Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-16, 20:31 Śruba do odkręcenia.
|
|
|
są dostępne nasadki tzw "7 kąt" ale z tych w normalnych cenach po za tym że 7 to nie wygląda aby pasowały....
jest cos takiego
https://www.tesam.pl/s000...q7-p-12779.html
ale moze ktos zna tańszą alternatywę? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-04-16, 21:32
|
|
|
maciu napisał/a: | ale moze ktos zna tańszą alternatywę? |
Tak na kolejny raz aby nie było problemów - dospawać nakrętkę 6-kątną i odkręcić zwykłym kluczem, potem wymiana na śrubę z "normalnym" łbem
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-16, 21:41
|
|
|
Myslalem o tym ale zamiast 6kąta zwykłego byłoby lepiej dac jakiś wielozęb
w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-04-17, 22:33
|
|
|
maciu napisał/a: | Myslalem o tym ale zamiast 6kąta zwykłego byłoby lepiej dac jakiś wielozęb |
To może prościej zmienić na imbus (hex)
A swoją drogą - co za kombinacje z rozwiązaniami w nowych autach ...
Po tym jak zostałem zmuszony do kupna dodatkowego zestawu końcówek torx "z dziurką" w celu odkręcenia pokrywy tylnej reflektora do wymiany spalonej żarówki
(w garażu miałem, ale to było na wyjeździe) - po przyjeździe do domu zmieniłem wszystkie te "dziwne" śruby na takie, które można odkręcić wkrętakiem płaskim (który zawsze jest w bagażniku). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-18, 15:24
|
|
|
Tamta sruba przy hamulcach to jest celowo taka zeby nikt tego nie ruszyl
ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-04-18, 21:58
|
|
|
W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie. |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2019-04-19, 13:35
|
|
|
Bardzo dużo przepustnic trzyma się na torx z dziurka |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-04-19, 13:38
|
|
|
maciu napisał/a: | ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada |
Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynów
machul333 napisał/a: | W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie. |
W A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-04-20, 14:08
|
|
|
dice111 napisał/a: | maciu napisał/a: | ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada |
Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynów
machul333 napisał/a: | W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie. |
W A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4 |
Na szczęście w C4 miałem żarówki halogenowe
A przy okazji - kolega kiedyś poprosił mnie o pomoc w rozkręceniu elementu - łebki śrub były na torx 5-kantowy - całe szczęście miałem takie w garażu. |
_________________
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-04-20, 14:44
|
|
|
dice111 napisał/a: | , a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4 |
o czym mowa ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-04-23, 22:36
|
|
|
Być może super tech od Jonnesway'a sobie z tym poradzi. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-04-29, 18:00
|
|
|
maciu napisał/a: | w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz |
A przy wymianie klocków chyba trzeba to ruszać ?
I w ogóle odkręciłeś ? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-29, 18:28
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | maciu napisał/a: | w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz |
A przy wymianie klocków chyba trzeba to ruszać ?
I w ogóle odkręciłeś ? |
można ale tez można odkręcić całe jarzmo od zwrotnicy tam jest regularna nasadka
tych śrub nie ma rozpisanych w etce wiec dlatego sobie pomyslalem ze są nie do ruszania
kupiłem ten specjalny klucz i poszło bez problemu ręką - tam nawet kleju nie ma...
momentu bym powiedział coś w granicach 100-110 |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-04-29, 18:35
|
|
|
No ja muszę to odkręcić żeby podłożyć dystans między zacisk,a adapter, też muszę kupić ten z linku,tylko szkoda że nie będę miał na jutro bo wysyłka, raczej nie znajdę w okolicy
Odkręciłem tą śrubę zwyczajną nasadką 13mm 12kątną ,nasadkę nabiłem lekko na śrube i poszło , ale mam pytanie czy ktoś wie jaki klucz jest potrzebny w tym zacisku do tej śruby od spuszczania płynu na dole ? torx i spline nie pasuje |
|
|
|
|
|