprzedni własciciel olewał to to szkoda auta by zarosło w krzakach

[ Dodano: 2012-03-01, 20:18 ]
i róbcie swoje a8 semki
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-08, 09:45   

Wprawdzie to nie ten region ale ja robiłem skrzynię w Łoboda serwis w podwrocławskim Biestrzykowie. Za praktycznie kompletny remont skrzyni zapłaciłem 7600 ale wiem z opinii innych że jak skrzynia nie jest kompletna kupą złomu to robią za przyzwoite pieniądze. Dali mi gwarancję pisemną po naprawie i przez pół roku jakby cos mi sie stało na trasie to dzwonie i mnie ściągają w ramach tej gwarancji. Ponoć jeszcze nigdy nie musieli po żadne auto lawety wysylac. Warsztat dośc nowoczesny i widać że naprawdę drogie fury się tam przewijają. POLECAM :)
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2012-06-08, 10:22   

Apophis napisał/a:
Za praktycznie kompletny remont skrzyni zapłaciłem 7600 :)


7600PLN !?!?!?

http://midparts.com.pl/pl...yczna-Nowa/2010

Wybacz, ale lekko mówiąc cena którą zapłaciłeś za remont skrzyni jest kosmiczna.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-06-08, 10:28   

Rapik napisał/a:
7600PLN !?!?!?

http://midparts.com.pl/pl...yczna-Nowa/2010

Wybacz, ale lekko mówiąc cena którą zapłaciłeś za remont skrzyni jest kosmiczna.

Jeśli masz wszystkie bebechy nowe , tylko obudowa stara , to co w tym dziwnego ??
Zapytaj się w ASO Audi ile kosztuje skrzynia TIP-TRONIK nowa fabrycznie , myślę że może wyjść koło 30Kzł ;-)
Tak że cena może i wydaje się kosmiczna , ale ostajesz na całą skrzynię gwarancję .
Części do skrzyni to koszt coś koło 2500-3000zł , oleje + filtr 1000zł reszta to robocizna ( wyjęcie i włożenie skrzyni od 500- 750zł ) ;-)
Wychodzi coś koło 3000zł robocizna ;-)

Ale co o linku , to faktycznie dobre rozwiązanie ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-08, 10:50   

Tak,mi została skorupa tylko ze starej reszta była wymieniana. Cene taka zapłaciłem 3 lata temu i to po długich poszukiwaniach tańszego rozwiązania bo nawet właściciel tego warsztatu mi jasno powiedział żebym przyjechał i obejrzał to co było moją skrzynią bo wg.niego nie opłaca się naprawiać i zdecydował co robić.Firma MidParts ma tez siedzibę-sklep niedaleko mnie w Nowogrodzie Bobrzańskim i owszem na swojej stronie mają ładną ofertę ale jak pojechałem sie tam cos dowiedzieć to juz nie potrafili mi pomóc... Polecali warszawski serwis. W ASO tez byłem w Lubinie i cena jaką mnie ucieszyli to 24k za nową plus koszta wymiany ;)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2012-06-09, 08:09   

Ja za remont swojej skrzyni też zapłaciłem w granicach 8000zł
Ale mnie rozleciał się kosz przedniego wałka i narobił bigosu. A jak skrzynia już była rozbebeszona to i tłok wstecznego był wymieniony, po prostu wszystko co trzeba.
Sam wałek kosztował 1500zł, a do tego i regeneracja sterownia elektro-chydraulicznego 1500zł, Za konwerter też coś koło 1500zł, a gdzie reszta?? tarczki oleje uszczelki robota, wspomniany tłok wstecznego? Nazbiera się.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-09, 10:46   

Mi najpierw zanikł lock up,zaraz potem znikła czwórka. Nastepnie przestało auto reagować na wsteczny bieg no i na tym co pozostało czyli trzybiegi do przodu szarpał,ślizgał i przeciągał. Po rozebraniu to konwerter do wyrzucenia,kosz wstecznego sie rozsypał,a stan oleju i jego wygląd pozostawiał wiele do życzenia-była to czarna maź i nawet było go o wiele za mało.Regeneracja-czyszczenie elektrohydrauliki plus obudowa to jedyne co zostało a reszta była wymieniana na nowe lub regenerowane czesci.Fakt że skrzynia nie odrazu cykała jak marzenie bo mnie uprzedzono że nie wiedzą czy ta elektrohydraulika sie obudzi po takim zasyfieniu i wg.no i miałem trochę róznych błedów na silniku ktore mi polecali zlikwidowac. Błedy znikły,praca skrzyni sie unormowała więc wszystko sie poukładało tak jak przewidywali :)
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2012-06-10, 17:34   

Jakies 2 tyg. temu oddałem swoja skrzynie do remontu i zapłaciłem 5,5 tys złotówek i dostałem pół roku gwarancji. U mnie w ogóle była tragedia, ponieważ wcześniejszy mechanik-druciarz chciał zrobić skrzynie bez dużego wkładu finansowego i z skrzyni mojej S8 wkładał graty od A8.
Musiałem wymienić sprzegło hydro bo miałem od A8 (było młotkiem wciskane), 2 tarczki, wszystkie łozyska kulowe ktore tam wystepuja (tez byly mlotkiem traktowane, i nie wiem jakim cudem pozamieniane miejscami) pompa oleju wymieniana - tez zle byla zamontowna, wybierak do wymiany, czyszczenie plyty z elektrozaworkami, uszczelniacze, no i moze cos o czym jeszcze mi nie powiedzieli.
Jesli bylaby cala do roboty, czyli wszystko mialoby byc wymieniane kompletnie to koles chcial 8 -8,5 tys - to byla maks. cena.
Moj problem przed oddaniem auta do naprawy to były 2 szarpniecia jak na Drive wrzucałem no i czasami nie zapinał mi biegu jak wciskalem gaz do dechy, jak zadzialal kick down.
Mechanik nie byl w stanie stwierdzic co dokladnie bylo przyczyna, bo po podpieciu kompa bylo wszystko ok (na trasie i w warsztacie). Powiedzial wtedy, ze koszt moze wyniesc od 3,5 tys do 5 tys w zaleznosci co do wymiany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.