|
Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2013-06-17, 14:33 Nowości FEBI - koncentraty G13, DSG, 8HP
|
|
|
Koncentrat do chłodnic G13:
febi 38200 = 1,5L
febi 38201 = 5L
febi 38202 = 60L
Numer OE: G 013 A8J M1.
Przy okazji chciałbym Was zaznajomić z charakterystyką produktu i różnicami do jego poprzedników.
febi 19400 (G12+)
febi 37400 (G12++)
febi 38200 (G13)
Od teraz Febi ma trzy koncentraty chłodnicze, które mają ten sam kolor i są wykonane na podstawie MEG – monoetyloglikolu, z kilkoma różnicami:
19400 (G12+) nie zawiera krzemianu oraz nie zawiera gliceryny
37400 (G12++) zawiera 400-500mg/l krzemianu, ale nie zawiera gliceryny
38200 (G13) zawiera 400-500mg/l krzemianu, oraz 20% gliceryny, jako podstawa roztworu.
Wszystkie trzy koncentraty są mieszalne bez najmniejszego problemu! A G13 może być mieszalny z wszystkimi poprzednimi koncentratami jak G11, G12, G12+, G12++.
Obecnie VW i Audi oferują wyłącznie koncentrat G13 do wszystkich samochodów wspomnianych marek.
Zmiany w olejach do DSG
Oleje do skrzyń DSG febi 32380 / 32390 zostaną zastąpione nowymi 39070 / 39071.
Głównym powodem zamiany jest szersze zastosowanie olejów 39070 i 39071.
Febi 39070 oraz 39071 nie tylko mają zastosowanie do VW 6-stopniowych skrzyń biegów typu DSG, ale również do 7-stopniowych DSG koncernu VAG oraz również do wielu innych przekładni typu DSG, takich producentów jak BMW, PSA, Mercedes-Benz, Renault, Ford czy Mitsubishi.
Dla uniknięcia wątpliwości z tą zamianą, stworzono nowe numery:
32380 zostaje zamieniony na nowy numer 39070 -> 1L
32390 zostaje zamieniony na nowy numer 39071 -> 5L
Numery OE dla 39070:
VAG: G 052 529 A2
BMW: 83 22 0 440 214
Chrysler: K680044345EA
PSA: 9734.S2
Volvo: 1161838
Nowy olej do automatycznych skrzyń biegów (8-biegowa skrzynia ZF)
1 l = febi 39095
5 l = febi39096
20 l = 39097
60 l = febi 39098
Febi wprowadza do oferty produkt będący zamiennikiem oleju ZF Lifeguardfluid 8. Ten niebieski olej przekładniowy typu ATF nadaje się do stosowania we wszystkich automatycznych skrzyniach biegów produkcji ZF – typ 8HP – montowanych przez wielu producentów samochodów.
Prezentowany olej to świetna alternatywa wobec bardzo drogiego produktu w serwisach VW, nadający się do stosowania we wszystkich standardowych automatycznych skrzyniach biegów produkcji ZF:
5-biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF 5HP = febi 14738 (1 litr)
6-biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF 6HP = febi 34608 (1 litr)
8-biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF 8HP = febi 39095 (1 litr) |
_________________ Black Cars Matters |
Ostatnio zmieniony przez dice111 2014-08-26, 12:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-10, 19:31
|
|
|
Dobrze sie czyta , lecz:
Czy do D2 mogę też zalać G13?
Może lepiej G12, lu G12+, lub G12++. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |
|
|