Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-11-10, 18:29
|
|
|
Dzwięk wydobywający sie z tego motoru sugeruję że albo przeróbka komuś się nie powiodła albo ten motor ma już dosyć. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2012-11-10, 20:33
|
|
|
W sumie projekt nissana jest dosc ciekawy...sugeruje ile mozna wycisnac z 4.2 choc jednak to tylko nissan(nie mam sentymentu do tej marki)... mimo wszystko daje juz jakies konkretne info ile da sie z niego wycisnac...choc w sumie ja zamiast turbo sugerowalbym wlasnie kompressor do naszych aut, z racji tego ze jest mniej przerobek a da sie go upchnac po prawej stronie silnika temat ciagle chodzi mi po glowie, ale skutecznie zniecheca mnie koszt i to ze nie mam silnika z eSy no ;/ |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-11-10, 20:44
|
|
|
z Emciorem w Kronach staliśmy nad tym autem i szukaliśmy układu chłodzenia :lol: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-10, 23:10
|
|
|
choć trochę mocy by się przydało więcej
może podjadę do VTG podpytam co by można było zrobić z 400km juz by bylo ok |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-11-10, 23:22
|
|
|
lukas28 napisał/a: | choć trochę mocy by się przydało więcej
może podjadę do VTG podpytam co by można było zrobić z 400km... |
400KM bez turbo czy kompresora moim skromnym zdaniem jest nierealne...
realny przyrost mocy w silniku wolnossącym po dłubnięciu wydechu, dolotu i programu to jakieś 5-8%czyli z 310KM będzie jakieś 335-340KM...
w po-liftowym S8 można się do tych magicznych 400KM zbliżyć ale nie w zwykłym A8.
No chyba że dłubniesz coś więcej... np zmiana wałków rozrządu na te z S8 oraz zmiana dolotu na ten z S8 (może ma inną pojemność i inny układ klap powoduje inną jego pracę)... tylko kto się za to weźmie :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
sevi
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seweryn
Jeżdzę: A8 W12
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 94 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-11-11, 01:50
|
|
|
Panowie 400 KM. w D2 to zadna rewelacja!!! |
_________________ A8 D2 6.0 W 12
BMW 645 CI
Zaczyna brakowac mocy! |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-11-11, 07:48
|
|
|
sevi napisał/a: | Panowie 400 KM. w D2 to zadna rewelacja!!! |
Popieram. S8 ma 360 a W12 420 więc jaki sens dłubać V8 do 400?? Jak już to minimum 500KM |
|
|
|
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-11-11, 15:47
|
|
|
sevi napisał/a: | Panowie 400 KM. w D2 to zadna rewelacja!!! |
dokładnie ,Jonus ze skandynawii wycisnął 1700KM w D2 przy wadze 1300kg :mrgreen: ,i co najlepsze ze V8 4.2 fabryczne wywalił i wstawił 5cyl w rzędzie od starej s4 ,filmik jest zresztą na Youtube ,polecam
http://www.youtube.com/wa...feature=related |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2012-11-11, 15:58
|
|
|
Apophis, v8 dlubniete pod 400hp bedzie lepiej latac niz seria w12 wiec jakis sens jest
[ Dodano: 2012-11-11, 15:59 ]
chrisvtr, kiedys widzialem ten filmik...no jest pogrom... 2.2 ma przeogromny potencjal...tylko z drugiej strony szkoda pozbywac sie v8 spod maski a te 1700HP bylo chyba przez 10min bo silnik przypuszczam dlugo takiej katorgi nie zniesie |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-11-11, 20:17
|
|
|
robertas napisał/a: | Apophis, v8 dlubniete pod 400hp bedzie lepiej latac niz seria w12 wiec jakis sens jest |
Tu bym się zastanowił-dłubanina taka jak w tym nissanie to raczej nie na codzien i z duszą na ramieniu że zaraz się coś wysypie Wolę pewne seryjne W12 niż dłubniete do 400PS V8. A jak już dłubiemy to mamy seryjne V8 biT w stajni audi co bez problemu dłubniemy do 500 i bedzie lajcik |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2012-11-11, 20:37
|
|
|
Apophis, tylko tak szczerze...gadamy o wzmacnianu silnika....powiedz mi kto wzmacnia silnik powiedzmy do 500HP zeby jezdzic tym na codzien... Jak slysze taka gadke co sie oplaca a co nie to smiech mnie ogarnia... Ogolnie temat o nissanie mial dac jakis ogolny zarys tego co mozna z tego silnika wyciagnac...gadka typu co sie oplaca a co nie wogole jest bezsensu... bo to sie wogole nie oplaca... Ale pozostaje inny motyw... jesli ktos ma pieniadze,checi i sentyment do fury i troche wieksze ego by jezdzic czyms unikatowym...to czemu nie... w moim przypadku doszla by jeszcze duma z samego siebie ze jezdze swoim, wlasnorecznie dlubnietym autem i ze zrobilem to sam... a nie kazdy ma mozliwosci i umiejetnosci by cos takiego ze swoim autem zrobic( nie mowie ze mam wszystkie te zalety)... Ja co do a8 nie mam takich planow by zrobic jakiegos ostrego upalacza...ale szczerze od lat chodzi mi po glowie 80tke b2,b3 lub coupe z 4x4 i v8 pod maska... czy to sie oplaca... a jednak chce to zrobic i miec satysfakcje i banana na twarzy jak mi to odpali |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-11-11, 20:44
|
|
|
robertas, To jest co innego zrobic sobie zabaweczke i sie cieszyć Ja wole mieć ucywilizowane 500PS na codzień-w tym tkwi róznica |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-11-11, 21:36
|
|
|
robertas napisał/a: | ...masz 300 i wykorzystujesz??? :-P |
Ciut więcej, a momentu od cholery więcej i wykorzystuję codziennie przy wyprzedaniu, a w szczególności na zakopiance. :-P |
|
|
|
|
|