Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Komfortowe limuzyny lat 90  
Autor Wiadomość
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2016-01-23, 07:51   Komfortowe limuzyny lat 90

http://www.autocentrum.pl...iecdziesiatych/
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-23, 11:57   

Nie dowidzam czy Audi nie miało w tej klasie nic do zaoferowania wg nich?? <onie>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-23, 12:06   

http://www.autocentrum.pl...atych/strona-2/
Jest na drugiej stronie
Cytat:

8. Audi A8 D2

Audi A8 to najbardziej neutralna stylistycznie i wizerunkowo limuzyna wielkiej niemieckiej trójki producentów samochodów luksusowych. Nie kojarzy się z mafią, nie rzuca w oczy na drodze, a przy tym jest nowoczesna, solidna, wygodna i dobrze wyposażona.
W odróżnieniu od większości limuzyn swojego segmentu, nie ma napędu na tylną oś. Audi trzyma się swojej koncepcji przedniego napędu i quattro. Napęd na przednią oś pozwalał na zmniejszenie masy własnej pojazdu, ale podczas projektowania Audi A8 postanowiono pójść dalej. Nadwozie zostało wykonane z aluminium, dzięki czemu to stosunkowo lekki samochód, co poprawia jego osiągi, prowadzenie i zużycie paliwa. Audi A8 4.2 quattro waży 1720 kg, Mercedes S 420 (W140) 1990 kg, a BMW 740i (e38) 1930 kg.

Audi A8 w wariancie quattro, z 4,2-litrowym silnikiem benzynowym, to topowa wersja, oferowana przez niemal cały okres produkcji. Zapewnia świetne osiągi (ok. 7 s. do 100 km/h) i bezpieczeństwo prowadzenia w każdych warunkach atmosferycznych. Pod koniec produkcji Audi wprowadziło model W12, dostępny jedynie w wariancie przedłużony A8 L.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

Ostatnio zmieniony przez ernesto 2016-01-23, 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-23, 12:07   

Napisali o Quattro i aluminium. Poza tym co Audi miało więcej od reszty?
_________________
I`m the LPG master
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-23, 12:08   

A faktycznie...no lecz jak zwykle nie doszkolone dziennikarze. Waga auta usredniona ale W12 nie było tylko w L. :]
 
 
Iceman 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 88
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2016-01-23, 16:06   

Z europejskich najbardziej komfortowa była W140 z amerykańskich Cadillac Fleetwood przynajmniej dla mnie i mówimy o latach 90 tych. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-23, 16:53   

W140 to kanapa ale dzis patrzac na lexa... zachęca :)
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2016-01-23, 17:25   

LS na pneumatyce bardziej komfortowy niż W140, miał ktoś Lancie Kappa i może potwierdzić wysoki komfort jazdy?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-23, 17:33   

Inter32 napisał/a:
miał ktoś Lancie Kappa i może potwierdzić wysoki komfort jazdy?


Włoski kanapowiec :) całkiem wygodne auto lecz jest pardzo upierdliwe jeśli chodzi o naprawy.
By zregenerować alternator trzeba rzucić cały zawias po stronie rozrządu, a i tak nie wyjdzie bo brakuje mu 2 cm by wyszedł nawet po podniesieniu silnika, więc trzeba rzucić sanki.
Uszczelnienie miski olejowej, żaden problem. Problem jest taki, że trzeba odkręcić skrzynię biegów i ją odsunąć bo dwie śruby miski są pod korpusem sprzęgła.
Ogólnie fajne auto.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.