Autor |
Wiadomość |
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-11, 12:41 NIE PASUJE KIEROWNICA
|
|
|
witam
Posiadam obecnie taka kierownice:
[ Dodano: 2010-03-11, 12:42 ]
a zakupilem taka:
[ Dodano: 2010-03-11, 12:48 ]
jesze raz :oops: posadam obecnie takia kierownice z 2go zdjecia z matowym znaczkiem audi i zakupilem ta z chromowanym znaczkiem w kołku i zaczał sie poroblem a mianowice po odkreceniu poduchy okazalo sie ze trzon kolumny (koncowka zebata) nie pasuje w ta nowa Moja stara kkierownica ma ma waski otwor a ta nowa ma szeroki i tym samym koncowka trzonka jest za cieńka i nic nie pauje :evil:
Czy jest na to jakis sposob??? bo myslem ze wzytkie kirownice powinny pasowac niezaleznie czy to audi a3 a4 a6 czy a8 :shock:
930544636.jpg
|
|
Plik ściągnięto 71 raz(y) 134,06 KB |
927872322.jpg
|
|
Plik ściągnięto 68 raz(y) 136,33 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-03-11, 13:21
|
|
|
Potrzebujesz tylko przejściówki wieloklinu. Jak masz dostep do sprzetu i troche pojęcia to sam zrobisz. Do kupienia na allegro pewnie tez beda. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
malutkaA8
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andy
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 12 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-03-11, 13:24
|
|
|
Niestety,nasze fury mają kiery na wąski wieloklin a pewnie zakupiłeś od nowszej i ma już duży. Ale to nie problem... zakupisz na Alledrogo przejściówke i po kłopocie! Coś nie chcą mi się otworzyć twoje foty ale myślę że zakupiłeś trójkątną od esy>? Też mam w planach... :mrgreen: |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-03-11, 17:56
|
|
|
Zdaje się że 97roku zrobili zmianę większy wieloklin . Jak miałem a8 z 95roku to miałem dwie kierownice s line jak wystawiłem jedną na allegro to byłem w szoku ilu było chętnych. Bardzo mało jest trójkątnych z małym wieloklinem . :-| |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-11, 22:39
|
|
|
poszukam na allegro :->
mam waski otwor a kiere mam z szerokim i w tym problem
[ Dodano: 2010-03-11, 22:44 ]
hmmm, jakos nie moge tego znalesc na allegro :shock: wiecie moze gdzie tego szukac i jak sie to nazywa???? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-03-12, 07:51
|
|
|
No proszę... A ja nawet nie wiedziałem i nie miałem o tym zielonego pojęcia że mogą być takie jaja...
Ja też mam 95 i miałem 3 ramienną kierownicę... niedawno zakupiłem za 400zł nówkę kiere 3 ramienną i pasi OK:P
No chyba że poprzedni właściciel wymienił całą kolumnę kierownicza ale nie wydaje mi się |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-12, 08:04
|
|
|
można jakoś bez odkręcania stwierdzić jakie jest u mnie (jak bym kiedyś zainteresowany był, bo mam tą najbrzydszą kierownicę :roll: ) |
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-12, 09:19
|
|
|
grim napisał/a: | No proszę... A ja nawet nie wiedziałem i nie miałem o tym zielonego pojęcia że mogą być takie jaja...
Ja też mam 95 i miałem 3 ramienną kierownicę... niedawno zakupiłem za 400zł nówkę kiere 3 ramienną i pasi OK:P
No chyba że poprzedni właściciel wymienił całą kolumnę kierownicza ale nie wydaje mi się |
No wodzisz ja kupilem tez w ciemno i tyle szczescia nie mialem co ty :-/
[ Dodano: 2010-03-12, 09:29 ]
eXecutorR napisał/a: | można jakoś bez odkręcania stwierdzić jakie jest u mnie (jak bym kiedyś zainteresowany był, bo mam tą najbrzydszą kierownicę :roll: ) |
eXecutorR musisz wpierw wyjac poduszke - jest to bardzo prosta sprawa trzeba odkrecic 2 srobki z tylu kierownicy ( masz takie 2 otworki) imbus gwiadkowy 25 bodajze na samym koncu zobaczysz srobe ( w moim przypadku klucz nasadowy 24) dokrecona do wieloklinu calej kolumny kieroniczej. Najlepej odkrecic ta srobe i zobaczyc jaki masz rozstaw otworu kieronicy gdzie nachodzi on na wieloklin .
Z tego co sie udalo mi dowedziec to a8 produkowane od 1994 do 1998 maja waski trzon wieloklin kolumny kieroniczej ( i tym samym otwor w kieronicy musi byc mniejszy) a auta od 1998 w gore maja juz szeroki wieloklin i otwor na kierownicy tez jest szeroki
a ja glowie si z tym czy da sie zalozyc jakas przejsciowke zeby pasowalo i nic mi na mysl nie przychodzi obecnie :-? |
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-03-12, 11:59
|
|
|
Co do ostatniej wypowiedzi... Warto pamiętać też o tym aby odłączyć akumulator
Mnie raz się nie chciało i jak wykręciłem poduche to mi się wyślizgnęła...
Odpięła się i ujrzałem czerwoną kontrolkę ZAGŁADY !!!
Zaczął się horror !! Ogarnęły mnie straszne myśli !!
Przed oczami widziałem wykresy z ETKI jak dostać się do Sensora AIRBAG !!!
Widziałem strony allegro z sensorem i ich ceny !!
Cały drżałem !! Pociłem się (nic dziwnego, gorąco było) !!
...PANIKA !!
P.S. Ostatecznie udało się skasować błąd na VAG'u |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
|
|
|
Lukasz_
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 73 Skąd: D1
|
Wysłany: 2010-03-12, 18:59
|
|
|
Nawet jak założycie przejściówkę na wieloklin, to w 90% taśma od Air-bagu ma inne wyjście na poduszkę i trzeba jeszcze z tym kombinować. |
|
|
|
|
|