Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Śruba do odkręcenia.  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-16, 21:31   Śruba do odkręcenia.



są dostępne nasadki tzw "7 kąt" ale z tych w normalnych cenach po za tym że 7 to nie wygląda aby pasowały....

jest cos takiego

https://www.tesam.pl/s000...q7-p-12779.html

ale moze ktos zna tańszą alternatywę?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-04-16, 22:32   

maciu napisał/a:
ale moze ktos zna tańszą alternatywę?

Tak na kolejny raz aby nie było problemów - dospawać nakrętkę 6-kątną i odkręcić zwykłym kluczem, potem wymiana na śrubę z "normalnym" łbem ;)
_________________

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-16, 22:41   

Myslalem o tym ale zamiast 6kąta zwykłego byłoby lepiej dac jakiś wielozęb
w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz :)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-04-17, 23:33   

maciu napisał/a:
Myslalem o tym ale zamiast 6kąta zwykłego byłoby lepiej dac jakiś wielozęb

To może prościej zmienić na imbus (hex)

A swoją drogą - co za kombinacje z rozwiązaniami w nowych autach ...
Po tym jak zostałem zmuszony do kupna dodatkowego zestawu końcówek torx "z dziurką" w celu odkręcenia pokrywy tylnej reflektora do wymiany spalonej żarówki

(w garażu miałem, ale to było na wyjeździe) - po przyjeździe do domu zmieniłem wszystkie te "dziwne" śruby na takie, które można odkręcić wkrętakiem płaskim (który zawsze jest w bagażniku).
_________________

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-18, 16:24   

Tamta sruba przy hamulcach to jest celowo taka zeby nikt tego nie ruszyl
ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-04-18, 22:58   

W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2019-04-19, 14:35   

Bardzo dużo przepustnic trzyma się na torx z dziurka
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-04-19, 14:38   

maciu napisał/a:
ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada

Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynów ;)
machul333 napisał/a:
W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.

W A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4
_________________
Black Cars Matters
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-04-20, 15:08   

dice111 napisał/a:
maciu napisał/a:
ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada

Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynów ;)
machul333 napisał/a:
W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.

W A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4

Na szczęście w C4 miałem żarówki halogenowe :)
A przy okazji - kolega kiedyś poprosił mnie o pomoc w rozkręceniu elementu - łebki śrub były na torx 5-kantowy - całe szczęście miałem takie w garażu.
_________________

 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-04-20, 15:44   

dice111 napisał/a:
, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4


o czym mowa ? <hmm>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-04-20, 16:17   

Stary palnik D1 był jako całość, z lutowaną wiązką etc (także w tamtych czasach niedostępne poza ASO, z resztą w czasach kanciaków, poldolotów itp ludzie myśleli pewnie, że ufo jedzie)
Już od dawna są przejściówki, opisane przeróbki pod D2S: https://www.motor-talk.de...l-t5164006.html
https://www.youtube.com/watch?v=_9zjat7COPg
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-04-23, 23:36   

Być może super tech od Jonnesway'a sobie z tym poradzi.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-04-29, 19:00   

maciu napisał/a:
w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz


A przy wymianie klocków chyba trzeba to ruszać ?

I w ogóle odkręciłeś ?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-29, 19:28   

Marcin2013 napisał/a:
maciu napisał/a:
w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz


A przy wymianie klocków chyba trzeba to ruszać ?

I w ogóle odkręciłeś ?


można ale tez można odkręcić całe jarzmo od zwrotnicy tam jest regularna nasadka
tych śrub nie ma rozpisanych w etce wiec dlatego sobie pomyslalem ze są nie do ruszania

kupiłem ten specjalny klucz i poszło bez problemu ręką - tam nawet kleju nie ma...

momentu bym powiedział coś w granicach 100-110
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-04-29, 19:35   

No ja muszę to odkręcić żeby podłożyć dystans między zacisk,a adapter, też muszę kupić ten z linku,tylko szkoda że nie będę miał na jutro bo wysyłka, raczej nie znajdę w okolicy <bezradny>

Odkręciłem tą śrubę zwyczajną nasadką 13mm 12kątną ,nasadkę nabiłem lekko na śrube i poszło :] , ale mam pytanie czy ktoś wie jaki klucz jest potrzebny w tym zacisku do tej śruby od spuszczania płynu na dole ? torx i spline nie pasuje <hmm>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.