Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
nawigacja niefabryczna w A8  
Autor Wiadomość
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-10-18, 21:16   nawigacja niefabryczna w A8

Panowie borykam się z problemem w moim audi takim iż mam nawigacje LarkEasy 4.3 cala
i gubi mi zasięg w samochodzie , jakie nawigacje możecie polecić co będą łapać zasięg w naszych autkach bez problemu :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-10-18, 22:52   Re: nawigacja niefabryczna w A8

No cóż, problem jest przecież znany już od dawna i był już opisywany:
http://www.a8team.pl/topics10/4631.htm, http://www.a8team.pl/topics27/2484.htm, http://www.a8team.pl/topics27/1480.htm ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-10-19, 06:01   

wiem, że ten temat może umrzeć ale podeślę jeden link, ja zastanawiam się nad takim rozwiązaniem

http://allegro.pl/ShowIte...81103043&beta=1

nie ma nic gotowego do A8, jednak zimą będę zgłębiał temat i może coś wykombinuje. Nie lubię nieoryginalnych rozwiązań, jednak urządzenia te wyglądają wystarczająco estetycznie a możliwości mają ponadprzeciętne. Oczywiście, jak to z chiną, trzeba liczyć się z tym że może szybko odmówić posłuszeństwa a naprawa może być nieopłacalna...
_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2011-10-19, 09:57   

sebos17, kurde no niby fajny kombajn ...ale jakos mnie to nie przekonuje,choc przyznam ze montaz duzo latwiejszy niz ori Rns-e ;-) caly czas jednak zastanawia mnie fakt jak to gra,chodzi mi o jakosc itd ;-) pasuje stwierdzenie...prawie jak ori....o wlasnie...prawie ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-10-19, 16:02   

robertas, widzisz, dopóki nie spróbujesz nie będziesz wiedział ;-) ja się chyba odważę zimą, a tak swoją drogą Mad_MAX ma coś takiego z swojej A6 C5 i nie widziałem negatywnych komentarzy z jego strony http://www.a8team.pl/topics7/3827.htm
_________________

 
 
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-10-19, 16:47   

ja tez niedawno kupiłem kombajn chińczyka ale 1 din z wyjezdzanym ekranem

mam go jakieś 4 miesiące i tez nienazekam......... w sumie jest jedna rzecz przy bardzo cichym słuchaniu słychać delikatny gwizd w głosnikach, no i radio nie zbiera fal tak jak sony który miałem wczesniej
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-10-19, 17:10   

dzidzia napisał/a:
jest jedna rzecz przy bardzo cichym słuchaniu słychać delikatny gwizd w głosnikach,


ostatnio zauważyłem to u siebie na oryginalnym RNS-D, było to uciążliwe do tego stopnia, że musiałem wyłączyć radio, do tej pory nie przytrafiło się mi to ponownie
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2011-10-19, 18:38   

Panowie to radio kosztuję 2.5 klocka :shock:
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-10-19, 19:56   

No tak, ale podlicz sobie tak

Opcja najtańsza:
- dobra nawigacja 700 zł
- emulator MP3 300-600 zł
- zestaw głośnomówiący bluetooth do RNS-D 300-400 zł

Opcja droższa ale jedno urządzenie :
- RNS-E + emulator 2000 zł
- moduł bluetooth do RNS-E 1000 zł

China jest po środku, a oferuje najwięcej, ja na 99% zimą spróbuję co i jak :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez sebos17 2011-10-20, 10:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-10-19, 20:08   

Panowie podobnego chińczyka oglądałem na giełdzie. Też był z navi i bluetootch ale kosztował bodaj niecałe 1,5 klocka. Więc myślę że nie jest to specjalna okazja.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2011-10-20, 09:40   

sebos17, juz raczej nie sprobuje...z Rns-e jestem zadowolony wiec nie widze potrzeby zmiany na chinczyka ;-) Mad Max ma to juz jakis czas,i wiem ze sobie chwalil,najardziej cenowo...ale 2,5klocka to dla mnie przesada,bo za taka kase skompletujesz ori sprzet ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-10-20, 10:03   

robertas napisał/a:
sebos17, juz raczej nie sprobuje...z Rns-e jestem zadowolony wiec nie widze potrzeby zmiany na chinczyka ;-) Mad Max ma to juz jakis czas,i wiem ze sobie chwalil,najardziej cenowo...ale 2,5klocka to dla mnie przesada,bo za taka kase skompletujesz ori sprzet ;-)


Powiedz jak z mapami radzi sobie RNS-E. nigdy nie widziałem tego "na żywo" a zależy mi na porządnym urządzeniu nawigacyjnym z możliwością wgrywania nowych map. Wiadomo, oryginalny sprzęt jest najlepszy :-P ale ma to być również praktyczne. Bardzo przyzwyczaiłem się do automapy i to jak dla mnie przemawia za chińczykiem.

P.s. masz moduł bluetooth w swojej RNS-E?
 
 
Mad_MAX
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-20, 12:12   

Hej , Robertas , jak ja podliczyłem RNS-E w całym komplecie to mnie wyszło ok. 7 tysięcy złotych :)

RNS-E do A6 ok. 2000zł
Ori BT ok. 1000zł
Ori TV ok. 1500zł
Adaptery , kostki , przełączki ok. 1000zł
DVD ok. 500zł
Kamera cofania ori ok. 1000zł

Trochę to więcej niż 2,5 tysiąca :)

Swoją drogą , wcale nie dużo chcą :) , samo radio bezpośrednio w fabryce wychodzi ok. 1500zł , do tego przesyłka , VAT , Cło i inne pierdoły , co w moim przypadku zrobiło ok. 1900zł , ale ominąłem skrzętnie cła :) , a jak nie ominiesz to wyjdzie ok. 2200-2300zl :)

Osobiście jestem bardzo zadowolony i na pewno z perspektywy czasu nie zamieniłbym na RNS-E , nawet jakby się ktoś chciał wymienić :) Wszystko mam wbudowane (no poza DVB-T , które domontowałem) i wszystko działa w najlepszym porządku i sprawnie :) , a co najważniejsze wygląda dokładnie tak jak RNS-E , no i oczywiście ma pełne wsparcie dla CANa itp. itd.

Ale każdy robi jak uważa :)

PS. W wypadku A8 i tak trzeba drutować RNS-E , bo żadne nie podejdzie , więc opcja zakupu samej jednostki centralnej wyjdzie sporo taniej , bo do A4 można łatwo dostać za ok. 1100zl :)

Oczywiście resztę podzespołów też można śmiało pozastępować "chińczykami" i wyjdzie sporo taniej , no ale to już wtedy nie jest takie ORI :P P
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2011-10-20, 13:14   

Hehe Iwo...no masz racje, z tym ze chodzilo mi bardziej bo ori jednostke i kilka gratow zeby to podpiac, a reszte modolow takich jak bT mozna zastapic zamiennikami,bo ceny jak dla mnie smiesznie zaporowe...ale faktyczie nie bedzie to juz takie ori jak napisales ;-) W rzeczywistosci mnie Rns-e zadowala w zupelosci...ale tez nie oczekuje zadnych cudow od tej jednostki...bT jak dla mnie jest mi niepotrzebny,kamera cofania tak samo,wg lepiej zaiwestowac w czujiki cofania...jedyne o czym mysle to dolozyc tuner Tv...ale i tak jak na to patrze to zalacze go z 3 razy w zyciu i na tym sie skonczy ogladanie TV w aucie ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Mad_MAX
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-20, 13:56   

Hehehe , noooo większość bajerów przecież tak się używa , 3 razy i styknie :) :D :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.