Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy diesel Audi  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-28, 13:14   

Spoko Ernest :) Też podupadłem na ortografii i od dłuższego czasu czytam książki co by wstydu nie robić ;)
_________________
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-28, 14:47   

krzychu22.p1i napisał/a:
Spoko Ernest :) Też podupadłem na ortografii i od dłuższego czasu czytam książki co by wstydu nie robić ;)


Tak to jest jak człowiek opiera się na autopoprawianiu ;) nie śmiećimy już bo będą krzyczeć ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
czyznaszmnie 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 41
Skąd: śląsk
Wysłany: 2014-07-12, 01:10   

ernesto napisał/a:


Co do tego deklarowanego zużycia paliwa ostatnio był ciekawy artykuł w jakiejś gazecie motoryzacyjnej. Nie problem jest osiągnąć zużycie 3l/100 gdzie mierzone jest na torze testowym, po okręgu, bez korków,idealne warunki. A potem trafiają w korki i wychodzi szydło z worka.


niestety testy zużycia paliwa nie są robione na żadnym torze, a normę tę określa test NEDC, który stworzono gdzieś w okolicach lat 70tych, dla porównywania spalania poszczególnych pojazdów. Teoretycznie test ten miał obrazować ruch miejski + ruch na trasie, jednak chyba każdy się domyśla, że od tego czasu sposób jazdy zarówno w mieście jak i poza nim nieco się zmienił. Przede wszystkim, testy prowadzone są na hamowni, w idealnych warunkach (temperatura paliwa, otoczenia i silnika, opony, ciśnienie powietrza atmosferycznego, wilgotność, etc), ponadto silniki projektowane są tak, aby w danym cyklu spalały możliwie jak najmniej (nie ma to kompletnie żadnego odzwierciedlenia na jazdę rzeczywistą), i mimo że w niektórych silnikach można czasami zejść poniżej tej wartości deklarowanej przez producenta, to takie wypadki są rzadkością. Dodatkowo dla pojazdów hybrydowych, test ten nie zakłada czy akumulatory mają być wstępnie naładowane, czy też nie, dlatego producenci zawsze przeprowadzają je na własną korzyść (akumulatory naładowane) co powoduje że przez sporą część czasu testu, silnik spalinowy w ogóle nie pracuje, a ponieważ test to jedynie 13 minut jazdy, do tego pokonuje się jakieś 5 km, to są one kompletnie niemiarodajne.

Jeśli ktoś chce więcej informacji, to zapraszam :)
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.